![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of de ketel en de pot. Ik heb gisteravond gehoord op welke wijze Kherbache "oppositie voerde". Ik denk niet dat dat ze veel kijkers overtuigd heeft door te blijven herhalen "dat De Wever met voorbedachte rade loog". Maar zo'n taaltje mag natuurlijk niet "graag anderen bekritiseren" genoemd worden.... De rustige Claude Marinower kwam toch heel wat geloofwaardiger over dan de krijsende Kherbache. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk dan eens naar de titel van deze draad. " Kherbache vraagt onderzoek naar 'achterkamertjespolitiek' bij deal rond Sinksenfoor". Ze eist met andere woorden een "integriteitsonderzoek". Straffen tobback als je het mij vraagt, voor een partij die zelf niet van veel "integriteit" kan verdacht worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Pfff... N-VA beschuldigd ACW wel voortdurend van fraude en schriftvervalsing zonder dat daar ook maar enig bewijs van is en blijft dit maar herhalen. Ze krijgt daarmee gewoon een koekje van haar eigen deeg.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is genoteerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Er valt moreel en etisch heel wat te zeggen over de verkeerde keuzes van ACW uit het verleden en het legaal uitmelken van een syteem waar ze zelf tegenstander van zeggen te zijn (denk aan de notionele interestaftrek). En dat moet zeker worden rechtgezet. Maar dit is nog iets anders dan fraude of schriftvervalsing. Voor dat laatste is tot op heden na veelvuldig onderzoek nog altijd geen bewijs gevonden. ACW heeft integendeel zelf een klacht wegens laster en eerroof ingediend tegenover een NVA-parlementslid.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() "De kracht van verandering" = Veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 18 mei 2013 om 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Past perfect in de mentaliteit van verdedigers van het regime heden ten dage. Hoewel op N-VA best ook wel de nodige kritiek geuit kan worden, is en blijft het leitmotiv 'de N-VA moet weg en daarna terug iedereen de kop in het zand'. We willen per slot van rekening toch geen stinkende potjes openen die België in gevaar zouden kunnen brengen, zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Als dat louter uit politieke redenen gebeurt zoals hier, dan ja, heb ik iets tegen het verspillen van geld en tijd van inspecteurs die andere zaken te doen hebben. Gisteren stond ze in Terzake ook met haar mond vol tanden. Ik vraag mij af hoelang ze nog haar carriere te grabbel wil gooien voor rood. Ze zal er wel goed voor betaald worden neem ik aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je geeft duidelijk aan dat je alle zonden van de SPA vergeeft en dat je pro SPA bent, Waarom post je dan nog berichten? Voor jouw tegenstanders is het SPA propaganda, en jij ziet alles van NVA des duivels je doet me denken aan de kleuters in de opvang waar ik mijn kids breng. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar iedereen voelt aan dat handelt uit persoonlijk gewin, naamsbekendheid en spa doctrine, maar ze heeft nog altijd het recht om dit te verwoorden. Voor terzake, won ze misschien sommige stemmen van groen in antwerpen voor de spa, maar na terzake, tjonge, onze groene wouter is niet meer de dorpsidioot om stemmen te verliezen met zijn uitspraken. Wouter moet, en is, naar ik gehoord heb uit zijn omgeving, dol gelukkig met zulke collega oppositie/ Hij wil graag nog beetje pushen met voorbereiding op 2014 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 19 mei 2013 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben voorstander van een samenleving die autonoom zichzelf organizeert en zichzelf emancipeert via een autonoom maatschappelijk middenveld zonder een zelfverklaarde elite �* la N-VA of CVP die vindt dat de plebs hun bek moeten houden en hun plaats kennen. Bart De Wever en N-VA hebben altijd de mond vol over gemeenschapsvorming, maar als die gemeenschap zichzelf autonoom organizeert en emancipeert roepen ze moord en brand. Aangezien N-VA vindt dat het maatschappelijk middenveld zich alleen met ongevaarlijke liefdadigheid mag bezighouden en politiek alleen maar de zaak van politici en bedrijfsleiders mag zijn, heb ik het uiteraard niet begrepen op haar betuttelende houding tegenover het "volk" dat ze zichzelf toeëigenen en als haar privébezit beschouwen en zichzelf als de elite ervan verklaren. Ik moet die betutteling van een zelfverklaarde elite van arrogante kollegepieten die weten wat goed is voor een ander niet. Ik ga zelf wel uitmaken wat goed is voor mij.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 19 mei 2013 om 04:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Nee, maar de NVA mag wel de problemen die de SPa laten liggen heeft oplossen, ze is wel zo slim om geen onderzoek naar het foor-probleem zelf te doen, enkel die betaling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die 45.000 euro is niet eens onwettelijk, ze hebben gewoon de kosten van de tegenpartij betaald om het probleem een jaartje uit te stellen. Waar dat onderzoek voor nodig is weet ik ook niet, enkel een poging om de NVA moreel zwart te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Oei, kan niet zijn onschendbaarheid is opgeheven om die reden. |
|
![]() |
![]() |