![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U bent mij er eentje.
Allé vooruit om u weer op het rechte pad te brengen. Deze discussie gaat over Eddy Bevers ueber-galactische ego. Zo immens groot dat zelfs de Klingon oorslogsvloot ernaar niet durft uit te varen zonder reserve Tomtom.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 9 juni 2013 om 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 9 juni 2013 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ken nu de heer Bevers niet, noch wist ik dat in die gemeente die coalitie met die burgemeester aan de macht is, maar dat heeft in deze discussie niet de minste relevantie. Maar ... heb ik de indruk dat jij 'partijpolitiek' aan het redeneren bent ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De traditios hebben elke stem nodig volgend jaar, Xeno.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ela ela , de vergelijking !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik een zakdoekje AUB...
HLN - Gedode Belg in Syrië kreeg kogel in hoofd tijdens slaap 10 juni 2013 - Gedode Belg in Syrië kreeg kogel in hoofd tijdens slaap. Tarik (20) had drie dagen voor zijn dood nog te kennen gegeven dat hij naar huis wou terugkomen. "Hij kreeg een kogel in het hoofd", zegt zijn diepbedroefde vader vandaag in de krant Het Laatste Nieuws. "Door wie? Dat weten we niet. We kregen een kort, anoniem telefoontje en dat was het." Tarik Taketloune had drie dagen voor zijn dood nog te kennen gegeven dat hij naar huis wou terugkomen. Zijn broer Elias uit Willebroek, die hem achterna gereisd was, is vorige maandag bij zijn terugkomst in België aangehouden. Good riddance! Jammer genoeg zijn de verzachtende omstandigheden en ander pamperbeleid reeds in zicht. Arme jihadisten toch, de sukkelaars... Laatst gewijzigd door zonbron : 10 juni 2013 om 04:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Dat die kerel wil sneuvelen voor… is zijn zaak. Hopelijk slaagt hij in zijn droom.
Dat hij echter een baby naar oorlog gebied stuurt is onverantwoord. Als en ouder slecht voor hun kind zorgt word verondersteld dat de staat dat kind beschermd, punt uit.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tarik Taketloune had drie dagen voor zijn dood nog te kennen gegeven dat hij naar huis wou terugkomen. Zijn broer Elias uit Willebroek, die hem achterna gereisd was, is vorige maandag bij zijn terugkomst in België aangehouden. Wat met deze dertigkoppige bende? Nog meer pampers? ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 10 juni 2013 om 04:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() De man was 20, je moet hem niet als een kind behandelen.
![]() |
#31 |
|
![]() Liever daar dan hier.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het broertje van Elias is ondertussen naar de 72 maagden.
http://www.hln.be/hln/nl/9556/Opstan...in-Syrie.dhtml
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 10 juni 2013 om 08:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() ²
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Epicurist doelt op die ene die terug gekomen was om z'n vrouw & baby te halen en mee te nemen naar Syrië. Die onderschept werden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Of bedoel je dat het kind van een moordlustige barbaar moet beschermd worden door... zijn vader in leven te houden?
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 10 juni 2013 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees 't anders nog eens; Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 10 juni 2013 om 23:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Bedankt, SDX om mijn tekst te lezen. (Die was volgens mij nochtans heel duidelijk)
Als de kerels vertrekken naar een oorlog gebied al of niet dwangmatig door hersen spoelen wat moeilijk tegen te houden is. In en maatschappij van vrije mening en geloof. Al vind ikzelf al die parabels-geloven die gebaseerd zijn op angst repressie, onzin. Hun recht dan als die kerel(s) wil sneuvelen voor… is zijn zaak. Hopelijk slaagt hij in zijn droom. Dat hij echter een baby naar oorlog gebied stuurt is onverantwoord. Als*en ouder*slecht voor hun kind zorgt word verondersteld dat de staat dat kind beschermd, punt uit. Als de echtgenote optrekt naar een oorlogs gebied al of niet door dwang (man) of hersenspoelen is is ook dat moeilijk tegen te houden. Echter hun baby zou hun ontnomen moeten worden. Om dat kind door het handelen van die ouders het recht op een degelijk leven absoluut ontnomen word. Anderzijds vind ook dat die “moslim krijgers” hier niet meer thuis horen. Dat die bij terugkeer op ons grond gebied geweigerd of opgepakt moeten worden. Wegens mishandeling tegen de mensheid. Zij gaan daar gaan moorden enz. in burgerkledij dit tussen de burgers (vrouwen en kinderen) . Wat tegen alle regels van de contente van Genève is.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |