Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 mei 2013, 20:12   #21
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Laten we even veronderstellen dat je gelijk hebt en men ook in het Westen met 9-jaar oude kinderen huwde. Ziie jij ons dat soort pedofielen aanbidden of voordragen als profeet?
Oud 27 mei 2013, 20:13   #22
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zond God dan profeten om de plaatselijke zondige gebruiken over te nemen ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2013, 20:14   #23
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Misbegrepen????

Zozo, steekhoudend argument dit.

Ben onder de indruk.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2013, 20:17   #24
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Ja, vergeet niet te vermelden dat er
1) meer blanken als zwarten in de VS wonen en
2) 3 keer meer zwarten als blanken in de gevangenis zitten.
Dus opscheppen zou ik niet over die cijfers, als ik jou was.
Bovendien beschouwd de federale overheid in de VS Mestizo's als 'blank' in vele misdaden in de misdadiger-categorie (niet in de slachtoffer-categorie).

Oeps.
Blanken zijn daarentegen de echte vertegenwoordigers van zedendelicten.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2013, 20:29   #25
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Blanken zijn daarentegen de echte vertegenwoordigers van zedendelicten.
Neen, bekijk deze data maar eens (vooral tabel 24). Hou je indachtig dat er ongeveer 5 keer meer blanken als zwarten in de VS wonen.

http://www.mincava.umn.edu/documents/sexoff/sexoff.html
Oud 27 mei 2013, 20:29   #26
Bog
Partijlid

Standaard

Al dat gedoe over pedofilie vind ik maar flauw. Men weet maar al te goed dat het in die tijd niet zo uitzonderlijk was en dat Mohammed's tijdgenoten het niet zo verwerpelijk vonden. Hetzelfde geldt voor zijn gewelddadige politiek.

Of je zo iemand een profeet moet noemen is een andere kwestie. Het is wel zo dat geloof blind maakt. Zo zijn de meeste moslims die ik ken blind voor de minder fraaie kant van hun profeet en zien ze slechts het goede. Ze keuren geweld en kindermisbruik dan ook af, zoals de meeste mensen.

Radicalen halen nu inspiratie uit die gewelddadige passages in de Koran, net zoals radicale christenen en joden minder liefdevolle passages aanhalen om hun haat tegenover wie-weet-wat-allemaal te rechtvaardigen.
Bog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2013, 22:21   #27
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom gaat u een walgelijke toer op? Ok, laten we pedofilie eens bekijken in Amerika, naar het schijnt een Westers beschaafd land.

http://www.crimemagazine.com/child-v...-their-victims
Hier steken we pedofielen in de gevangenis.

Pedofiele Moslims huwen gewoon hun kind met de zegen van Mohammed.

snap je het verschil?
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2013, 22:24   #28
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bog Bekijk bericht
Al dat gedoe over pedofilie vind ik maar flauw. Men weet maar al te goed dat het in die tijd niet zo uitzonderlijk was en dat Mohammed's tijdgenoten het niet zo verwerpelijk vonden. Hetzelfde geldt voor zijn gewelddadige politiek.

Of je zo iemand een profeet moet noemen is een andere kwestie. Het is wel zo dat geloof blind maakt. Zo zijn de meeste moslims die ik ken blind voor de minder fraaie kant van hun profeet en zien ze slechts het goede. Ze keuren geweld en kindermisbruik dan ook af, zoals de meeste mensen.

Radicalen halen nu inspiratie uit die gewelddadige passages in de Koran, net zoals radicale christenen en joden minder liefdevolle passages aanhalen om hun haat tegenover wie-weet-wat-allemaal te rechtvaardigen.
Misschien heb je gelijk van 'in die tijd' maar 50% van de moslims vandaag huwen met een minderjarig meisje van tussen 9 en 14 jaar, 1/4 van de moslim meisjes jonger dan 10 jaar worden daarnaast ook genitaal besneden wat eveneens een pedofiele daad is.

Hoe je het ook draait en keert, de huidige moslims zijn hoofdzakelijk pedofielen.

Laatst gewijzigd door BonBon : 27 mei 2013 om 22:26.
Oud 27 mei 2013, 22:24   #29
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Misbegrepen????
Als we die zaken dus mogen geloven, is de overgrote meerderheid van de moslims niet op de hoogte van wat de islam eigenlijk hoort te zijn. Zo goed als iedereen dwaalt.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2013, 22:26   #30
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of je zo iemand een profeet moet noemen is een andere kwestie. Het is wel zo dat geloof blind maakt. Zo zijn de meeste moslims die ik ken blind voor de minder fraaie kant van hun profeet en zien ze slechts het goede.
Dan vraag ik me eerlijk af: wat was dan wel die goede kant van Mohammed? Zijn levensverhaal leest immers als een misdaadroman, een opeenstapeling van gruwelfeiten op allerlei vlak.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2013, 11:39   #31
Bog
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Misschien heb je gelijk van 'in die tijd' maar 50% van de moslims vandaag huwen met een minderjarig meisje van tussen 9 en 14 jaar, 1/4 van de moslim meisjes jonger dan 10 jaar worden daarnaast ook genitaal besneden wat eveneens een pedofiele daad is.

Hoe je het ook draait en keert, de huidige moslims zijn hoofdzakelijk pedofielen.
Ik ben benieuwd naar uw bron voor die cijfers. En genitale besnijdenis is geen pedofiele daad.
Oud 28 mei 2013, 12:05   #32
Bog
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dan vraag ik me eerlijk af: wat was dan wel die goede kant van Mohammed? Zijn levensverhaal leest immers als een misdaadroman, een opeenstapeling van gruwelfeiten op allerlei vlak.
De profeet leert bijvoorbeeld dat een mens niet gulzig of hebzuchtig mag zijn, geen overspel mag plegen, dat men de ouderen moet eren, armen moet helpen, dieren goed moet behandelen, dat men zich niet mag vastklampen aan eer, dat het de plicht is van iedere moslim om vrijgevig te zijn (of als men arm is toch zeker geen kwaad te doen), nederigheid (Mohammed noemt zich niet de zoon van God, slechts een boodschapper)... Veel moslims zijn dan ook zeer gastvrij, behulpzaam, nederig. Het zijn net die waarden die ze belangrijk vinden en bewonderen in hun profeet.

Ik zeg niet dat er geen tegenstrijdigheden staan in hun heilige teksten, dat is zeker zo, maar die bloeddorstige pedofiel die iedereen hier beschrijft wordt niet aanbeden door de doorsnee moslim. Ze zijn blind voor die kant, ze willen geloven dat Mohammed goed was. Ze kunnen de tegenstrijdigheden rationaliseren, net zoals miljoenen christenen de tegenstrijdigheden in de Bijbel rationaliseren. Gelovigen lezen nu eenmaal selectief. Ze moeten wel, die teksten zijn eeuwen oud en staan dus niet verwonderlijk vol met gruwelijke taferelen en - volgens de huidige normen - achterbakse praktijken en waanzinnige mumbo jumbo.

Laatst gewijzigd door Bog : 28 mei 2013 om 12:06.
Oud 28 mei 2013, 16:10   #33
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De profeet leert bijvoorbeeld dat een mens niet gulzig of hebzuchtig mag zijn, geen overspel mag plegen, dat men de ouderen moet eren, armen moet helpen, dieren goed moet behandelen, dat men zich niet mag vastklampen aan eer, dat het de plicht is van iedere moslim om vrijgevig te zijn (of als men arm is toch zeker geen kwaad te doen), nederigheid (Mohammed noemt zich niet de zoon van God, slechts een boodschapper)... Veel moslims zijn dan ook zeer gastvrij, behulpzaam, nederig. Het zijn net die waarden die ze belangrijk vinden en bewonderen in hun profeet.
.
En laat dat nu net die zaken zijn die hij klakkeloos uit het OT overschreef.
De tien geboden weet je nog ?
Hoe rijmde hij trouwens stenigen en slavernij met zijn goedheid ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2013, 16:27   #34
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben benieuwd naar uw bron voor die cijfers. En genitale besnijdenis is geen pedofiele daad.
Bij kindjes tussen 4 en 10 jaar de clitoris vastnemen en uitsnijden met een scherp voorwerp, in de helft van de gevallen dan met naald en draad toenaaien zodat er een kleine opening blijft om te menstrueren. Je hebt gelijk, dit is nog erger dan pedofilie.

Kinderhuwelijken komen overal wel voor natuurlijk maar in islam gebieden wel nog het meest en ook aangemoedigd door de modsdienst, niet-islam streken zijn veel actiever om de praktijk te stoppen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kinderhuwelijk

In Egypte is er sprake van het terug legaliseren van kinderhuwelijk alsook andere landen omdat het islamitisch zou zijn.
http://www.trouw.nl/tr/nl/4728/Islam...huwelijk.dhtml

Jaarlijks 70 miljoen kindhuwelijken beneden de 18 jaar, 16 miljoen daarvan beneden de 15 jaar tot zo jong als 5 jaar.
http://www.aivl.be/nieuws/internatio...t-meisje/42461

40% van alle kindhuwelijken gebeuren in Pakistan alleen al, 80% van de huwelijken in Afganistan en Bangladesch zijn ook kindhuwelijken. Dat op zich is al een pak moslims.
http://tribune.com.pk/story/487659/c...from-pakistan/
Oud 28 mei 2013, 16:33   #35
Bog
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
En laat dat nu net die zaken zijn die hij klakkeloos uit het OT overschreef.
De tien geboden weet je nog ?
Hoe rijmde hij trouwens stenigen en slavernij met zijn goedheid ?
Mohammed kopieerde ze, dus hij zal ze wel belangrijk gevonden hebben zeker? Al haalde hij het van een Flair, dat maakt toch niet uit?

Hoe hij dat deed, weet ik niet. Ik verdedig die man ook helemaal niet. Hier worden moslims voorgesteld alsof ze een bloeddorstige pedofiel volgen en zelfs aanbidden. Het zijn vooral westerlingen die dit beeld hebben van Mohammed. Moslims zien Mohammed doorgaans niet zo, dat is nu net mijn punt. De hedendaagse moslims rijmen al dat geweld met de goedheid van hun profeet net zoals christenen de moordlustige, bloeddorstige, haatdragende, maniakale en kleinzielige god van het Oude Testament rijmen met de notie dat God liefdevol en vergevingsgezind is. Geloof maakt blind.
Oud 28 mei 2013, 16:55   #36
Bog
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Bij kindjes tussen 4 en 10 jaar de clitoris vastnemen en uitsnijden met een scherp voorwerp, in de helft van de gevallen dan met naald en draad toenaaien zodat er een kleine opening blijft om te menstrueren. Je hebt gelijk, dit is nog erger dan pedofilie.
Je moet zaken bij de juiste naam noemen.

Citaat:
Kinderhuwelijken komen overal wel voor natuurlijk maar in islam gebieden wel nog het meest en ook aangemoedigd door de modsdienst, niet-islam streken zijn veel actiever om de praktijk te stoppen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kinderhuwelijk

In Egypte is er sprake van het terug legaliseren van kinderhuwelijk alsook andere landen omdat het islamitisch zou zijn.
http://www.trouw.nl/tr/nl/4728/Islam...huwelijk.dhtml

Jaarlijks 70 miljoen kindhuwelijken beneden de 18 jaar, 16 miljoen daarvan beneden de 15 jaar tot zo jong als 5 jaar.
http://www.aivl.be/nieuws/internatio...t-meisje/42461

40% van alle kindhuwelijken gebeuren in Pakistan alleen al, 80% van de huwelijken in Afganistan en Bangladesch zijn ook kindhuwelijken. Dat op zich is al een pak moslims.
http://tribune.com.pk/story/487659/c...from-pakistan/
Ik wacht op cijfers die aantonen dat "50% van de moslims vandaag huwen met een minderjarig meisje van tussen 9 en 14 jaar."

Ik denk dat ik lang zal moeten wachten want het is gewoon onzin.

En tot welke leeftijd spreekt men over een kinderhuwelijk? Je hebt het over 70 miljoen kinderhuwelijken onder de achttien. Is een meisje van zeventien of zestien een kindje? Zijn de huwelijken onder dwang, dan veroordeel ik die uiteraard ook volledig. Zijn ze niet onder dwang dan lijkt het me interessanter de vraag te stellen wanneer iemand volwassen is, of op welke leeftijd het huwelijk mogelijk zou moeten zijn. Want de term kinderhuwelijk voor een meisje van zeventien is behoorlijk belachelijk. Dan kunnen we ook spreken over kinderseks (Vlaamse jongeren beginnen ermee vanaf zestien). En als het dan toch kindjes zijn, waarom worden er bijna jaarlijks kindjes berecht als volwassenen? In de VS is het niet uitzonderlijk dat een kindje levenslang krijgt.
Oud 28 mei 2013, 16:59   #37
Bog
Partijlid

Standaard

Spiritus, dat het aantal moslims in de gevangenissen toeneemt de laatste jaren zegt weinig. Het kan even goed zijn dat er dat laatste jaren meer haat is tegenover die groep en dat ze dus geviseerd worden door de doorgaans rechtse politie.

Met statistieken kan ik alles bewijzen, jongen. Als je kijkt naar de inwoners van de strafkampen van Hitler, denk je dan ook dat Joden, homo's, roma... de grootste criminelen waren?

Laatst gewijzigd door Bog : 28 mei 2013 om 16:59.
Oud 28 mei 2013, 17:21   #38
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

In 2006 zei Sibel Kikilli het nog zo :

http://www.tagesspiegel.de/berlin/ek...in/782546.html

Citaat:
De jonge actrice, bekend van haar rol in de Berlinale-winnende film 'Gegen die Wand', gaf een toespraak die een schandaal veroorzaakte

"Ik heb zelf ervaren dat fysiek en psychisch geweld wordt gezien in een moslimfamilie als normaal. Helaas, geweld behoort tot het cultureel erfgoed van de islam ", zei ze, en verhitte daarmee de gemoederen van vele toeschouwers.

Laatst gewijzigd door parcifal : 28 mei 2013 om 17:21.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2013, 17:28   #39
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Spiritus, dat het aantal moslims in de gevangenissen toeneemt de laatste jaren zegt weinig. Het kan even goed zijn dat er dat laatste jaren meer haat is tegenover die groep en dat ze dus geviseerd worden door de doorgaans rechtse politie.

Met statistieken kan ik alles bewijzen, jongen. Als je kijkt naar de inwoners van de strafkampen van Hitler, denk je dan ook dat Joden, homo's, roma... de grootste criminelen waren?
Ja want het stikt van de blanke hangjongeren, krapuul en criminaliteit is stadscentra. Eerlijk, kom jij af en toe buiten?

Dat van die politie zou weinig waarschijnlijk lijken want als men 'racisme' kraait staat het Comité P in hun nek te hijgen. Neen, GAS-boetes en wiet-runnen aanpakken, dat is eerder een prioriteit.

In Nazi-Duitsland was er dan ook een racistisch regime. Wij daarentegen zitten met een poco-cult egalitaristisch progressief regime van allochtonenknuffelaars.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 28 mei 2013 om 17:32.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2013, 20:32   #40
Bog
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Ja want het stikt van de blanke hangjongeren, krapuul en criminaliteit is stadscentra. Eerlijk, kom jij af en toe buiten?

Dat van die politie zou weinig waarschijnlijk lijken want als men 'racisme' kraait staat het Comité P in hun nek te hijgen. Neen, GAS-boetes en wiet-runnen aanpakken, dat is eerder een prioriteit.

In Nazi-Duitsland was er dan ook een racistisch regime. Wij daarentegen zitten met een poco-cult egalitaristisch progressief regime van allochtonenknuffelaars.
Als je denkt dat de politie hier niet racistisch is, kom jij niet veel buiten of ben je blank.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be