Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 mei 2013, 21:13   #21
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper Bekijk bericht
Islamofobie schrappen uit de woordenboek.

Antimoslimisme hetzelfde statuut geven als antisemetisme.
Dan ook hetzelfde voor homofoob en ongelovigen maar de praktijk bewijst dat het toch niet werkt, antisemetisme nu is enkel voor blanken een probleem, voor moslims (bv via toespraken van imams) is het cultuur en dus aanvaard. Daar komt het haast iedere keer op neer en dat ben ik grondig beu.

Gelijke rechten voor godsdienstigen en ongelovigen, wederzijds respect, dat is nodig maar er is nog een lange weg te gaan, vooral betreft de islam in het westen.

Laatst gewijzigd door BonBon : 12 mei 2013 om 21:14.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2013, 21:59   #22
8Ѭ8
Banneling

Standaard

Bert Arafat is een labiele gek, die met z'n persoonlijkheidsstoornissen genoeg mensen voor het lapje heeft gehouden. Manipulatief, opportunistisch, labiel, egocentrisch, immoreel ...

Bert Anciaux is de Pico Coppens van de politiek.
8Ѭ8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2013, 22:24   #23
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 8Ѭ8 Bekijk bericht
Bert Arafat is een labiele gek, die met z'n persoonlijkheidsstoornissen genoeg mensen voor het lapje heeft gehouden. Manipulatief, opportunistisch, labiel, egocentrisch, immoreel ...

Bert Anciaux is de Pico Coppens van de politiek.
Abu Bert ibn Vic al Bruxel
Support the country you live in or live in the country you support.

Laatst gewijzigd door Libro : 12 mei 2013 om 22:24.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2013, 23:22   #24
Buitenwipper
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
wederzijds respect, dat is nodig maar er is nog een lange weg te gaan
Jij hebt geen respect, veralgemeent en scheert iedereen over dezelfde kant en weet bovendien weinig tot niets over islam.

Ik zou zeggen: begin bij jezelf.
Buitenwipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2013, 23:37   #25
Boyke
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij hebt geen respect, veralgemeent en scheert iedereen over dezelfde kant en weet bovendien weinig tot niets over islam.

Respect voor de islam ?
Nooit!
Nimmer!

Laatst gewijzigd door Boyke : 12 mei 2013 om 23:38. Reden: Vei te zè dat den islam de pot oep kan !
Boyke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2013, 23:48   #26
Buitenwipper
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boyke Bekijk bericht
Respect voor de islam ?
Nooit!
Nimmer!
Gij hebt niet eens respect voor uzelf.
Oud 13 mei 2013, 00:06   #27
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ach zo,de islamieten hebben dus alle respect,veralgemenen nooit,en scheren niemand over dezelfde kam,en weten alles over het Christendom...

Vertel mij eens ,hoe het dan komt dat onze vrouwen door die respectvolle gozers op straat worden lastig gevallen...

Een té veel aan respect zeker...of is het eerder het haantjes gedrag dat hen zo kenmerkt als ze zich in groep voortbewegen....

Citaat:

Geldt nou mooi hetzelfde voor de andere zijde mijn beste....

Dat calimero gedrag staat absoluut niet....

Neem maar de papa van Jokrhi....

Die komt hier mooi bleiten dat zijn zoontje in zware omstandigheden in een marokkaanse gevangenis moet vertoeven...

Dat den belziek zijn zoontje daar maar moet uithalen...

Tuurlijk mijn beste,zijn zoontje is eerst uit een belgische gevangenis ontsnapt alvorens in een marokkaanse gevangenis te belanden...

Laat dat uitschot ginds maar rustig verder bakken samen met Sekakki,een ander stukje uitschot van Mechels origine...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2013, 00:09   #28
Buitenwipper
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ach zo,de islamieten hebben dus alle respect,veralgemenen nooit,en scheren niemand over dezelfde kam,en weten alles over het Christendom...

Vertel mij eens ,hoe het dan komt dat onze vrouwen door die respectvolle gozers op straat worden lastig gevallen...

Een té veel aan respect zeker...of is het eerder het haantjes gedrag dat hen zo kenmerkt als ze zich in groep voortbewegen....

Geldt nou mooi hetzelfde voor de andere zijde mijn beste....

Dat calimero gedrag staat absoluut niet....

Neem maar de papa van Jokrhi....

Die komt hier mooi bleiten dat zijn zoontje in zware omstandigheden in een marokkaanse gevangenis moet vertoeven...

Dat den belziek zijn zoontje daar maar moet uithalen...

Tuurlijk mijn beste,zijn zoontje is eerst uit een belgische gevangenis ontsnapt alvorens in een marokkaanse gevangenis te belanden...

Laat dat uitschot ginds maar rustig verder bakken samen met Sekakki,een ander stukje uitschot van Mechels origine...
De moeite niet om op die brok frustratie te reageren.
Oud 13 mei 2013, 00:12   #29
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De moeite niet om op die brok frustratie te reageren.
Ach, zo gaat het altijd,als de feiten op tafel komen moet je dus in uw geval snel wegwezen....

Hip hip halo mijn beste...
Oud 13 mei 2013, 00:13   #30
Buitenwipper
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ach, zo gaat het altijd,als de feiten op tafel komen moet je dus in uw geval snel wegwezen....

Hip hip halo mijn beste...
Ik lees enkel een hoop gejank. Kan ik niks mee.
Oud 13 mei 2013, 00:19   #31
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:

Waarom ik weeral eerst en niet de moslims? Altijd dat zelfbeklag weer van de blanke moslim knuffelaar.

Ik was vroeger helemaal geen moslim hater, ik dacht die passen zich wel aan net zoals alle andere generaties inwijkelingen, ik had respect, ik gaf ze de voorkeur van de twijfel. Ik was dus begonnen bij mezelf, maar nu zijn we (in mijn geval) 15 jaar later en waar is het respect van de moslims? Waar is de gelijkheid? Moslims zijn hier al meer dan 40 jaar dus het wordt wel eens tijd dat ze er aan beginnen maar we zien net het omgekeerde, ze eisen meer en meer.

De tijd van mooie praatjes is voorbij, duidelijk zeggen waar het op staat en niet verbloemen, niet verbergen, niet goedpraten, niet toelaten dat ze aan onze vrijheden zitten. Dus niet weeral met het wijzende vingertje van "begin bij jezelf" bullshit, daar zijn we al lang voorbij.
Oud 13 mei 2013, 00:22   #32
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik lees enkel een hoop gejank. Kan ik niks mee.
Natuurlijk niet,voor u zijn feiten een hoop gejank omdat ze niet in uw kraam passen,dus mijn beste ga in de moskee nog maar eens bidden bij die andere mattenliggers,die denken het er hetzelfde over zoals u....

Johkri's papa zijn klaagzang over zijn lief zoontje was echter een feit dat hij in de krant uit de doeken deed,en nou is het één groot gejank omdat zijn zoontje niet écht goed behandeld wordt ginds.....

Had het gozertje maar in zijn belgisch staatshotel moeten blijven zitten nietwaar....
Oud 13 mei 2013, 00:37   #33
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Moslims weten zelf niets over de islam.

Ik daag je uit, in welke uitspraak veralgemeen ik de moslims zonder dat ik de waarheid zeg over een groot deel ervan? Dat ik m'n woorden niet politiek correct verdraai is natuurlijk zo, je moet gewoon zeggen waar het op staat zonder verbloemen of liegen.
Oud 13 mei 2013, 00:43   #34
Buitenwipper
Banneling

Standaard

Citaat:

De tijd van mooie praatjes is voorbij, duidelijk zeggen waar het op staat en niet verbloemen, niet verbergen, niet goedpraten, niet toelaten dat ze aan onze vrijheden zitten.
Na 15 jaar ga je op je strepen staan. Je treft zelf ook schuld dus. En in 15 jaar heb je nog nooit met een moslim gepraat, noch wil je er mee praten.

Citaat:
wederzijds respect, dat is nodig
Zoals je aangeeft heb je dat niet, dus waar heb je het over?
Oud 13 mei 2013, 00:47   #35
Buitenwipper
Banneling

Standaard

Citaat:
Moslims weten zelf niets over de islam.
Dat is toch lachwekkend? Dat is zoals claimen dat een econoom niks over economie kent.

Citaat:
Ik daag je uit, in welke uitspraak veralgemeen ik de moslims zonder dat ik de waarheid zeg over een groot deel ervan? Dat ik m'n woorden niet politiek correct verdraai is natuurlijk zo, je moet gewoon zeggen waar het op staat zonder verbloemen of liegen.
Weet het niet uit het hoofd, ga er nu ook niet speciaal naar zoeken.
Oud 13 mei 2013, 00:53   #36
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Na 15 jaar ga je op je strepen staan. Je treft zelf ook schuld dus. En in 15 jaar heb je nog nooit met een moslim gepraat, noch wil je er mee praten.

Zoals je aangeeft heb je dat niet, dus waar heb je het over?
lol, omdat ik 15 jaar tolerant ben geweest is het mijn schuld, ken je er nog zo ene. Hoe meer ik erover te weten kom, hoe meer moslims ik ken, hoe meer ik die rotzakkerij veracht. Ik heb me met mijn kritiek altijd geconcentreerd op de kerk omdat die hier het grootst was maar de islam is verdorie vele malen erger en gevaarlijker.
Oud 13 mei 2013, 00:58   #37
Buitenwipper
Banneling

Standaard

Citaat:
lol, omdat ik 15 jaar tolerant ben geweest is het mijn schuld
Vanuit uw standpunt zeg je, dat je 15 jaar op je kop hebt laten kakken en nu ga je eindelijk op je strepen staan. Natuurlijk tref je schuld.
Oud 13 mei 2013, 01:04   #38
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom ik weeral eerst en niet de moslims? Altijd dat zelfbeklag weer van de blanke moslim knuffelaar.
Het BMK begrip is geboren. Ik ga een patent op de afkorting aanvragen.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2013, 01:09   #39
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is toch lachwekkend? Dat is zoals claimen dat een econoom niks over economie kent.
Dat is inderdaad lachwekkend.
Ze noemen zich moslim maar beseffen niet eens wat het inhoudt en islamgeleerden zitten rond een tafel te discuteren over de vertaling van 1 woord uit de koran wat dit of dat kan betekenen, die weten het blijkbaar ook niet.

De islam, al die teksten tot in detail uitpluizen en daarop het leven bepalen van 1,5 miljard moslims, mohammed nadoen omdat hijzelf beweerd heeft dat hij god en z'n engel gesproken heeft in een grot.

Dat is de islam, juist?
Oud 13 mei 2013, 01:13   #40
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Vanuit uw standpunt zeg je, dat je 15 jaar op je kop hebt laten kakken en nu ga je eindelijk op je strepen staan. Natuurlijk tref je schuld.
Hey, ze kakten toen nog niet op mij en ik wist van niets, ik dacht dat die antwerpenaren gewoon een bende racisten waren zoals de media ons ook berichtte, je vergeet dat de media alles verborgen houdt voor ons, zie mijn handtekening. Regelrecht liegen om de moslims af te schermen, en dan is het mijn schuld? Dat is durven.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be