![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Holebi's die willen trouwen ??
Is dat besmettelijk ?? Anders , i don't give a shit !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, heel besmettelijk. Als je een homo aanraakt wordt je er zelf een.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is dat de volgende stap? Waaruit blijkt dat?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kleine stapjes, Illwilleke, kleine stapjes...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, je geeft maar een seintje. Veel geluk! Je zal het nodig hebben...
When dogs can fly...
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idd, toegestaan in frankrijk...dat vol zit met moslims die homo's haten. Wat wil je? Dat ik idd zeg dat de titel van de topic klopt ofzo? ![]() Als moslims tolerant waren voor iets...dan zou ik ook geen probleem hebben met moslims. In zijn openingspost zegt hij dat er nu geen discriminatie meer is naar homo's...sorry maar dan ben je helemaal mis en wel omwille van de moslims die in europa leven.
Laatst gewijzigd door illwill : 1 juni 2013 om 19:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Nogmaals, dit topic gaat niet over moslims. 3: Dat zegt hij helemaal niet. Leer eerst dingen in zijn "context" begrijpen. Raf is gewoon blij dat nu in Frankrijk het homo-huwelijk is toegestaan. Gek he? Dat hij blij is als homo zijnde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slechts paar seconde, maar dat is irrelevant. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 1 juni 2013 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() Ik denk dat je het discrimineren in de titel eerder moet interpreteren als "wettelijk discrimineren". Dus m.a.w. dat holebi's nu evengoed mogen trouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Telt kussende venten op straat ook als sex ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach Raf, een hellend vlak is toch een perfect logische redenering? Ze gaan copuleren op straat, daarna legaliseert men drugs, gaat men homohuwelijken verplichten, breidt men de sociale zekerheid uit. En denk aan de kinderen! Het is een kleine stap van bicuriositeit naar pedofilie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het kunnen dat we met een geval van ironie te maken hebben?
![]() |
![]() |