Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juli 2013, 10:58   #21
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

*zucht*

telefonisch en per mail... fucking 21ste eeuw...
Oud 11 juli 2013, 11:01   #22
Laynee
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Ik zou proberen hem terug te winnen. Laat nooit de liefde van je leven schieten.
Er is een verschil tussen liefde en lust. Als uw relatie meer naar lust neigt, dan mag je die gerust laten schieten. Sommige (onvolwassen) mannen beseffen dit niet en zullen dat misschien ook nooit doen. Hun ego heeft er ook problemen mee dat de vrouw de "relatie" kan beëindigen. Een relatie waarin beiden nochtans niet zo gelukkig zijn, dus ik krijg ook steeds meer het vermoeden dat het voor sommigen goed uitkomt om iemand voor de lust aan het lijntje te kunnen houden...
Kijk, er moest gewoon iets gebeuren. We zaten in een slop, sleur. Als hij niet de stap wou zetten om het uit te maken, dan moest ik het wel doen.

Laatst gewijzigd door Laynee : 11 juli 2013 om 11:02.
Laynee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2013, 11:07   #23
Laynee
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Hoe zouden ze het aanpakken op het forum van de LibelleRosita?
Ik zal eens gaan zien.

Dit forum is toch echt wel seksistisch, hoor.
Oud 11 juli 2013, 11:21   #24
Laynee
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Wacht hij stalkt u omdat hij u in februari belt, in april een mail stuurt en nu begin juli zijn spullen terugvraagt? En dat allemaal nadat je hem overduidelijk veel te lang aan het lijntje hebt gehouden omdat je het lef niet had om uw ouders duidelijk te maken dat ze zich niet te moeien hebben met uw liefdesleven. Nu begin je hem ook nog een beetje zwart te maken als zou hij in staat zijn om u in elkaar te slaan ook al is daar geen enkele aanwijzing voor. En nu hou je hem nog steeds aan het lijntje omdat je nogmaals te laf bent om hem te vertellen dat je iemand anders hebt.

Echt, je bent een triestig wicht.
1) Ik probeerde al vanaf 2 jaar geleden m'n ouders te overtuigen, maar het lukte niet. Ze waren helemaal tegen de relatie en dat ik met hem zou trouwen. Hij was op de hoogte.
2 ) Wat geen aanwijzing? Iemand die meerdere keren mondeling heeft gedreigd om me te slaan bij verhitte situaties, en dat enkel niet heeft gedaan omdat ik inbond, is weldegelijk reden genoeg om die persoon niet uit te dagen.
3) Door mij werd niemand aan het lijntje gehouden. Ik heb het eerst uitgemaakt met hem voor het starten van iets nieuws. En ik zou niet weten waarom ik nu zo snel aan de ex moet vertellen dat ik iemand anders heb. Maar oké, voor de goede orde en zeden, zal ik het overwegen.

Als ik triestig en zielig ben, hoe zou je iemand als hem noemen? Iemand die me kado's geeft, ongevraagd want ik wou eigenlijk liefde, terwijl er niet zwart op wit staat dat we getrouwd zijn? Een relatie kan toch sowieso atijd gedaan zijn? Ik vind het ook behoorlijk dom, zielig, onvolwassen of wat dan ook om dan de gegeven kado's terug te eisen.

Laatst gewijzigd door Laynee : 11 juli 2013 om 11:24.
Oud 11 juli 2013, 11:25   #25
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wacht hij stalkt u omdat hij u in februari belt, in april een mail stuurt en nu begin juli zijn spullen terugvraagt? En dat allemaal nadat je hem overduidelijk veel te lang aan het lijntje hebt gehouden omdat je het lef niet had om uw ouders duidelijk te maken dat ze zich niet te moeien hebben met uw liefdesleven. Nu begin je hem ook nog een beetje zwart te maken als zou hij in staat zijn om u in elkaar te slaan ook al is daar geen enkele aanwijzing voor. En nu hou je hem nog steeds aan het lijntje omdat je nogmaals te laf bent om hem te vertellen dat je iemand anders hebt.

Een dikke 2 !
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2013, 11:28   #26
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laynee Bekijk bericht
1) Ik probeerde al vanaf 2 jaar geleden m'n ouders te overtuigen, maar het lukte niet. Ze waren helemaal tegen de relatie en dat ik met hem zou trouwen. Hij was op de hoogte.
2 ) Wat geen aanwijzing? Iemand die meerdere keren mondeling heeft gedreigd om me te slaan bij verhitte situaties, en dat enkel niet heeft gedaan omdat ik inbond, is weldegelijk reden genoeg om die persoon niet uit te dagen.
3) Door mij werd niemand aan het lijntje gehouden. Ik heb het eerst uitgemaakt met hem voor het starten van iets nieuws. En ik zou niet weten waarom ik nu zo snel aan de ex moet vertellen dat ik iemand anders heb. Maar oké, voor de goede orde en zeden, zal ik het overwegen.

Als ik triestig en zielig ben, hoe zou je iemand als hem noemen? Iemand die me kado's geeft, ongevraagd want ik wou eigenlijk liefde, terwijl er niet zwart op wit staat dat we getrouwd zijn? Een relatie kan toch sowieso atijd gedaan zijn? Ik vind het ook behoorlijk dom, zielig, onvolwassen of wat dan ook om dan de gegeven kado's terug te eisen.
Je hebt gelijk, die man is ook triest.

Daarom waren jullie ook bij elkaar. Dat is ook een van de redenen waarom het niet meer gaat, jullie lijken teveel op elkaar.

Misschien broer en zus worden?
Oud 11 juli 2013, 11:29   #27
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zal eens gaan zien.

"Mannen moeten eens naar onze ogen kijken in plaats naar onze kont en of borsten: zegt iemand van femen naakt.
Oud 11 juli 2013, 11:32   #28
Visjnu
Minister

Visjnu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lijkt me reden genoeg om het al veel eerder af te breken, dat is onaanvaardbaar gedrag. Wel vreemd dat je hem eerder toch als een 'lieve jongen' beschrijft...
Oud 11 juli 2013, 11:42   #29
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

een HELE dikke 2

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2013, 12:16   #30
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...aangezien ik niet met mijn familie kon/wou breken, was ik de laatste acht maanden van onze relatie bezig met die af te bouwen.

Ik vind niet dat ik de ex aan het lijntje heb gehouden.
Kostelijk.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2013, 14:08   #31
pantoffelheld
Vreemdeling

Standaard

Heerlijk zo een puberhoekje
pantoffelheld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2013, 14:14   #32
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Grappig om toch even na te lezen.

Een aanrader is Dr Phil

Geen commentaar
Oud 11 juli 2013, 14:47   #33
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sorry, het is meer dan 30 jaar geleden dat ik dergelijk puberaal gedrens nog hoorde.
Je lokt echt dergelijke reacties uit.
En ik was eigenlijk nog vriendelijk.
Uw 'verhaal' hoort niet eens thuis in de LibelleRoswhita, maar in de hartsrubriek van JOEPIE, een pulp-blaadje uit begin de jaren 70.
Oud 11 juli 2013, 17:03   #34
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Niet dat die zo geweldig was maar ik vond mijn Samzon-kkoek toch beter...
De ene toeter is de andere niet.
Oud 11 juli 2013, 17:48   #35
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Hoe zouden ze het aanpakken op het forum van de LibelleRosita?
²
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2013, 23:26   #36
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Drie �* vier jaar had ik trouwplannen met iemand die ik aan de hogeschool had leren kennen. Het was behoorlijk serieus en we hadden trouwplannen, zoals dat een vroom meisje betaamt.
Nu gingen mijn ouders niet akkoord met de keuze van m'n levenspartner (o.a. één van de obstakels) vanwege diens afkomst. Men was er absoluut tegen dat ik met hem zou trouwen, en aangezien ik niet met mijn familie kon/wou breken, was ik de laatste acht maanden van onze relatie bezig met die af te bouwen. Maar zelf was ik er ook niet echt helemaal van overtuigd dat hij "de ware" was om het zo te zeggen, want er waren teveel compromissen. De daaropvolgende twee maanden had ik er helemaal geen contact mee (niet gehoord, niet gezien). Mijn ex kende het standpunt van mijn familie en hij zou dan toch hebben moeten vermoeden dat er van trouwen weinig in huis zou komen. In de loop van februari kreeg ik dan ineens een telefoontje: "hoe zit het?". Ik heb het toen meteen aan de telefoon uitgemaakt met hem. Er was toen al uitzicht voor me op iemand anders. Punt, andere lijn.

Ineens kreeg ik in april een mail (geen telefoontje) of ik nogeens wou afspreken, enz... Ik heb toen nee gezegd, en omdat hij bleef aandringen, ook gezegd dat hij moest stoppen met me te stalken. Ik was trouwens al met iemand anders samen, maar dit heb ik hem niet durven vertellen uit angst. Stel dat hij echt woedend zou worden, me nog meer stalken, of erger in elkaar slaan. Ik vind niet dat ik de ex aan het lijntje heb gehouden. Al twee jaar na onze relatie wist hij al dat m'n ouders heel moeilijk deden en heeft hij het zelf ook niet uitgemaakt met mij. Hij eiste zelfs dat ik m'n ouders moest overtuigen of hij zou niet met me trouwen!

Na april heb ik niets meer van hem gehoord tot nu vandaag in juli. Hij heeft me twee mails gestuurd met de vraag of ik hem de louis vuitton sjaal die hij me in december kado had gedaan terug kan sturen als ik hem niet draag. ?? Meent die dat nu of is dat gewoon een truuk om een reactie bij me los te krijgen? Ik ga hem gewoon compleet negeren en hopelijk laat hij me vanzelf met rust. Als het niet helpt, dan ga ik hem vertellen dat ik al getrouwd ben. Goed plan? Dacht het wel.

Zo, dit moest er even uit...

PS. Ergens zal hij altijd wel een plekje in mijn hart hebben. Ergens vind ik het best jammer dat het niet is gelukt met hem. Ergens doet het ook wel pijn in m'n hart. Ik heb een boel herinneringen... hij was een lieve jongen en m'n eerste serieuze relatie. Maar het heeft niet mogen zijn. Waarschijnlijk onderdeel van het volwassen worden. Ik hoop van harte dat hij ook snel verder gaat met z'n leven en opnieuw iemand leert kennen.
Zeg dat em die sjaal niet terug krijgt, omdat em die heeft gegeven.
Maak ook een vergelijking met pintjes op de kroeg. "Als ge iemand trakteert, dan doe je dat omdat je hem dat gunt, niet omdat ge pinten terug wilt krijgen."

Het is allemaal niet simpel natuurlijk.
Oud 11 juli 2013, 23:40   #37
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belask0 Bekijk bericht
Ja tegenwoordig met die touchscreen bel ik altijd. Ook niet altijd zo een strak plan :s.
Ofwel hebben ze ne voicemail van 15 minuten ofwel pakken ze op..
Oud 11 juli 2013, 23:41   #38
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Die vent zal wel ne leegloper geweest zijn, en anders nen arme sloeber.
Oud 12 juli 2013, 00:15   #39
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het mogen dus duidelijk zijn dat ts goed misbruik heeft gemaakt van de naïviteit en goedheid van haar vriend.

Nu heb ik eigenlijk nog maar een vraag: Waarom? gewoon voor de lol? Of was de seks gewoon geweldig?
Oud 12 juli 2013, 00:43   #40
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Het mogen dus duidelijk zijn dat ts goed misbruik heeft gemaakt van de naïviteit en goedheid van haar vriend.

Nu heb ik eigenlijk nog maar een vraag: Waarom? gewoon voor de lol? Of was de seks gewoon geweldig?
Als de seks altijd geweldig is dan ligt dat aan jezelf e

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be