![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet omdat iets niet strafbaar is, dat het wenselijk is en maatschappelijk bevestigd of zelfs aangemoedigd moet worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correct. Maar waarom werd de wetgeving dan aangepast in't recente verleden waarmee zulke idioterieën toegelaten werden?
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werd de wetgeving recent in die zin aangepast? Die wet dateert bij mijn weten al van 1912 hoor...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, Circe heeft er al een paar keer op gewezen dat de regels voor huwelijken binnen een bepaalde bloedverwantschap versoepeld zijn sinds de jaren 70.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() In sommige landen (ook binnen Europa) is seks binnen de familie ook voor meerderjarigen strafbaar.
Alleen zijn ze wel heel hypocriet, want de adel in die landen doet dit ook al meer dan duizend jaar (Germaans erfrecht) Laatst gewijzigd door giserke : 24 juli 2013 om 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus sinds 1912 is een huwelijk en nageslacht tussen 2 de graads bloedverwanten toegelaten? ( huwelijk tussen zonen en dochters van broers en zussen)
Welke achterlijke idioot heeft dat zo verzonnen?
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen huwelijk; alleen seks en dan nog alleen als alle betrokkenen meerderjarig zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik verplicht ze ook niet om te trouwen, maar als ze nu toch boelekes hebben gemaakt (of willen maken), waarom mogen ze dan niet trouwen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat dat maatschappelijk niet wenselijk wordt geacht en niet aangemoedigd hoeft te worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de wet op het huwen met neven en nichten werd effektief aangepast eind jaren 70/begin 80.
Voordien waren die huwelijken verboden tenzij de koning dispensatie gaf. Blijkbaar kreeg hij met de nieuwe kolonisatie een stijve arm van dispensaties te ondertekenen dus hebben ze de wet veranderd. Dit weet je ondertussen ook, er zijn hier al tig discussies over gepleegd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe zit de wetgeving ivm kinderen buiten de huwelijkse staat om?
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dit begint naar discriminatie te ruiken....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 juli 2013 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nogmaals: dit topic gaat niet over het huwelijk, maar over seks met familieleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou er niet aan moeten denken , mijn oudst levende tante is 95 !!
Is het iemand die familie is uit het zevenste knoopsgat , bv familie van ver , pakt 1600 , dan zijn DNA & de rest genoeg gemixt !! Stel een nonkel/tante , broer/zus , neef/nicht met een (achter(achter))nicht of neef ?? Ze zullen zich die dag levendig & eeuwig blijven herinneren !!!!!!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 25 juli 2013 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel m�*g het, ofwel niet. Had U graag dat de overheid aan de zijkant van het bed staat te supporteren of zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 juli 2013 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |