Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 15 juli 2013, 16:57   #21
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Daarbij, kan je stelling niet ontkrachten, dat degenen die terugkomen vrij van oorlogsmisdaden zijn, want ze lopen vrij rond.

In elke oorlog gebeuren er oorlogsmisdaden, ook Belgische soldaten ontkomen niet aan die schande. Uw uitvergroting is dan ook ranzig.
Er wordt duidelijk met twee maten en twee gewichten gemeten. Overigens zijn diegenen die de idealistische Syrië-jongeren criminaliseren exact diegenen die ervoor pleiten om de Syrische rebellen te bewapenen, nl. de liberalen met de broers Verhofstadt en Assita Kanko op kop.

De Syrië-jongeren zijn idealisten die worden gemanipuleerd door de actoren die hen bewapenen en financieren. Deze krachten willen de regio destabiliseren. Daartegenover moeten we een strategie van vrede en verzoening stellen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 15 juli 2013, 16:57   #22
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daarbij, kan je stelling niet ontkrachten, dat degenen die terugkomen vrij van oorlogsmisdaden zijn, want ze lopen vrij rond.

In elke oorlog gebeuren er oorlogsmisdaden, ook Belgische soldaten ontkomen niet aan die schande. Uw uitvergroting is dan ook ranzig.
Er wordt duidelijk met twee maten en twee gewichten gemeten. Overigens zijn diegenen die de idealistische Syrië-jongeren criminaliseren exact diegenen die ervoor pleiten om de Syrische rebellen te bewapenen, nl. de liberalen met de broers Verhofstadt en Assita Kanko op kop.

De Syrië-jongeren zijn idealisten die worden gemanipuleerd door de actoren die hen bewapenen en financieren. Deze krachten willen de regio destabiliseren. Daartegenover moeten we een strategie van vrede en verzoening stellen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Kallikles is offline  
Oud 15 juli 2013, 16:58   #23
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Ik vind het ook niet grappig dat de Syriëstrijders eerder tegen Christenen vechten, in plaats van tegen Assad. Maar dat houdt niet Salah niet tegen om ze gerechtigheidsreizigers te noemen.
Misschien heeft Assad wel een post voor u vrij bij het Baath regime als propagandist.

De waarheid is dat Assad zelf meer kerken vernietigd en Christenen dakloos maakt.
Salah is offline  
Oud 15 juli 2013, 17:03   #24
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dit is wat de troepen van Franco in Marokko aanrichtten en waar Koenraad zich vrolijk over maakt:

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 15 juli 2013 om 17:04.
Kallikles is offline  
Oud 15 juli 2013, 17:13   #25
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien heeft Assad wel een post voor u vrij bij het Baath regime als propagandist.
Moet ik dat als een bedreiging lezen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dit is wat de troepen van Franco in Marokko aanrichtten en waar Koenraad zich vrolijk over maakt:
Nee, Kallikles. De rollen niet omdraaien. Je haalt de aandacht weg van je eigen facinatie met de Syrische moordenaars. Wat er in Marokko gebeurt is gebruik jij als een goedkeuring voor het terrorisme. Jij maakt je dus vrolijk.
Koenraad Noël is offline  
Oud 15 juli 2013, 17:24   #26
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Moet ik dat als een bedreiging lezen?
Nee, als jobopportuniteit. Je blinkt uit in het liegen, dus het is een geknipte job. Je kan hier ook gewoon onbetaald de forumnar blijven uithangen. Zoals je zelf wil.

Citaat:
Nee, Kallikles. De rollen niet omdraaien. Je haalt de aandacht weg van je eigen facinatie met de Syrische moordenaars. Wat er in Marokko gebeurt is gebruik jij als een goedkeuring voor het terrorisme. Jij maakt je dus vrolijk.
Hij roept op tot vrede en verzoening. Elke zin die je schrijft barst van de leugens en misselijkmakende insinuaties.
Salah is offline  
Oud 15 juli 2013, 17:33   #27
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je blinkt uit in het liegen,
Ik leer van de beste, hé!
Citaat:
Je kan hier ook gewoon onbetaald de forumnar blijven uithangen.
En concurrentie vormen. By Jove, zo iemand ben ik niet!

Citaat:
Elke zin die je schrijft barst van de leugens en misselijkmakende insinuaties.
Dan steun jij dus Assad?
Citaat:
Voor alle duidelijkheid reken ik Assad en zijn aanhangers ook bij die extremisten.
Nee, Salah, jouw moslimextremistische schrijfsels zijn misselijkmakend. Als een lafaard zit je vanop je bureaustoel de Jihad te preken. En in een forum met een meerderheid van mensen tegen moslimextremisme ben jij de forumnar.
Koenraad Noël is offline  
Oud 15 juli 2013, 17:42   #28
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad.

Citaat:
Een verzoening is niet mogelijk zolang Assad aanblijft vrees ik. Dat is een maniac die gestopt moet worden.
Salah is offline  
Oud 15 juli 2013, 18:08   #29
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, jouw propaganda is ranzig. En dat weet je zélf ook, want hier zit je bureaustoeljihadist te wezen, in plaats van zélf naar ginder te gaan.
2!

We zouden eens wat geld moeten bijeenleggen voor een busticketje en een oude gsm met camera zodat onze eigenste forumjihadist vanuit Syrie verslag kan uitbrengen ivm. de duizenden en 1 wonderen welke zijn vrienden al-Qaeda, de Taliban en andere zogenaamde rebellen verwezenlijken.

Maar een minderjarige tot zulke onderneming aanzetten zou tegen de wetgeving kunnen zijn, alhoewel...
HIER
zonbron is offline  
Oud 15 juli 2013, 18:13   #30
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, Salah, jouw moslimextremistische schrijfsels zijn misselijkmakend. Als een lafaard zit je vanop je bureaustoel de Jihad te preken. En in een forum met een meerderheid van mensen tegen moslimextremisme ben jij de forumnar.
Die komische labels ook. Volgens sommigen is een moslim al een extremist, gewoon omdat die moslim is.

Je kan op vele manieren aan jihad doen. Verder kan ik onmogelijk militaire informatie delen.
Salah is offline  
Oud 15 juli 2013, 18:23   #31
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Thumbs down

Citaat:
Onze politici moeten boeten voor deze dubbele standaard, ze zijn persoonlijk verantwoordelijk niet enkel voor het geweld tegen het souvereine Syrie, maar ze zijn tevens betrokken bij de radicalisering van wat U idealisten noemt in ons flutlandje!!!

Het tuig dat niet wil integreren en hier dus eigenlijk (sowieso) niet thuis hoort krijgen door onze politiekers nog wat zoete woordjes ingefluisterd en willen ook hier zich tegen het ongelovige Vlaamse vuile hondenvolk verzetten in de naam van Allah, zelf tegen schooljuffen bvb.

Ik beschouw het beleid van onze politiekers inzake Syrie ronduit als CRIMINEEL gedrag, met de eikel VhfSDT op kop. Ze maakten (maken) nefaste fouten. *braak*

Ze zullen hier vroeg of laat verantwoording voor moeten afleggen of onderduiken, mark my words!
HIER
zonbron is offline  
Oud 15 juli 2013, 18:26   #32
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Ze zullen hier vroeg of laat verantwoording voor moeten afleggen of onderduiken, mark my words!
Straffe woorden van onze zionistische forumjihadist.

Maar, we spreken hier over België... Dat word eerder nooit, dan laat. In Syrië proberen ze tenminste...
Salah is offline  
Oud 15 juli 2013, 18:29   #33
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De attitude van mensen zoals @Salah zijn voor een groot deel het gevolg van het beleid welke onze idiote politiekers implementeren.

Positieve factor, onze terroristen in spe zitten niet langer in the closet verscholen, mooi zo!
HIER
zonbron is offline  
Oud 15 juli 2013, 18:32   #34
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Het tuig dat niet wil integreren en hier dus eigenlijk (sowieso) niet thuis hoort krijgen door onze politiekers nog wat zoete woordjes ingefluisterd en willen ook hier zich tegen het ongelovige Vlaamse vuile hondenvolk verzetten in de naam van Allah, zelf tegen schooljuffen bvb.
Het barst anders wel van de hoogopgeleiden en bedrijfsleiders etc. in de rangen van strijders, zowel Syriërs als niet Syriërs. Je klets maar wat, zoals gebruikelijk.
Salah is offline  
Oud 15 juli 2013, 18:36   #35
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Maar, we spreken hier over België... Dat word eerder nooit, dan laat. In Syrië proberen ze tenminste...
Wacht maar af, de dag dat de poco handjes welke de halalle hoofdjes beschermen afgekapt worden nadert met grote passen. Vertel eens, wat dacht U dat er dan gebeurt en wat zijn de plannen? Dit alles had echter voorkomen kunnen worden met een gezonder beleid inzake vreemdelingen en integratie. Verstaat U me niet verkeerd AUB, ik betreur ten zeerste deze situatie. Er bestaan nog andere ongewenste elementen in de maatschappij die bij deze gedachte reeds beginnen te schuimbekken.

Maar ik verzeker U dat deze rebelse actie succesvoller zal zijn dan in Syrie.
HIER
zonbron is offline  
Oud 15 juli 2013, 18:42   #36
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

Citaat:
Het barst anders wel van de hoogopgeleiden en bedrijfsleiders etc. in de rangen van strijders, zowel Syriërs als niet Syriërs. Je klets maar wat, zoals gebruikelijk.
Bedrijfsleiders , een ex-uitbater van een falliete pitazaak noem ik geen bedrijfsleider , doorgaan op dat elan Salah , sinds jou verschijning hier is de "symphatie" voor Assad enkel gestegen , the irony

Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 15 juli 2013 om 18:43.
Charlie don't Surf is offline  
Oud 15 juli 2013, 18:42   #37
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik heb de pest aan jihadisten, of ze nu moslim, zionist of beiden zijn.

Weg met de ongepaste buitenlandse invloed op ons grondgebied, er bestaan zandbakken genoeg waar jullie elkaar naar hartelust kunnen uitroeien, maar niet hier!
HIER
zonbron is offline  
Oud 15 juli 2013, 18:46   #38
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
Bedrijfsleiders , een ex-uitbater van een falliete pitazaak noem ik geen bedrijfsleider , doorgaan op dat elan Salah , sinds jou verschijning hier is de "symphatie" voor Assad enkel gestegen , the irony
Alsof het er toe doet, wat men hier denkt. Wat wel telt, is dat de moedige strijders voorzien zijn van oa Belgische wapens om de tiran te verdrijven.
Salah is offline  
Oud 15 juli 2013, 18:47   #39
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad, ik ken veel hoogopgeleide moslims (sommigen werken zelfs in de ruimtevaart), ondernemers (die zorgen voor hun bedrijf) en ook gewone mensen die zich 'normaal' gedragen, maar wat U strijders noemt beschouw ik gewoonweg als uitschot en een gevaar voor de samenleving, sorry.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 15 juli 2013 om 18:48.
zonbron is offline  
Oud 15 juli 2013, 18:51   #40
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Wacht maar af, de dag dat de poco handjes welke de halalle hoofdjes beschermen afgekapt worden nadert met grote passen. Vertel eens, wat dacht U dat er dan gebeurt en wat zijn de plannen? Dit alles had echter voorkomen kunnen worden met een gezonder beleid inzake vreemdelingen en integratie. Verstaat U me niet verkeerd AUB, ik betreur ten zeerste deze situatie. Er bestaan nog andere ongewenste elementen in de maatschappij die bij deze gedachte reeds beginnen te schuimbekken.

Maar ik verzeker U dat deze rebelse actie succesvoller zal zijn dan in Syrie.
Ik loop niet hoog op onnozele samenzweringstheorietjes. Volgens sommigen was de holocaust en etnische zuivering al bijna afgelopen.

Trouwens, dat jij liever moslims hun hoofden wil afhakken, zegt genoeg over uw mentale conditie en dat je gemanipuleerd word door degenen die je zogezegd veracht.
Salah is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be