![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat Hij het zegt. "Gaat heen en draag sjaals in de kleuren van Indonesië!" Riep Hij.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien ook een "hos-Tee-shirt". Wie weet een "seintuur-de-chasse-de-thé".
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo'n missverkiezing vormt een grove misvorming van de werkelijkheid. Demeerderheid van de vrouwen is helemaal niet zo knap. Of zo dom.
Afvoeren die handel, want de winnares vormt per definitie geen representatief van wat een vrouw is.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet elke bezigheid een afspiegeling van de werkelijkheid zijn?
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als je het niet leuk vind, dan kijk je niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is het echt zonder bikini? Wie klaagt dan?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() De tijden veranderen snel. In 2006 kon nog gewoon Miss Egypte gekozen worden. Dat zag er dan zo uit:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zoals iemand het al zei, het is een wedstrijd wie de (fysiek) mooiste vrouw is (dus een soort vleeskeuring), niet wie het mooiste gelaat heeft, of de mooiste lach. Laat staan dat het ook over persoonlijkheid en intelligentie zou moeten gaan (daar bestaan al nobelprijzen en doctoraten voor). Hoe kunt ge oordelen wie het mooiste lichaam heeft, als ge het merendeel niet eens kunt zien. Eigenlijk zou het helemaal naakt moeten gebeuren.
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat het de gulden middenweg is tussen naaktheid en een boerka.
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
- mooi zijn heeft niets te maken met uw standpunt over vleeskeuring . - je zegt dat je niet kan oordelen als je niet het volledig lichaam naakt kan zien. Dit mag ook voor Mister World gelden. Rapture. Geile vent. je wilt die schone meiden enkel naakt op je televisiescherm zien. Laatst gewijzigd door Rudy : 10 juni 2013 om 14:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb geen enkel probleem hiermee...maar dan ook geen geziek meer over hoofddoeken die niet steeds en overal mogen,daar geen bikini, en hier niet overal de hoofddoek, prima toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zeker geen voorstandster van Miss-verkiezingen.
Maar een land dat per se aan zoiets wil meedoen, moet de reglementen van het circus aannemen. En als dat reglement voorschrijft dat er een bikini-rondje gelopen wordt, dan is dat maar zo (als die grieten zo stom willen zijn ...) Indonesië moet gewoon niet meer meedoen aan dat circus als het er problemen mee heeft, dat is toch simpel! Anders moeten ze hun strandtoerisme ook maar afschaffen of lopen Westerse vrouwen daar misschien in boerkini?
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En welke van mijn vriendinnen bedoel je? Of bedoel je mijn vrouw? Maar als mijn vrouw, of een vriendin van me wil meedoen aan Miss Boerka, dan mogen ze dat van me. Daarentegenover, da's meer een modeshow, en veel minder schoonheidswedstrijd.
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maddox. Geef toe dat je je vrouw toch liever zou zien poseren in boerka dan in bikini. Daar kan je met vrienden nog geloofwaardig over lachen zonder totaal vernederd te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lijkt raar, maar in die landen weet je maar nooit... |
|
![]() |
![]() |