![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent aan het dromen. Zelfs de N-VA zegt dat er geen draagvlak voor de splitsing van België en wees er maar zeker van dat die nooit zal komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoog tijd om een knieval te maken hoogvaardige... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu hebt u uw taal, uw cultuur. Ik zie dus helemaal niet waar het probleem ligt. Het feit met Franstaligen te leven, misschien? Maar in dit geval is dit enkel en alleen uw probleem. Dat is niet het probleem van de Franstaligen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja wie weet?
Een land met alles er in en er op heeft toch maar de waarde die het kan laten zien vind ik. Trouwens neem de Koning weg en wat krijgen we? Een president? Is dat dan beter? Gaat dat goedkoper worden? Ataturk for president? Trouwens kinderen hebben koningsverhaaltjes en andere geborgenheden nodig.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 23 juni 2013 om 23:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel als die franstaligen hun eigen taal willen opdringen ,ondanks het feit ze in een anderstalig landsgedeelte leven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat telt ook. Maar toch ook weer niet heel erg.
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Albert al jaren geleden had gedaan wat elke eerbare vent die buiten de pot heeft gepist zou doen, dan kwam het vorstenhuis nu helemaal niet in de media.
Als de linkiewinkies die geen probleem hebben met het feit dat Yves Leterme of Kris Peeters ieder op zich boompjes gaan planten in Israel, dan moeten ze er ook geen probleem van maken dat Laurant ook wordt uitgenodigd. Tegen wie heeft Michel het in feite?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat we ze voor de volle 100 procent gerust moeten laten. We mogen ze echt niet langer ambeteren met eigenaardig werk te geven, rare cadeautjes als dotaties te geven, hen verplicht laten wonen in te grote en kille domeinen .. enz. Volledig gerust laten. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad echt wel overdreven dat ze diene mens telkens uit zijn verlof terughalen. Dat kan toch niet meer hé. Iedereen heeft toch recht op verlof?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Den dikke heeft een niet onbesproken netwerk in zwart Afrika
Zoiets schept een band met van sexen-coburg Laatst gewijzigd door Scheefpoeper : 24 juni 2013 om 07:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlamingen zoals Vanden Berghe en met hem vele anderen op dit forum zijn helemaal niet gedwongen DIT België te accepteren. Het België zoals we het nu kennen loopt op zijn laatste benen. Als het zou voortbestaan dan zal dit slechts kunnen in één totaal andere constructie. Een constructie zoals de Vlamingen het willen. En als de Belgische francofone minderheid daar niet wil van horen dan zal deze staat inderdaad definitief eindigen.
|
![]() |
![]() |