![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Een Franse soldaat is zaterdagavond in Parijs in de nek gestoken met een mes. De dader vluchtte weg en kon nog niet gevat worden. De soldaat is gewond maar verkeert niet in levensgevaar, meldt het persbureau Reuters.
Alles over Buitenland .De soldaat was aan het patrouilleren in de zakenwijk La Defense, in het westen van de Franse hoofdstad, toen hij rond 18 uur werd aangevallen. Volgens politiebronnen zou de aanvaller een man van Noord-Afrikaanse afkomst zijn. Het incident vindt plaats enkele dagen nadat in Londen een militair op brutale wijze werd neergestoken op straat. Volgens de Franse president Hollande is er nog geen verband gelegd tussen die moord en de steekpartij in Parijs. ‘We moeten alle hypothesen onderzoeken’, liet hij weten in een eerste reactie |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Boston werd ook even gesuggereerd dat het niet om moslims ging. Uiteindelijk blijkt zelfs de moeder van de daders geen brave sloor te zijn. Ga er maar van uit dat de Parijse killer een moslim is die zijn mosterd in Londen haalde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent niet de enige. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Besien wil alles behalve integratie want dan is hij niet alleen de helft van zijn kiesvee kwijt, ook Meyrem Almaci zou het wel eens kunnen voor bekeken houden in het groene kreupelhout. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men hoort steeds meer dat multiculturaliteit niet werkt, dus moet dat woord afgeschaft worden en vervangen door iets nieuws. De magische oplossing voor alle problemen.
![]() |
#28 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Gewoon catalogeren als onzin en daarmee is de kous af, die kerel verdient al die aandacht niet...
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank bij voorbaat voor het integratie-gebaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://filesforum.politics.be/showpo...25&postcount=7
Mijn persoonlijke mening: Ik sta best open voor andere culturen , en .... als ik eten wil , en ik heb honger , probeer van alles !! En of mijn buurman immigrant of hier geboren is , interesseert me letterlijk geen ene zak !! Maar .... http://filesforum.politics.be/showpo...6&postcount=44 onze cultuur en waarden en vrijheden mogen niet ondergeschikt zijn aan diegene die naar hier toe komen. Verder: http://filesforum.politics.be/showpo...29&postcount=9 Politieke (poliZieke) partijen die hun eigen idiologie verloochenen ivm stemmen ronselen , die mogen voor mij part oprotten !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Beseft de man eigenlijk wel wat hij hier uitkraamt? "We kunnen het samen beslissen"... Daar zijn al allemaal wetten voor, wat moet er dan verdorie nog beslist worden?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Blijkbaar bent u een islamofoob en dus racist van het zuiverste water. Durven suggeren dat de heilige bezweringsformules bij het halal-slachten in een andere taal dan deze van de geliefde profeet uitgedrukt zouden kunnen worden, is er de spot mee drijven en u zou met een weliswaar kosteloze euthanasie in een tweetalig Belgisch ziekenhuis naar keuze, bestraft kunnen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Krijgen wij hier ooit rellen zoals in Stockholm zouden we hen persoonlijk verantwoordelijk moeten stellen.
Word het hier de gewoonte dat bommen gelegd word bij humane samenkomsten dan moeten wij hen persoonlijk aansprakelijk stellen. Links gedachten goed bestaat sinds begin 1900 en ze denken alles te weten. Zij, islam en co liegen en ontkennen alles sinds de Egyptische tijd reeds 4000 jaar. Gebruiken en misbruiken alles en iedereen wat hun slavenhandel en martelaren toestand duidelijk aantoont. Net zoals ‘groen’ de almacht ijver voor de staat moet wegsteken is hun versie van multie kul. Gevaarlijke Kul!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Een mooi voorbeeld van een volksverrader. Hij mag mee met een containerschip naar de zandbak
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je kan enkel wetten opleggen, vrijheden beperken, maar daarmee stel je nog geen waarden en normen in en die wetten zullen weer verdwijnen zodra de gemiddelde waarden en normen weer wat anders zijn. Een conservatieve kramp lost niets op. Daar zal je mee moeten leren leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Staatssecretaris
|
![]() Jongen, het leven zal je nog veel ervaring brengen, je zal tegen feiten botsen die niet passen bij de theorien van je professoren...
![]() |
#39 |
Staatssecretaris
|
![]() Neen, da's voor de NVA aanhang.
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Superdiversiteit, lekker vaag, lekker wollig, kun je alle kanten mee uit. Maar geef toe, laat het even over de tong rollen, het bekt wel lekker, niet? Maar goed, ik neem aan dat er uiterst voorzichtig wordt gepolst of er een draagvlak bestaat teneinde bestaande wetgevingen aan te passen. Tot nader order zie ik geen enkele andere mogelijkheid. Groenen. Nog tseefser dan de tseven zelf.
![]() |