![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.mincava.umn.edu/documents/sexoff/sexoff.html
![]() |
![]() |
#26 |
Partijlid
|
![]() Al dat gedoe over pedofilie vind ik maar flauw. Men weet maar al te goed dat het in die tijd niet zo uitzonderlijk was en dat Mohammed's tijdgenoten het niet zo verwerpelijk vonden. Hetzelfde geldt voor zijn gewelddadige politiek.
Of je zo iemand een profeet moet noemen is een andere kwestie. Het is wel zo dat geloof blind maakt. Zo zijn de meeste moslims die ik ken blind voor de minder fraaie kant van hun profeet en zien ze slechts het goede. Ze keuren geweld en kindermisbruik dan ook af, zoals de meeste mensen. Radicalen halen nu inspiratie uit die gewelddadige passages in de Koran, net zoals radicale christenen en joden minder liefdevolle passages aanhalen om hun haat tegenover wie-weet-wat-allemaal te rechtvaardigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pedofiele Moslims huwen gewoon hun kind met de zegen van Mohammed. snap je het verschil? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe je het ook draait en keert, de huidige moslims zijn hoofdzakelijk pedofielen. Laatst gewijzigd door BonBon : 27 mei 2013 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan vraag ik me eerlijk af: wat was dan wel die goede kant van Mohammed? Zijn levensverhaal leest immers als een misdaadroman, een opeenstapeling van gruwelfeiten op allerlei vlak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat er geen tegenstrijdigheden staan in hun heilige teksten, dat is zeker zo, maar die bloeddorstige pedofiel die iedereen hier beschrijft wordt niet aanbeden door de doorsnee moslim. Ze zijn blind voor die kant, ze willen geloven dat Mohammed goed was. Ze kunnen de tegenstrijdigheden rationaliseren, net zoals miljoenen christenen de tegenstrijdigheden in de Bijbel rationaliseren. Gelovigen lezen nu eenmaal selectief. Ze moeten wel, die teksten zijn eeuwen oud en staan dus niet verwonderlijk vol met gruwelijke taferelen en - volgens de huidige normen - achterbakse praktijken en waanzinnige mumbo jumbo. Laatst gewijzigd door Bog : 28 mei 2013 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De tien geboden weet je nog ? Hoe rijmde hij trouwens stenigen en slavernij met zijn goedheid ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kinderhuwelijken komen overal wel voor natuurlijk maar in islam gebieden wel nog het meest en ook aangemoedigd door de modsdienst, niet-islam streken zijn veel actiever om de praktijk te stoppen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Kinderhuwelijk In Egypte is er sprake van het terug legaliseren van kinderhuwelijk alsook andere landen omdat het islamitisch zou zijn. http://www.trouw.nl/tr/nl/4728/Islam...huwelijk.dhtml Jaarlijks 70 miljoen kindhuwelijken beneden de 18 jaar, 16 miljoen daarvan beneden de 15 jaar tot zo jong als 5 jaar. http://www.aivl.be/nieuws/internatio...t-meisje/42461 40% van alle kindhuwelijken gebeuren in Pakistan alleen al, 80% van de huwelijken in Afganistan en Bangladesch zijn ook kindhuwelijken. Dat op zich is al een pak moslims. http://tribune.com.pk/story/487659/c...from-pakistan/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Hoe hij dat deed, weet ik niet. Ik verdedig die man ook helemaal niet. Hier worden moslims voorgesteld alsof ze een bloeddorstige pedofiel volgen en zelfs aanbidden. Het zijn vooral westerlingen die dit beeld hebben van Mohammed. Moslims zien Mohammed doorgaans niet zo, dat is nu net mijn punt. De hedendaagse moslims rijmen al dat geweld met de goedheid van hun profeet net zoals christenen de moordlustige, bloeddorstige, haatdragende, maniakale en kleinzielige god van het Oude Testament rijmen met de notie dat God liefdevol en vergevingsgezind is. Geloof maakt blind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik denk dat ik lang zal moeten wachten want het is gewoon onzin. En tot welke leeftijd spreekt men over een kinderhuwelijk? Je hebt het over 70 miljoen kinderhuwelijken onder de achttien. Is een meisje van zeventien of zestien een kindje? Zijn de huwelijken onder dwang, dan veroordeel ik die uiteraard ook volledig. Zijn ze niet onder dwang dan lijkt het me interessanter de vraag te stellen wanneer iemand volwassen is, of op welke leeftijd het huwelijk mogelijk zou moeten zijn. Want de term kinderhuwelijk voor een meisje van zeventien is behoorlijk belachelijk. Dan kunnen we ook spreken over kinderseks (Vlaamse jongeren beginnen ermee vanaf zestien). En als het dan toch kindjes zijn, waarom worden er bijna jaarlijks kindjes berecht als volwassenen? In de VS is het niet uitzonderlijk dat een kindje levenslang krijgt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Partijlid
|
![]() Spiritus, dat het aantal moslims in de gevangenissen toeneemt de laatste jaren zegt weinig. Het kan even goed zijn dat er dat laatste jaren meer haat is tegenover die groep en dat ze dus geviseerd worden door de doorgaans rechtse politie.
Met statistieken kan ik alles bewijzen, jongen. Als je kijkt naar de inwoners van de strafkampen van Hitler, denk je dan ook dat Joden, homo's, roma... de grootste criminelen waren? Laatst gewijzigd door Bog : 28 mei 2013 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() In 2006 zei Sibel Kikilli het nog zo :
http://www.tagesspiegel.de/berlin/ek...in/782546.html Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 28 mei 2013 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dat van die politie zou weinig waarschijnlijk lijken want als men 'racisme' kraait staat het Comité P in hun nek te hijgen. Neen, GAS-boetes en wiet-runnen aanpakken, dat is eerder een prioriteit. In Nazi-Duitsland was er dan ook een racistisch regime. Wij daarentegen zitten met een poco-cult egalitaristisch progressief regime van allochtonenknuffelaars.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 28 mei 2013 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |