![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De duistere steden? Intrigerend...vertel meer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() sorry, maar er is al een tijdje iets mis bij mij met het forum, dikwijls verschijnt er gewoon niks nadat ik zogezegd gepost heb. Allé, nog is opnieuw dan:
Na reeds geruime tijd hier (van tijd tot tijd) actief te zijn op dit forum is het mij opgevallen dat er zo een soort "duo'tjes" zijn ontstaan onder de forummers: twee personen die in één of andere discussie altijd wel terug op elkaar stuiten, fel discussiëren en over één bepaald onderwerp (of veel meer) helemaal elkaars tegenpolen zijn. Maw, duo's die je steeds opnieuw ziet opduiken in discussies. Ik heb alvast deze gevonden (voeg zelf aan): Jan van den Berghe/HansI (communautair) Patriot/Zorroaster (communautair) Tantist/Bruno* (communautair) ThePiano/Distel (Vlaams Blok) Bruut Geweld/Timmeke (Israel) Seba/Wolf ![]() Clemens/Jan Hyoens (NVA-VB) Brugge veilig&leefbaar/Guderian (persoonlijk) TomB/solidarnosc (economisch) ... vreemde post, 'k weetet, maar 'k verveelde mij nogal ![]()
Laatst gewijzigd door Seba : 17 augustus 2004 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht eigenlijk op het tweede deel van de onzichtbare grens nu. Da's al te koop maar ik wil het eerst in de bib lezen.
![]() |