![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() zou kunnen , ze draagt een slipje dus oficieel toeglaten,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waar ik ringlaan-gewijs rond het dorp wandel, op de grens van akkers en bossen in de richting van het noorden. Het leuke eraan is dat ik die route zowel langs oostelijke als langs westelijke kant van het dorp kan maken. Beiden zijn ongeveer evenlang. Bij de oostelijke rondgang moet ik de laatste kilometer naar de bakker wel langs gewone openbare weg doen. Al de rest is bos, akkers en weilanden. En dat is heel aangenaam op zondagmorgen. Rust en, buiten de ontwakende natuur gerekend, stilte. Prima om je zondagochtend te beginnen.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat fistfucken van gisteren is me niet goed bevallen.
Ik krijg daar een muisarm van. *ba dum tsh* |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() en hier komt dompertje met zn eigen vieze praat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwijgen gij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zondag de dag des levens, de dag om even na te denken over de afgelopen week. Tijdens het denken aan een lekker glaasje wijn nippen ... en luisteren naar de stilte ... om zo rustig in dromenland te verzeilen en te dromen van ...
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() ne vlaming van den oude stempel hah
|
![]() |
![]() |