![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat die artikelen niet gingen over het slaan van zijn vrouw, want hij kende ze destijds nog niet.
Hij zou zijn toenmalige vriendin geslagen hebben. Waarom, dat stond er niet bij. Misschien omdat zij hem in bed wou sleuren ??? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk is dat aanvaardbaar. Punt 1; Hij is onschendbaar, al zou hij ze in het publiek neuken, en punt 2, dat mens moet maar niet zo stom zijn om zich te laten slaan. Een vrouw met verstand in haar kop kan maar één keer door haar vent afgerammeld worden. valt dat nogmaals voor is het omdat dat mens een kieke is.
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge kunt er ook vanuitgaan dat iedere vrouw minstens twee keer per dag wat klappen verdient. wanneer jij niet weet waarom, ze zal zij het wel weten.
Laatst gewijzigd door Garry : 24 juli 2013 om 13:59. |
![]() |
![]() |
#25 |
Burgemeester
|
![]() afgezien van het feit of de Fluppe "mept" of niet... is het mss een familietrekje...
de Lorre hebben ze daar ook al eens van beschuldigd.... en gezien de broer van de Fluppe te pas en te onpas met een grote zwarte zonnebril oploopt heb ik zo'n vermoeden dat zijn Clairette beter kan meppen dan hijzelf en ervoor zorgen kan dat hij een dikke blauw sjiek gemept krijgt in plaats van de "tuchtige" die erom vraagt...
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Merci voor de belediging btw. Het was ten minste een klein beetje origineel. In strijd met het forumreglement, maar origineeel. No driehoek for you lol.
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bring it sweety. You're almost cute when you're angry. Like a kitten...
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hint sweety: however this ends, you'll get fucked. So sex for you!!! Is it your first time? 't kan niet gemakkelijk zij als ge als ge geen kloten hebtc. Figuurlijk uiteraard.
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ALL HAT, NO CATTLE, die kerel.
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het wel erg die situatie, temeer omdat Mathilde niet durft terugslaan. Ahja, dat is een homo, er staan strenge straffen op het slaan van een homo.
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Oh en ik heb teven - van de hondelijke overtuiging - gezien met meer kloten dan sommige posters posters hier.
Please proceed, Bloviator
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bron?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Ik herhaal even, het betreft een boek van kolonel Noël Vaessen die beide prinsen heel goed gekend heeft.
http://www.standaard.be/cnt/g2l21elgm "Prinses Mathilde is zwanger geraakt na kunstmatige bevruchting. En prins Filip is vaak agressief en laat zijn vuile onderbroeken in de luchter hangen. De veroordeelde kolonel Noël Vaessen had zijn tweede boek aangekondigd als een handleiding over de werkelijke macht van het hof. Maar 'De Kroon Ontbloot' leest eerder als een gemene en ongeloofwaardige afrekening." Albert zou volgens dat boek ook 2 mensen hebben dood gereden en alles werd in de doofpot gestoken, dat lijkt me erg geloofwaardig als je bedenkt dat er haast altijd problemen zijn bij een ongeluk met iemand van de koninklijke familie. Ze reageren niet normaal en hebben geen verzekering. http://www.vlaamsbelang.org/nieuws/5083/ |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo beter?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En driehoek(s)verhoudingen interesseren me zo wie zo niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oké, geen bron. Dit topic is dus gebaseerd op leugens. Is majesteitschennis trouwens niet strafbaar?
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |