Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2013, 20:09   #21
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hoe hypocriet kan je zijn als je je stoort aan een ex.VB-er die het woord "voorbeeldfunctie" in de mond durft te nemen, maar als je geen enkel probleem hebt met de duurst betaalde man van het land die zich alles behalve als een voorbeeld gedraagt.

Heel even dacht is dat "peter" een intelligente denker was. W�*t een vergissing! Hij is niet alleen een even grote opportunist als le roi en de zijnen. Een hoge morele standaard is hem eveneens vreemd. Mooiere voorbeelden van "het doel heiligt alle middelen" heb ik hier nog maar zelden zien posten. Bovendien spreken de draden die "peter" opstart boekdelen. Soms denk ik dat we met Hugo van Minnebruggen te doen hebben. Diens draden gingen bijna zonder uitzondering over het VB. Peter veranderde het geweer echter van schouder nu de N-VA veel gevaarlijker voor "zijn" kloteland is geworden dan het VB ooit is geweest. The Piano viseerde het VB wegens haar vreemdelingenstandpunten. Peter zou liever de N-VA achter een cordon steken. We weten waarom: Om precies dezelfde reden waarom het VB in werkelijkheid door het regime werd uitgeschakeld.
Dat is een hele boterham, moet ik zeggen... Ben ik ook schuldig aan de moord op Kenedy ? Of valt dat net net buiten de scope van jouw sociologisch traktaat ?

In een draadje over het stuk uitschot Ceder ga jij dus even het proces maken van iemand die tegen het vlaams blok is maar waar jij in je onpeilbare wijsheid van meent te weten dat die de n-va 'in een cordon wil steken". Je dicht mij voorwaar magische gaven toe moet ik zeggen. Laat ondergetekende nu net iemand zijn die hier al tal van keren heeft de balon doorprikt dat dit de bedoeling is. De enigen die dit fliutverhaal blijven herhalen zijn blokkers, in de ijdele hoop om zo op basis van een animale vorm van sympathie toch de nabijheid van de n-va te kunnen misbruiken om zelf deel uit te kunnen maken van het spelletje. Het spelletje waar ze buiten staan door hun eigen keuzes, hun eigen stommiteiten, hun eigen crapuleuze keuzes die ze zo graag verheerlijken en hun eigen leiders die er hun staan voor uit te lachen in hun eigen gezicht dat ze desondanks voor hen stemmen en hen een garantie op levenslange wedde van >4.000 euro per maand als nutteloos parlementair bezorgen. Lang leve de cretinisering, die maakt dat den Here Gerolf & Philip hun loopbaan ende lotsbestemming kunnen volmaken in perfekte nutteloosheid, met als ultieme kroning het volledige parlementaire pensioen. Houzee !!!!!
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2013, 20:09   #22
Echte Waal
Staatssecretaris

Echte Waal's schermafbeelding

Standaard

Jurgen Ceder is een stuk uitschot.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be