![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() foutje
Laatst gewijzigd door Patriot! : 8 augustus 2004 om 17:33. |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() foutje
Laatst gewijzigd door Patriot! : 8 augustus 2004 om 17:33. |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tim, u bent zich ervan bewust dat u nu een partij steunt die voor Vlaamse onafhankelijkheid pleit?? Onbegrijpelijk.
|
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() De Vlaamse onafhankelijkheid blijft een naieve droom.
Wij leven SAMEN ( diverse culturen) binnen de federale staat België. Dit is de keiharde realiteit tot spijt van wie het benijd. ''Aanpassen of opkrassen'' |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Beste, je probeert hier te discussieren, maar ziet niet in dat dit doen met een Avatar dat niet overeenkomt met uw affiliaties, je hier tracht serieus genomen te worden met alleen een onderbroek aan. Kies een avatar dat meer overeenkomst met uw politieke ideologie, of neem iets neutraals. Niets is erger dan iemand die een avatar neemt van een partij, of zich voor doet sympathisant te zijn van een partij, enkel om het proberen in discrediet te brengen. -> 1 zielig -> 2 zielig -> 3 laag -> 4 waardoor het nog zieliger is -> 5 t'is een forum waarmee je hooguit enkele tientallen zou bereiken, die allemaal je gedrag zielig vinden trouwens... En dat is zielig. -> 6 zielig
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, Peter
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Be-la-che-lijk, voor u zijn er echt geen betere woorden... |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Spreek me tegen indien fout, maar ik weet wel zeker dat het zo gelopen is ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() U bent niet correct geïnformeerd.
Mijn lokale Voorzitter is eerst met mij komen praten. Nadien kreeg ik zijn volledige steun op het internet. Uiteindelijk bracht ik via het internet heel veel leden aan. De lokale Voorzitter zag dit liever langs hem gebeuren. ![]() Ik citeer Caroline Drieghe'' Jan Van Wesembeeck'' is iemand die alles naar zich toe wil trekken, vertrouw hem niet '' Op het kantoor van Mijnheer Dewinter (Amerikalei- Antwerpen) werden bepaalde duidelijke afspraken gemaakt, dit in het bijzijn van de nationale webmaster, Caroline Drieghe ( gemeenteraadslid ), en Jan Vanwesembeeck ( lokale Voorzitter - Deurne ). Filip Dewinter gaf Mijnheer Vanwesembeeck, en mijzelf de kans om SAMEN te werken aan een nieuwe website voor de partij. Mijnheer Van Wesembeeck wenste zich nadien niet aan de gemaakte afspraken te houden, wat ik kan staven aan de hand van een e-mail, die ik van hem heb mogen ontvangen. Mijn lidmaatschap werd persoonlijk, en nooit door de partij partij opgezegt. U kan het tegendeel niet bewijzen ( laster ) Laatst gewijzigd door Liberaal Appel : 9 augustus 2004 om 09:22. |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Nuja, je doet maar, ik weet heus wel hoe de vork in de steel steekt hoor.
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zonder bewijzen heet dit laster. Duidelijk dat u niet op de hoogte bent van de feiten. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ps: hou die domme privéberichten maar achterwege, ze interesseren me hoegenaamd niet.
Laatst gewijzigd door Betweter : 9 augustus 2004 om 10:24. |
|
![]() |