![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn (en jullie) pensioen is ook fictief. Het is ook niet meer dan een belofte, zonder dat er dekking tegenover staat.
Begint nu iedereen te panikeren? Of komt alleen wat gezond verstand naar boven, en denken we misschien te overwegen om te stemmen op minder geldverkwistende partijen ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dit alles mag natuurlijk niet begrepen worden als een goedkeuring voor de schandalige praktijken van de overheid, hun leugens, hun bedrog en hun corruptie. Het word hoog tijd dat al die financiën-sjarlatans buitengekieperd worden, en het volk het over een andere boeg gooit. Laatst gewijzigd door meneer : 3 mei 2013 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben er nog steeds niet zeker van dat een investering in een draaibank, persen, etc...een slechtere investering is als een spaarboek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik heb wel een buitenverblijfje met een caravan op, en een oudere auto van 20 jaar oud, als reserve. ![]() Dat de bank maar inéénzakt, het zal mij een zorg wezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet dat begrijpen, wie gaat er nu graag naar een ( burger)oorlog,een bloederige revolutie ? Wie krijgt graag een paar kogels in zijn lijf, word graag opgesloten en gemarteld ? Wie ziet graag af ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lijd nog liever honger, dan de bestuurders van inbev te sponsoren op die manier. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 3 mei 2013 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je denkt toch niet dat ze dit in het vet uitsmeren in de kranten ? Wel als ze het weten en wanneer die bron een openbare klokkenluider wordt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, kom...post het toch maar. Wie of wat dan klokkenluider of geranium met een paarse hoofddoek wordt interesseert ons zo niet. Wel wat er binnenskamers wordt beklonken. Kom, plaats het hier maar. |
|
![]() |
![]() |