![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Drugdealers en vrienden daarvan wanneer een dealer gearresteerd wordt od de dealer de confrontatie met de politie verloren heeft..., en die zichzelf moslims noemen. Moslims, wanneer men de plaatselijke wetten die het onherkenbaar maken op straat opgelegd worden aan iedereen, zonder uitzondering en ook aan de moslims dus. En links tuig om banken en McDonald's af te breken... of om de moslims te steunen in hun strijd tegen de openbare orde... ![]() ![]() ![]() Opgelet: dit is zuivere provocatie. Er is dus niets van waar en je hoeft er niet op te reageren ![]() ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat U maar eens gaan, 'tis den moment, volle glorie. De waarheid mag gezegd worden, of toch niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verkiezingen komen eraan, ik zou mss toch graag reageren... Hoe ver mag Uw provocatie wel gaan? Ik houd ook wel van een uitdaging op 'stemzondag'. Ik bedoel maar, durft U alles bij zijn naam te noemen op dat belangrijk moment of toch niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Onder de opgepakte jongeren was er een Fin, zo las ik in de plaatselijke media. (Hij had wel een niet-Europese achtergrond.)
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=h53g4yjMsmI Manif Pour Tous - Une Soirée De Violences |
|
![]() |
![]() |