Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 20 augustus 2004, 20:14   #21
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Beste ingenious, wel bedankt omdat Anke mag tellen zoals zij verkiest. Maar bij elke gelegenheid het VB verdacht maken en beledigen lijkt voor sommigen vanzelfsprekend, en dan dagen lang melken over het feit of Anke al dan niet een obsceen gebaar maakte tov vreemdelingen, dat lijkt me een beetje schizofreen.
ik heb mijn gedacht over het blok, maar ik spendeer niet al mijn tijd in het zwart maken van het blok. maar geef nu verdomme toch gewoon toe dat vdm hier bewust haar middenvinger uitstak. is dat zo moeilijk?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 20 augustus 2004, 21:45   #22
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
ik heb mijn gedacht over het blok, maar ik spendeer niet al mijn tijd in het zwart maken van het blok. maar geef nu verdomme toch gewoon toe dat vdm hier bewust haar middenvinger uitstak. is dat zo moeilijk?
Ik was in de zaal toen de vermeende misdaad zich voltrok, maar echt waar ik heb er niets van gemerkt.
Als zoveel verstandige mannen zich met dergelijke mierenneukerij bezighouden, moet het wel zijn dat er geen groter misdaden gevonden worden.
luc broes is offline  
Oud 20 augustus 2004, 21:53   #23
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Ik was in de zaal toen de vermeende misdaad zich voltrok, maar echt waar ik heb er niets van gemerkt.
Als zoveel verstandige mannen zich met dergelijke mierenneukerij bezighouden, moet het wel zijn dat er geen groter misdaden gevonden worden.
dan zat je mss vanachter .
je hebt het filmke toch gezien? komaan seg. de blokkers die ik ken, vonden het alvast enorm grappig, en o zo goed gevonden van vdm.

ik weet dat het filmke ni past in de schoonheidsoperatie van het blok, maar het blijven ontkennen is echt wel belachelijk.

en dat is geen mierenneukerij, maar een kwestie van eerlijkheid. geef het gewoon toe, en de kous is af.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 20 augustus 2004, 22:31   #24
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
dan zat je mss vanachter .
je hebt het filmke toch gezien? komaan seg. de blokkers die ik ken, vonden het alvast enorm grappig, en o zo goed gevonden van vdm.

ik weet dat het filmke ni past in de schoonheidsoperatie van het blok, maar het blijven ontkennen is echt wel belachelijk.

en dat is geen mierenneukerij, maar een kwestie van eerlijkheid. geef het gewoon toe, en de kous is af.
Een beetje realisme: iedreen weet dat met "vreemdelingen" een bepaald type van vreemdeling ( die o.a. in dit kutland ook nog eens de Belgische nationaliteit heeft ) bedoeld wordt. Niet alle vreemdelingen dus, trouwens elke maatschappij heeft vreemdelingen.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline  
Oud 20 augustus 2004, 22:37   #25
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
van mij mag ze tellen zoals ze wil. als zij haar vingers nodig heeft om tot 3 te tellen heb ik daar geen probleem mee. en u mag van haar speech denken wat u wil. met censuur heeft dit niets te maken. maar laten we en kat een kat noemen, de bedoeling van vdm was om bij vreemdelingen haar middenvinger op te steken. ik vind het verwerpelijk, bij de blokaanhangers heeft ze er mee gescoord. ze doet maar, maar doe aub niet zo kinderachtig van het te ontkennen. je kan trouwens in de forumsessie van vdm een topic hierover opzoeken, waarin ze het zelf niet ontkent. toegeven deed ze ook niet, gewoon een beetje rond de pot draaien. ieder zijn talent zeker?
amen
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 22 augustus 2004, 17:44   #26
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liberaal Appel
Is het Vlaams-Blok nu een liefhebbende partij of niet? Een Gentse rechter oordeelde van wel, maar het Blok zelf spreekt van een aanslag op de vrije meningsuiting. Nochtans hebben sommige Blokkers een duidelijke boodschap voor buitenlanders.

De uitspraak van de Gentse rechtbank dat het Vlaams Blok de antiracismewet overtreedt met sommige van haar uitspraken, schoot bij het Blok in het verkeerde keelgat. "Zeer zeker een aanslag op de vrije meningsuiting!", zo klonk het bij Anke Vandermeersch. Volgens de juriste, babe én Vlaams Blok-senator zouden de andere partijen het Blok monddood willen maken.

Daar doet de Belgische weblogger Alog.be niet aan mee. En dus knipte hij een fragment uit het videoverslag van het Vlaams Blok congres "Zwartboek Verhofstadt". In het fragment zegt Anke om welke drie punten het de komende verkiezingen zal gaan. Tellen jullie mee af? Aan het gejuich in de zaal te horen, valt Ankes "mopje" best in de smaak bij het publiek...

Ankes "bllll you" aan de vreemdelingen is een krachtige samenvatting van de programmastandpunten van het Vlaams Blok met betrekking tot de vreemdelingen. In een propagandafilmpje op de Bloksite wordt het standpunt uit de doeken gedaan.

Interessant is ook de reportage van het Nederlandse tv-programma Nova over het bezoek van de Rotterdamse NieuwRechts-voorman Michiel Smit aan het Vlaams Blok. Smit beschouwt Filip Dewinter als zijn grote voorbeeld. De visie van extreem-rechts op vreemdelingen is duidelijk: "We leven toch niet in Istanbul?"

Bij de verkiezingen van vorig jaar volgde een cameraploeg van Netwerk, een ander Nederlands actualiteitenprogramma, zowel Filip Dewinter als Dyab Abou Jahjah in hun campagne. Het programma biedt een interessant portret van beide boegbeelden. Filip Dewinter: "Jahjah dada, samen met alle alibaba's!"

http://files.alog.be/video/anke.wmv
Deze oordeelde dan ook niet objectief maar stond volledig onder de politieke invloed/dwang van politiek correct Links die vanachter de schermen het gerecht in z'n dictatorische greep houdt. Wie weet welke omkoperij en corruptie er allemaal achter de schermen gebeurt waarvan het volk geen weet heeft en dit enkel om hun bestaande macht te kunnen verzekeren. Werd er immers niet beweerd "het Blok te bestrijden met ALLE mogelijke middelen" ?
Inmiddels weten we dat bij het woord middelen ook gerechtelijke corruptie hoort om het doel te bereiken.
Eagle of Silver is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be