![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Misschien heb je op korte termijn geen invloed op de politeik van de VS, maar je geeft wel goede signalen aan andere landen om eens niet te kiezen voor geld en olie. Bovendien gaat de Belgische mening de binnenlandse politiek niet schaden. Ook de VS erkent de vrije meningsuiting.
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een aantal van die christenen behoren zelfs tot de oudste volkeren van het Midden Oosten. Ik denk hierbij aan bijvoorbeeld de Arameeërs die in de bergstreken van Syrië en Irak. Die volkeren zijn al eeuwen christelijk en zijn dat ook gebleven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leer toch eens u wat informeren voor u een oordeel velt. Lees dus maar eens iets over bijvoorbeeld de Aramese christenen, dan zult u merken dat dit christelijke volk gewoon woont waar het altijd heeft gewoond. http://members.home.nl/bnayorom/nede...e_historie.htm http://www.aramnaharaim.org/arameeers.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om uw oordeel wat bij te stellen over de Arameeërs (ook wel Assyrische christenen) genoemd, moet u eens het volgende boek lezen: http://www.epo.be/uitgeverij/boekfic...=90_6445_224_5 En zeker eens het hoofdstuk "rode appels" eens lezen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1. U verwart het niet mee willen doen in het grenzeloos kritiek leveren aan de amerikanen met met alles akkkord gaan wat ze doen. U geeft hier evenveel blijk van zwart-wit denken als de extreemste amerikaanse havikken. 2. Gelieve mij uit te leggen hoe de internationale gemeenschap gediend wordt door het aan de macht laten van een wreedaardige dictator als Hussein? Citaat:
Citaat:
Overdrijf ik? Volgens mij absoluut niet. Gezien de helft van die executieve door de staatsveiligheid als absoluut gevaarlijk werd omschreven én het feit dat zij geen verantwoording afleggen over wat er met dat geld gebeurd is, is het toch niet meer dan normaal dat een mens zich daar nogal wat vragen bij stelt... Wist u dat er te Brussel al jaren een vestiging van Hamas is om geld in te zamelen? Open en bloot. En u denkt dat dat soort zaken geen repercussies hebben? Hoe naief kan u zijn?? Citaat:
Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik stel voor dat we die mensen met open armen ontvangen. Aangezien ze onze christelijke normen en waarden delen, kan zelf een Vlaamsblokker hier geen bezwaar tegen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 | |