![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy Van Nespen : 11 augustus 2004 om 10:32. Reden: spelling aanpassen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||||||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Trouwens, ga zagen in Wallonië, Vlaanderen doet het meer dan behoorlijk. Citaat:
Citaat:
Conclusie : geen opvoedersloon omdat we dan een groot gebouw moeten hebben en veel mensen... Betaal jij als 20jarige eigenlijk al belastingen ? Ooit afgevraagd waar die voor dienen ? Jongens, puur tijdverlies. Om het met jouw gevleugelde woorden te zeggen : Ik ben 34 en jouw stierenstront heeft geen effect op mij, ik wil concrete narcotica... (wat je daarmee ook moge bedoelen...)
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als die 'progressieven' het afbollen is dat hun goed recht, maar neem dan wel je 'gasten' mee aub ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
en die zijn het afgebold naar Amerika en de rest van Europa. Daarom is Rusland zo arm. Nu zijn er al 400 000 europese wetensch. afgebold naar Amerika. De economie komt niet meer op gang (een economie die werkt heeft een PIB die elk jaar stijgt dankzij de technologie), en binnenkort maken de pensioenen alles kapot. Terwijl ik nu spreek, is het eigenlijk al te laat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Wel, jonge Kor, tegen de tijd dat jij het geld hebt gepaard om te vertrekken zal de staat zeggen: geen die centjes maar hier, wij hebben ze nodig voor andere dingen. Dan zal jij kwaad worden en zeggen dat het uw geld is.
Wel, jongen, die gepensioneerden hebben ook gespaard voor hun pensioen, minimaal 6% van wat ze verdienden, 40 tot 45 jaar lang. De staat heeft dat geld nodig gehad voor andere dingen. Onder meer om idiootjes zolas jij te laten studeren, om parasietjes zoals jij te onderhouden. Nu vragen doe gepensioneerd hun centen. Maar jij bent er mee weg. Is dat een argument? Of heb je het weer niet begrepen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Koriander, ik heb al je citaten gelezen en het is overduidelijk dat je de grootste blankrascist bent op heel dit forum. Bovendien zijn al je argumenten reeds van in het begin onmiddellijk weerlegt maar enkel je gekrenkt eergevoel belet andere forumbezoekers hun gelijk te geven. Volgens mij zit je met een complex omtrent je aangetast imago. Ik kan je dringend een bezoek bij een lokale psychiater aanbevelen want er is duidelijk werk aan de winkel met jou kop.
En een goede raad : verwek aub geen kinderen, opdat ze geen vader hoeven te hebben die zulk een onzin uitkraamt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Schepen
|
![]() Het moge duidelijk zijn : het heeft totaal geen enkele zin om nog te reageren op berichten van de jonge blaag , Koriander, die nog een lange weg af te leggen heeft !
|
![]() |
![]() |