![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Iedereen weer content, se.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() En dan komt Nietzsche tegen mij zagen dat ik niet overweg kan met lieden die er een andere mening op na houden en kunnen stemmen.
Zie wat er van komt. Laatst gewijzigd door Kameraad Mauser : 3 juli 2013 om 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap dus uw redenering niet goed. Maar wat bedoelt men met een onbetaalde boete, is die al door de rechtbank uitgesproken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn 50 wagens tellende collectie is niet eens ingeschreven
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn natuurlijk de lastige juridische vragen die de staat niet graag zal horen.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het zullen inderdaad enkel onbetaalde boetes zijn na uitspraak door een politierechtbank. En aangezien de grote meerderheid van kleine onbetaalde boetes nog steeds geseponeerd worden = gebakken lucht dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die hebben niets beters te doen? Open grenzen en zo.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Men dreigt zelfs met zware boetes indien je je belastingsbrief 1 dag te laat indient, zelfs als je moet terugtrekken.
Het geld is op! Ze zijn radeloos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ook niet moeilijk hoor. Webcam op't dashboard gekoppeld aan een tablet of netbook, een 3G verbinding naar de kruispunt databank en beeldherkenningssoftware. Het enige er moet gebeuren dan is dat er een signaal afgaat, en dat er een wielklem op de onverzekerde/gekeurde wagen geplaatst wordt. Citaat:
Kan je de agenten dat kwalijk nemen? Als ze een dief of andere crimineel te grazen nemen en ze missen 1 regeltje, dan zijn zij de slechten, en krijgen ze een berg gezeik over hun hoofd. Neen, dan kiezen ze toch voor een minder uitputtende en veiligere bezigheid.
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() ik vind het terecht : boete al 6 maand niet betaald , auto aan de kant tot je hier terugstaat met het betalings bewijs , ze zullen het wel afleren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat ze bang zijn van klop te krijgen van zijn clan of uitgebreide familie, tiens.
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() juuist
wanbetalers betrappen langs de weg kreeert een gevoel van : ik kan op elke hoek vd straat tegengehouden worden |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een week of 2 geleden hebben ze er nog een paar uitgehaald die een valse dieseltank in hun dieseltank hadden gestoken.
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens al die "slimme" camera's op hun auto's en moto's...ik vermoed dat die binnen de kortste keren zullen kapot zijn en dat de garantie zal verlopen zijn.