![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Ik voel me... | |||
Mens |
![]() ![]() ![]() |
28 | 48,28% |
Inwoner van mijn straat/wijk |
![]() ![]() ![]() |
12 | 20,69% |
Inwoner van mijn dorp/stad |
![]() ![]() ![]() |
15 | 25,86% |
Inwoner van mijn streek |
![]() ![]() ![]() |
10 | 17,24% |
Inwoner van mijn provincie |
![]() ![]() ![]() |
12 | 20,69% |
Vlaming |
![]() ![]() ![]() |
37 | 63,79% |
Belg |
![]() ![]() ![]() |
16 | 27,59% |
Andere nationaliteit: Fransman, Nederlander,... |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,17% |
Europeaan |
![]() ![]() ![]() |
23 | 39,66% |
Wereldburger |
![]() ![]() ![]() |
14 | 24,14% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik België is geen plaats meer voor eerlijke hardwerkende mensen. Ik ben niet van plan om nog veel langer het grootste deel van mijn zuurverdiende centjes af te dragen aan een staat die er toch niet mee om kan gaan.
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
|
![]() |
![]() |