![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk, mijnheer Jacques, dat het in deze betekenis uitweiden moet zijn. http://onzetaal.nl/taaladvies/advies...jden-uitweiden Ik vind het zelf niet erg logisch want het lijkt mij best aanvaardbaar om ook in bedoelde betekenis uitweiden door uitwijden te vervangen, maar ik ben nu eenmaal niet degene die over de Nederlandse spelling en woordenschat mag beslissen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
:hartje:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daklozen ... die hebben inderdaad geen toilet en door al die boetes blijven ze in de ellende. In andere landen heeft men overal openbare toiletten. Hier in België blijkbaar niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of er veel gaat gebeuren, weet ik niet, maar we kennen de namen. Dat is het voornaamste. We gaan ook deze feiten doorgeven aan de santionaire ambtenaar van stad Antwerpen. Mijn vriend heeft al zwaar afgezien voor een kleine overtreding |
|
![]() |
![]() |