![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() *zucht*
telefonisch en per mail... fucking 21ste eeuw...
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk, er moest gewoon iets gebeuren. We zaten in een slop, sleur. Als hij niet de stap wou zetten om het uit te maken, dan moest ik het wel doen. Laatst gewijzigd door Laynee : 11 juli 2013 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 ) Wat geen aanwijzing? Iemand die meerdere keren mondeling heeft gedreigd om me te slaan bij verhitte situaties, en dat enkel niet heeft gedaan omdat ik inbond, is weldegelijk reden genoeg om die persoon niet uit te dagen. 3) Door mij werd niemand aan het lijntje gehouden. Ik heb het eerst uitgemaakt met hem voor het starten van iets nieuws. En ik zou niet weten waarom ik nu zo snel aan de ex moet vertellen dat ik iemand anders heb. Maar oké, voor de goede orde en zeden, zal ik het overwegen. Als ik triestig en zielig ben, hoe zou je iemand als hem noemen? Iemand die me kado's geeft, ongevraagd want ik wou eigenlijk liefde, terwijl er niet zwart op wit staat dat we getrouwd zijn? Een relatie kan toch sowieso atijd gedaan zijn? Ik vind het ook behoorlijk dom, zielig, onvolwassen of wat dan ook om dan de gegeven kado's terug te eisen. Laatst gewijzigd door Laynee : 11 juli 2013 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom waren jullie ook bij elkaar. Dat is ook een van de redenen waarom het niet meer gaat, jullie lijken teveel op elkaar. Misschien broer en zus worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Lijkt me reden genoeg om het al veel eerder af te breken, dat is onaanvaardbaar gedrag. Wel vreemd dat je hem eerder toch als een 'lieve jongen' beschrijft...
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Vreemdeling
|
![]() Heerlijk zo een puberhoekje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, het is meer dan 30 jaar geleden dat ik dergelijk puberaal gedrens nog hoorde.
Je lokt echt dergelijke reacties uit. En ik was eigenlijk nog vriendelijk. Uw 'verhaal' hoort niet eens thuis in de LibelleRoswhita, maar in de hartsrubriek van JOEPIE, een pulp-blaadje uit begin de jaren 70.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak ook een vergelijking met pintjes op de kroeg. "Als ge iemand trakteert, dan doe je dat omdat je hem dat gunt, niet omdat ge pinten terug wilt krijgen." Het is allemaal niet simpel natuurlijk.
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja tegenwoordig met die touchscreen bel ik altijd. Ook niet altijd zo een strak plan :s.
Ofwel hebben ze ne voicemail van 15 minuten ofwel pakken ze op..
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het mogen dus duidelijk zijn dat ts goed misbruik heeft gemaakt van de naïviteit en goedheid van haar vriend.
Nu heb ik eigenlijk nog maar een vraag: Waarom? gewoon voor de lol? Of was de seks gewoon geweldig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |