![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar die drinken niet minder.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Een bak trippel of Duvel, een grote tuin met overdekt terras , led-tv met surround en vuurplaats en voldoende eigen kweek wiet...., heerlijk.
Ik bepaal zelf wie ik binnenlaat, ik rook wanneer en waar ik wil, ik moet me niet verplaatsen... Jammer voor de horeca dat wel, maar ik ben Sinterklaas niet, en zwarte piet op straat enzo ( hebt gij een sigaret, 1€?) daar heb ik geen last meer van. Vrienden verkiezen het liever om in mijn Biergarten het weekend in te zetten, voor een fractie van een avondje stappen , dikwijls eindigt de avond in mijn garten. Mijn kinderen mogen er tevens feestjes geven ( zonder wiet en trippel, dat denk ik toch) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130514_00582740 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar dat is iets anders.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Schande spreken over prijsverhogingen, maar het wel uitermate vanzelfsprekend vinden dat ze elk jaar zelf een prijsverhoging betekenen voor hun werkgever via de indexatie... Les petits Belges...
Soit, niks boven wat french bubbles. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Sfax, moesten de verkoopprijzen niet steeds opgedreven worden, dan was er geen indexatie nodig.
![]() |
#29 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De voornaamste reden dat de horeca het minder doet, zijn de fors gestegen prijzen. En die fors gestegen prijzen worden veroorzaakt door de gestegen energieprijzen maar vooral door de moordend hoge loonlasten.
De prijzen in de horeca zullen de komende jaren trouwens -noodgedwongen-nog fel stijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() De autochtone bevolking is op die 8 jaar verhoudingsgewijs toch ook wel wat verminderd tov van de verrijkers. 't zij door uitsterven, 't zij door emigratie. Zal er wel iets mee te maken hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De toegenomen taksen op energie, de hogere grondstofkosten en de sterk verzwarende milieunormen( niet abnormaal) en zoveel andere dingen hebben het voor de werkgevers niet goedkoper gemaakt in België.
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Klopt uiteraard; de loonkost is niet het enige dat stijgt. Maar 't is er wel een deel van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, dan blijven ze liever thuis, met wat vrienden en kennissen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, op een mooie dag steekt er één zijn mes in zijn buik, en dan is het gedaan met hier propaganda te maken voor die gasten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De prijzen van het bier en dus van een pint liggen veel te hoog. Maar niet alleen van het bier. Als ik voor een koffie in mijn gemeente 1,80-2,10€ moet betalen, dan is mijn goesting vaak al over. |
|
![]() |
![]() |