![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, ik zie de edit. Wel, we moeten ons nu voorbereiden om die uitdagingen het hoofd te bieden en de zaken zeker niet minimaliseren. Anders gaat het in plaats van 'een stap terug' een volledige catastrofe worden. In feite is het al te laat.
Momenteel zijn het de jongeren die het hardst getroffen worden, maar eens de pensioenlast ondraaglijk is geworden (en dat zal gebeuren) zullen ook de bejaarden het met heel wat minder moeten stellen. Want er zal gewoon niet genoeg welvaart gecreëerd worden om de gehele niet-actieve bevolking te kunnen onderhouden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ben ik nog niet zeker van. Het is nog niet in de sacoche. Ik ben niet zoals de N-VA-ers hier op dit forum die denken dat de buit al binnen is. "Wait en see" is mijn motto, ook hier. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 juni 2013 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 juni 2013 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() We zullen elkaar binnen vijftien jaar nog eens spreken. Persoonlijk denk ik dat de 'wait-and-see' houding wel het laatste is dat we nodig hebben. Ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk heb en dat het allemaal nog wel zal meevallen, maar ik zie niet in hoe het nog goed kan komen, zeker gezien de kortzichtige houding van de regering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sic transit gloria rubra. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 juni 2013 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Men mag de doden niet citeren ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn enige kritische noot, als u het mij toestaat : ik heb het genoegen the Sunshine State voldoende goed te kennen om net als u te weten dat België en de Belgische situatie cq. leef- en werkomstandigheden daarmee te vergelijken (uw post 6) hoe dan ook steeds een beetje unfair zou zijn, zelfs als alles goed zou gaan in en met België. Nu, geen erg : deze draad zal zoals alle andere in een minimum van tijd enkel nog over de N-VA gaan, en vervolgens volkomen ingenomen worden door persoonlijke over-en-weer verwijten, dus geen mens die uw stelling verder zal afwegen. Jammer, maar helaas. Laatst gewijzigd door Gwylan : 21 juni 2013 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Erg goed heb je niet gevolgd, anders zou je weten dat een uitspraak zoals hierboven vaak gedaan wordt door een gebande persoon die terugkomt met een andere account.
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
ALs je de indexcijfers van de consumptieprijzen raadpleegt zal je zien dat dit in jan '80 = 90,04 en in jan '85=126,85. Met andere woorden de prijzen van consumptiegoederen was op 5 jaar gestegen met 40,88% Wie in jan 1980 iets kocht voor 100 bef moest daar in jan. 1985 140,88 bef voor neertellen. Wie volgens jouw in jan '80, 100 bef investeerde aan 6% per jaar had in jan. '85 33,82 beft winst gemaakt. Ttz hij mocht in jan '85, 133,82 bef van de bank afhalen. Ondanks zijn belegging met superhoge winst was sparen verlieslatend. bron index: statbel.fgov.be/nl/binaries/cpi_hist1920_tcm325-65934.xls PS jongeren laten zich veel te gemakkelijk blaaskes wijsmaken door manipulators. Indien het nu slechter gaat in dit land is dat vooral te danken aan die manipulators en volksmisleiders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Minstens even erg eh? Laatst gewijzigd door Scheefpoeper : 22 juni 2013 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ooit voerde Guy Verhofstadt campagne in de jaren 80 met de berekening dat de staatsschuld 1 miljoen BEF per Belg bedroeg. Inclusief pasgeboren babies, mensen in het rusthuis, alle werkenden en alle niet werkenden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U moet beter opletten :
Citaat:
Wie moet er beter opletten ? |
|
![]() |