![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Zouden ze dit anders niet kunnen regelen in samenwerking met Kerk in Nood? Dit lijkt me in hun projectvisie te passen.
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik dacht eerst dat het over Kerk in Nood ging toen ik de titel van de thread zag.
![]() |
#23 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Gezien het feit dat jij hier eigenlijk toegeeft dat het niet meer is dan dwang, terwijl ik grote nadruk leg op persoonlijke verantwoordelijkheidszin, is het nogal frappant dat jij mij ervan verdenkt niet aan goede doelen te geven.
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() "Gedwongen, want de nood IS er."
Hoe lang is die nood er al? Volgens mij sinds het stenen tijdperk. Laatst gewijzigd door Mahalingam : 6 juli 2013 om 13:16. |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is een bom! |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Pakistaanse terreurorganisatie Tehrik-e-Taliban Pakistan (TTP) zou al zes maanden over een observatiepost in Syrië te beschikken.Huurlingen/terroristen op de loonlijst van Saoedi-Arabië. Allemaal geen probleem, maar ho maar als échte Syriërs hun zwaar geterroriseerde christelijke landgenoten van hulp willen voorzien.
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Saoedi-Arabië heeft 630 miljard petro-dollars cash in reserve terwijl Egypte jaarlijks een tekort heeft van slechts 20 miljard petro-dollars.En een paar Assyrische christenen in Nederland mogen geen rekening openen om op zeer kleine schaal geld in te zamelen om hun zwaar geterroriseerde christelijke landgenoten van een klein beetje hulp te voorzien?