Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 juli 2013, 12:22   #21
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Niet simpel doen hee... N-VA krijgt benoemingen volgens dezelfde regels en hetzelfde gewicht als de verdeling tussen andere partijen in alle niveau's waar ze wenst mee te spelen. Dat zijn ze allemaal, behalve federaal.
Met als meest spraakmakende Ben Weyts die zijn eigen bedgenote in de raad van bestuur van VRT benoemde. Eigen gezinsportefeuille eerst.
De huidige regering bakt het in elk geval bruin, zeer bruin zelfs, als het op postjes aankomt. Dat U dit normaal vind, dat is dan Uw zaak. Dat de nva het even bruin zou bakken, als ze aan de macht komen, is dan een veronderstelling, en zeker geen reden om niet op de nva te stemmen, zelfs als die veronderstelling waarheid zou worden.
Als het dan toch ne politiek benoemde moet zijn, waar ik geen voorstander van ben, dan toch liever ene van mijn gedachtengoed (maar nog liever geen politiek benoemde).
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2013, 12:33   #22
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

...en uiteindelijk gaat het hier over een partij die samen met nog twee andere kleine partijen, tegen alle democratische logica in, een federale regering steunt, zonder dat deze over een vlaamse meerderheid beschikt...
En dat enkel en alleen om de macht.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2013, 12:38   #23
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
De huidige regering bakt het in elk geval bruin, zeer bruin zelfs, als het op postjes aankomt. Dat U dit normaal vind, dat is dan Uw zaak. Dat de nva het even bruin zou bakken, als ze aan de macht komen, is dan een veronderstelling, en zeker geen reden om niet op de nva te stemmen, zelfs als die veronderstelling waarheid zou worden.
Als het dan toch ne politiek benoemde moet zijn, waar ik geen voorstander van ben, dan toch liever ene van mijn gedachtengoed (maar nog liever geen politiek benoemde).
Dat is geen veronderstelling, maar gewoon het niet-negeren van iets dat evident is. En uiteraard is dit geen reden om niet op n-va te stemmen, of op eender welke andere partij trouwens. Dat suggereer ik ook niet.

Je laatste zin is dan wel hilarisch, maar toont anderzijds aan dat je het begrepen hebt, net zoals de andere 99% van de mensen die geen komedie spelen.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be