![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Geloof je in seks na het huwelijk? | |||
Ja! Ik geloof in seks na het huwelijk. |
![]() ![]() ![]() |
11 | 28,21% |
neen, absoluut niet! |
![]() ![]() ![]() |
28 | 71,79% |
Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
je hebt in een cultuur dat de man de bellangrijkste figuur is in de familiale kring , een in een andere cultuur heb je de vrouw die het bellangrijkste figuur is in de familiale kring , een heeft niks te maken met "gelijkewaarden" , wel met bepaalde protocols binnen de familiale kring !!! p.s; men is ook vrij van verstand om zelf een cultuur te kiezen waar men zich lekker voelt hé, of niet !!!
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
p.s; hoe dat is in het westers zal wel waarschijnlijk verschillen met onze cultuur ! maar ik denk dat er meer raakpunten zijn dan verschillen !! ![]() [img]http://smileys.******************/cat/11/11_3_2.gif[/img]
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() D'r zijn hier op dit forum topik-starters die volgende raad nodig hebben:
graaf een putje in de grond, steek je piemel erin en denk vervolgens dat heel de wereld aan je kroonjuwelen hangt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Ik geloof vooral in sex tijdens het huwelijk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 11 augustus 2004 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ergens in afrika een stam die dat deed om de grond vruchtbaar te maken...
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hangt er eigenlijk vanaf na wiens huwelijk je seks wilt, en ook wie de bruidsmeisjes zijn, natuurlijk.
![]() ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laten we niet rond de pot draaien, ik geloof in goede lekkere seks uit vrije wil.
Al helemaal waanzinnig lijkt mij een vrouw te beschouwen als een eigendom en vrouwen te beroven van een deel van hun vrouwelijkheid om te beletten dat ze genot zouden hebben binnen of buiten het huwelijk. Ik heb begrip voor religies maar tot op een zeker punt en dat is de schaamstreek.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Al een geluk dat we in 2004 leven nietwaar. Zou niet willen meemaken dat plots een boze vader aan men deur staat die zegt: "you did hanky panky with my daughter!!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reaktionaire toestanden:
een man, beneden de leeftijd van x jaren, komt 's ochtends met een lang gezicht op het werk: hij heeft gisteren niet 'gemogen' van zijn vrouw. een man, boven die leeftijd komt 's ochtens met een lang gezicht op het werk: hij heeft gisteren 'gemoeten' van zijn vrouw.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Het huwelijk is de prijs die een man betaalt voor seks.
Seks is de prijs die een vrouw betaalt voor het huwelijk.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Ja! Ik geloof in seks na het huwelijk. En ook er voor. Seks is mijn kerk!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Staatssecretaris
|
![]() Seks is genieten van het eigen en mogelijk maar niet noodzakelijk het lichaam van een ander. Mensen door God geschapen met inbegrip van dit genot. Wat kan er dan mis zijn met seks voor of na het huwelijk? Seks met jezelf, je vaste of een andere partner is een geschenk van de almachtige(n) voor de gelovigen en gewoon fun voor de niet gelovigen.
De belangrijkste voorwaarde indien men seksueel actief is met iemand anders is dat die andere persoon instemt en dat die zich ten volle bewust is van waarmee hij of zij instemt. Niet met kinderen dus en ook niet met bepaalde geestelijk gehandicapten. Voorts dient iedereen voor zich uit te maken al dan niet monogaam door het leven te gaan. Als je een levenspartner onmoet die er niet mee omkan dat je ook seksueel plezier gaat maken met een derde dan is de keuze aan jou om te breken met die persoon of je te houden aan diens eisen. Leugen en bedrog leiden meestal niet tot veel goeds. Tot slot nog een belangrijk punt. Het nageslacht. Eens dat er is, ben je er verantwoordelijk voor tenzij je er als man bijvoorbeeld doelbewust bent ingeluisd of de man bijvoorbeeld doelbewust de voorbehoedsmiddellen saboteerd. Voor de rest; geniet van je lichaam zoveel je kan.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door George : 13 augustus 2004 om 19:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
2. mijn kat heeft niks te beslissen laat staan die vuile kater... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Seks for fun is de meeste dieren echter ook wel vreemd.
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel nu eens dat God de schepper is van hemel en aarde, de miljarden sterren, de onmetelijke ruimte, de planeten, de melkwegstelsels, en reeds myriaden eeuwen de boel draaiende houdt, ........ dan zou het me sterk verwonderen dat hij het zich zwaar aantrekt en voldoende tijd en zin heeft om te controleren, wanneer en met wie wij ons pietje gebruiken.
Ook voor mijn part hoef je dus de burgemeester of pastoor of papa's zegen niet af te wachten om de beddebak eens duchtig te laten piepen. Enkel de goedkeuring van je 'partner' (hitsige del, hete bok, ingehuurde sloeri, vermalste biefstuk, gevulde kwartel, rijpe camembert, washandje met linguini, rijpe meloen,..... ) volstaat ruimschoots.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 15 augustus 2004 om 10:07. |
![]() |
![]() |