![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bent U mss. verblind door de haat en de Jihad? Ik dacht het niet mijn beste zionist. Laatst gewijzigd door zonbron : 4 juni 2013 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Wat moet ik zien? Het grote "maconiek" plan dat je "uitgedokterd" hebt adhv vrij verkrijgbare info die al lang bekend is? Ok, ik zie het...
|
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De introductie op die site is toch meer dan veelzeggend, duidelijker kan het niet. Ik heb daarop gereageerd, maar daar knijpt U natuurlijk Uw reeds niet ziende ogen nog wat extra voor dicht. Maar het is duidelijk een site, welke net zoals U, AQ en terrorisme in een beter daglicht wensen te plaatsen. Betergezegd, U verhemelt het en rechtvaardigt het. De organisaties in kwestie zouden zelfs geen verantwoordelijkheid dragen, maar het Syrische leger wel. Dat is BS mijn vriend, welke enkel uit de mond van een terrorist kunnen komen. Laatst gewijzigd door zonbron : 4 juni 2013 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij bent de grootst BS verkoper van deze site. Je hangt 10.000 complotten aan, je raakt er zelfs niet meer aan uit. Laatst gewijzigd door Salah : 4 juni 2013 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als U er dan toch daadwerkelijk werk van wil maken, plaats dan elke video met zijn en/of Uw beschrijving in een posting en niet in een site waarvan de bijbehorende tekst 'zogezegd' niet Uw standpunt verdedigt of niet aanstaat, om uiteindelijk toch datzelfde standpunt te verdedigen. Kortom, in werkelijkheid is wat we op die site lezen ook Uw mening en dat is menig medeforummers dan ook duidelijk. Wees geen slang nu @Salah, U hebt de eerste stap gezet door al-Qaeda te verdedigen, nu niet zomaar terugkrabbelen AUB. BTW : * kots * Ik de snuff-filmpjes snel gezapped, alvast mooie inbreuken op de mensenrechten en enige uiterst gruwelijke moorden. ![]() ![]() ![]() Moge de schuldigen boeten (vrede zij niet met hen!) Het meeste is van zeer twijfelachtig karakter, de eerste 3 mss. niet, het zou me uiteindelijk dan ook niet verbazen moesten enige Syrische soldaten welke hun eigen familieleden en/of vrienden gruwelijk vermoord hebben gezien + halal-slachtingen van mensen & AQ, welke uiteindelijk 'gek' worden van al deze waanzin, zoiets ziet men uiteindelijk in alle oorlogen. Laat ons duidelijk zijn : Deze zaken zijn duidelijk oorlogsmisdaden, wie ze ook begaan heeft. Ik veronderstel absoluut niet dat de soldaten van Assad geen misdaden begaan hebben en dat mss. zelfs willen laten weten (nog steeds beter dan chemische wapens inzetten), intimidatie noemt zoiets ('de' door al-Qaeda in praktijk gebrachte 'strijdtechniek', eigen aan het terrorisme op zich). Nogmaals dank voor de snuffpropaganda en de bekendmaking van Uw andere weinig geloofwaardige standpunten. Uw aanwezigheid op dit forum zal ongeacht wat, uiteindelijk toch een zeer interessant experiment blijken, dat staat vast. Vergeet niet de woorden van @tomm : Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 5 juni 2013 om 01:33. |
||
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die plezier scheppen in 't martelen van mensen ...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 5 juni 2013 om 01:37. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
@Salah zal U niet tegenspreken zolang U enkel 'onbedoeld' over het Syrische regimeleger spreekt, maar ik wel. Een prachtig spel verdeel en heers in elke geval, zoals niemand anders dat kan, dat moet ik toegeven, totaal onrealistisch! Ook in onze Westerse landen lopen we gevaar om uiteindelijk in soortgelijke situatie te belanden. Wie zit er achter? Kijk naar zij op wie men geen kritiek mag leveren... Wat religie en sektes niet doet met mensen, ongelofelijk! |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewelddadig & bloeddorstig "allahu akbar" brullend volkje!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn die Al-Qaeda aanhanger nu echt zo dom? Blijkbaar wel, ![]() Maar niet enkel de Islamiten spelen met vuur, de zionisten weten dat maar al te goed. De reguliere media zal dus nog VEEL liegen... |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat maakt dat dan van U, mijn geliefde speculateur. BTW : Ik heb ooit met luxe Ferrari's, Lambo's, nieuwe en oude porskes gereden als jonge gast, zelfs in competities. You are far overrated, maar dat wist U natuurlijk reeds. Maar dat is verder van geen belang... Maar ipv. Uw nabije medemens als conspiracyfreak af te doen zou U er mss beter aan doen, alhoewel dit bijna geruisloos, Uw soortgenoten bij te staan. De wereld van nummertjes beleeft heden in deze wereld weldegelijk zijn einde, niet noodzakelijk in het belang van de samenleving, that's for sure. Laatst gewijzigd door zonbron : 7 juni 2013 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb geprobeerd om ze allemaal te bekijken, maar ik word er ongemakkelijk van.
Eén van die filmpjes heb ik al eens gezien (de jongeman in mouwloos rood shirt die doorzeefd wordt met kogels), en toen luidde de begeleidende verklaring "rebellen vermoorden jonge homo in Syrië". Ik spreek geen Arabisch, en ga me er dan ook niet over uitspreken wie er nu juist waarom die jongen heeft vermoord, het blijft een wraakroepende, misselijkmakende schande. Op minstens één filmpje, waarop een bende gekken als zotten op een geboeide man insteken met messen en ze dan ook nog eens één van zijn vingers afsnijden, tieren de gekken Allahu akhbar. Als het hier dus inderdaad om soldaten van Assads leger gaat, dan moorden ze dus ook al in naam van hun God. Wat is dat toch met jullie soort volk Salah, en ik vraag het rechtstreeks aan jou, dat ze allemaal staan te roepen en te tieren over Gods grootheid terwijl ze mensen op de meest gruwelijke manieren vermoorden? Wat voor mensen zijn dat, die van hier naar Syrië trekken en mensen het hoofd afsnijden en roepen dat God groot is? Wat is er mis met jullie dat jullie denken dat als er al een God is, Hij hier mee gediend is? Na iedere aanslag in het westen worden we rond de oren geslagen met leuzes als "islam is peace" en "this is not islam", maar zeg nu eens heel eerlijk, is dit nou islam? Ik vraag het heel duidelijk aan jou, omdat ik voel dat jij bij het zien van dode Assad-getrouwen evenzeer Allahu akhbar zult kreten...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 7 juni 2013 om 16:18. |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Allahu akhbar kan men voor 1000 zaken aanwenden en betekent niet uitsluitend "God is groot". Dat is alles wat ik op uwe zever te vertellen heb.
|
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beide partijen zijn meedogenloos en wreed.
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zie mannen die steevast ongewapend lijken, kinderen, vrouwen, die op de meest gruwelijke manieren worden mishandeld en afgeslacht door beesten. Persoonlijk geloof ik er geen bal van dat de rebellen minder erg zijn. In het begin van het conflict heette het dat Assads leger de schurken waren, intussen zijn er al zoveel video's opgedoken van wandaden begaan door rebellen, dat het niet meer vol te houden is dat de rebellen de goei zijn. Er zijn ook gewoon veel te veel Syriers die Assad steunen om dit nog langer vol te houden, en dus zijn de rebellen nu op zijn minst ook al schuldig, maar vooralsnog in mindere mate. Wat moet dat pijn doen bij de McCains en de Hollandes van deze wereld. Ik kan me ook niet voorstellen dat Hezbollah en Iran zich in het geval van een continu stroom aan dergelijke bestialiteiten van Assads regime, dat regime zouden blijven steunen. Mij maak je alvast niet wijs dat het crapuul dat dagelijks de grens met Turkije oversteekt brave Hendrikjes zijn. Het zijn geen helden die de Syrische bevolking willen beschermen, want die staat voor een groot deel nog steeds achter Assad. Het zijn gehersenspoelde klootzakken die hoofden komen afsnijden in naam van Allah om een kalifaat te stichten. Als zo een immense stroom aan buitenlandse extremisten, die tot de meest waanzinnige zaken in staat zijn, een land overspoelt, dan is het nog steeds misdadig om te stellen dat het opeten van het hart van een soldaat van Assad, hoewel gruwelijk en fout, wel begrijpelijk is als je ziet wat Assads mannen allemaal uitvreten. En wat die filmpjes betreft die op de gsm van die soldaat te vinden zouden zijn, waarom smeet de hartenvreter die niet mee op het net, maar komt hij er pas na de commotie mee af? En wat had de man misdaan die hij in stukken had gezaagd? Die buitenlandse jihadisten moeten uit Syrië. En liefst van al in een lijkzak, zonder enige vorm van proces. Een Bontinckx of een Benabid heeft daar niks te zoeken.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 7 juni 2013 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zeg eens, wat het in het geval van het afmaken van een mens als een hond zoal kan betekenen. Vast geen 1000 zaken, zeveraar!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |