![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moesten mensen mijn volk willen uitroeien, ik zou ook in staat zijn tot zulke dingen.
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ziehier, een Chinese jihadi in Syrië: http://www.youtube.com/watch?v=2OYx_N9g2rs&feature=you |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zou nooit in staat zijn om op lijk van een dode te pissen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens heb ik daar fier de vlag van al-Alquaida zien wapperen, zoals trouwens tegenwoordig op alle rebellenfilmpjes, zelfs deze van al-jazeera. Laatst gewijzigd door tomm : 29 mei 2013 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Dat zijn argumenten voor mensen langs de linkerzijde van de Bell-IQ curve, Tomm. Schaamtelijk.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Israeli hebben veel meer palestijnen vermoord EN vooral etnisch gezuiverd dan omgekeerd, dat zijn de feiten. Palestijnen worden nog steeds onderdrukt door Israel. Ik kan wel begrijpen dat je weinig sympathie hebt voor de Islam, maar om daarom de decennia kolonisatie, zuivering en onderdrukking door Israel goed te keuren is een brug te ver. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Maar de Amerikanen hebben veel meer Duitsers gedood dan omgekeerd. Met dan ook nog eens een veel groter percentage burgers.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nazi-Duitsland net als zionistisch Israel zijn beide ¨staten gebaseerd op nationalistische ideologieën die gebiedsuitbreiding ten koste van andere volkeren als prioriteit zien, en die andere volkeren in de regio als minderwaardig en te onderdrukken beschouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
In het geval van de Sinai was dat in ruil voor vrede met Egypte. In het geval van Gaza was dat, ja, waarom eigenlijk? Om de wereld eens een glimp te laten zien van een Palestijnse staat?
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bron, linkje van deze leugens aub!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |