![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"hier is 90 miljoen ... KIJKT NE KEER DAAR! (... neem ik er weer een miljard of 3 uit, willen of niet)" "..." "'t Is niet omdat ik wijs dat ge moet kijken hé!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dit voor gelul, vriend?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Hebt ge dat lijstje met genaturaliseerden gezien? Anders moet ge er de draad van Demper eens bijhalen met de link naar het Staatsblad. Ik ben te lui om dat op te zoeken, want ik heb een week congé.
Ik zeg dus, dat die 90 miljoen terugstorten een peulschil is in vergelijking met de verrottingsstrategie (enfin, sociale afbraakstrategie) die de Belgen te beurt valt. De Papzeug heeft boter op het hoofd; en het zijn niet de grote hompen fama-bakboter waarin ze haar filet mignonnekes bakt waarover ik het dus heb... Neen. Ze zit in de regering. Enfin, zitten... Hoe moet ik dat eigenlijk gaan omschrijven? Ze waggelt en klutst naar de grootste zetel of zoiets? Is dat niet ironisch? Als ge uw mondje vol profiterollekes hebt zitten, dan kunt ge niet tegenspreken natuurlijk als het de foute kant opgaat. De blauwen zijn blauw, omdat ze oraal aangelegd zijn. Ze verslikken zich al eens gemakkelijk in iets, waar ze dan blauw van worden achteraf. Geld verslinden, eten en zuipen, de simpele werkmens uitzuigen, kortom, de blauwe is altijd wel te vinden voor een bacchanaal ... maar dat wordt hen gauw fataal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() lol
![]() |
#27 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik wens Mevrouw Gennez veel succes toe. Ze verdient het.