Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juli 2013, 11:02   #21
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
En dat zijn dan dezelfde mensen die in de anonimiteit van een forum oproepen tot een burgeroorlog of zelfs een genocide? Maar als ze eens een verklaring op het politiekantoor of een rechtbank moeten afleggen gaan ze al lopen omdat het hen te lang duurt. Wat zouden ze dan tijd gaan verspillen aan een burgeroorlogke die enkele jaren duurt? Pfff, ga daar eens mee naar de oorlog...
Wie roept er hier op tot een burgeroorlog? Modellekes als Salah om een kalifaat te stichten. En voor de rest, toogpraat, maar dan zonder rondjes te betalen.

En is het niet zo, dat als niet crimineel je criminelen belemerd in hun vrijheid, je zelf gezien word als crimineel.
Oud 26 juli 2013, 11:03   #22
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Ik denk dat de huidige generatie veel te veel bezig is met zijn eigen ego'tje en zijn eigen welzijn om tegen onrecht te strijden, zeker fysiek.

Vergelijk de Vlaming eens met Marokkanen, Marokkanen springen meteen in de bres voor elkaar. Een Vlaming zal hooguit eens roepen vanop veilige afstand.
Juist. Zageventen. Bangerikken. Kunnen jullie dan echt niks zelf? Is het daarom dat jullie een betuttelende politiestaat nodig hebben? Neem eens een voorbeeld aan die Libanees die dieven achterna zit, of aan die Antwerpse allochtone winkeliers die zelf de drugdealers in hun straat te lijf gaan omdat de autochtone politie te lam is om in te grijpen. Dat zijn tenminste venten met kloten aan hun lijf. White power, laat me niet lachen.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 26 juli 2013 om 11:04.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2013, 11:08   #23
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Wel grappig om te zien. Jarenlang gebeuren er dagdagelijks feiten die de pan uitslaan gepleegd door allochtonen moslims. Dan mag men niets zeggen en gaat het om uitzonderingen of enkele rotte appels. Nu gaat het om 1 enkel feit en hupla, iedere autochtoon mag wel over 1 kam geschoren worden. Hilarisch.
2
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2013, 11:08   #24
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
De blanke autochtoon heeft ondertussen begrepen dat hij bij het uitoefenen van zijn burgerplicht meer problemen kan krijgen dan de crimineel...
en ook een dikke 2
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2013, 11:09   #25
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
De blanke autochtoon heeft ondertussen begrepen dat hij bij het uitoefenen van zijn burgerplicht meer problemen kan krijgen dan de crimineel...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ik heb ook eens een diefstal gezien op de markt, een Vlaming(!) steelde iets van 10 euro van een stand. Ik ben het gaan zeggen aan die stand maar ben niet op die dief gesprongen, een tand verliezen is veel te duur. Vlamingen met verstand vechten niet graag als het niet echt moet omdat er bij elke slag een kostprijs aan vast hangt, eigenlijk is het gierigheid.
Allemaal flauwe ekskuses om de daad niet bij het woord te voegen.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 26 juli 2013 om 11:17.
Oud 26 juli 2013, 11:12   #26
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Wel grappig om te zien. Jarenlang gebeuren er dagdagelijks feiten die de pan uitslaan gepleegd door allochtonen moslims. Dan mag men niets zeggen en gaat het om uitzonderingen of enkele rotte appels. Nu gaat het om 1 enkel feit en hupla, iedere autochtoon mag wel over 1 kam geschoren worden. Hilarisch.
Hoezo, je mag geen kritiek geven op allochtonen? Ik lees al decennialang niks dan kritiek op hen op fora en in de boekskes van het VB. Hou toch op met het arme slachtoffertje uit te hangen.

westhoek.jpg
Oud 26 juli 2013, 11:18   #27
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Juist. Zageventen. Bangerikken. Kunnen jullie dan echt niks zelf?
Kunnen is het probleem niet. Maar is het het sop van de kool wel waard? Ik ben niet geïnteresseerd in een paar weken cel en de rest van mijn leven betalen omdat ik zo'n stuk krapul keupel klop.
Citaat:
Is het daarom dat jullie een betuttelende politiestaat nodig hebben?
Die is ons opgedrongen. Ik zou liever hebben dat er een pak meer logica achter zou zitten. Helaas, met mijn mening word geen rekening gehouden.
Citaat:
Neem eens een voorbeeld aan die Libanees die dieven achterna zit,
En het heeft echt wel iets uitgehaald. Een gepeppersprayede vriendin, een hoop tijd verloren en het orginele slachtoffer dat het nog niet eens doorhad. En de rest, 1 crimineel die 3 straten verder de volgende crapulstreek uithaald, en een andere crimineel die weer een aantekening in zijn dosier krijgt, en een paar uur mag afkoelen in een politiekantoor.
Citaat:
of aan die Antwerpse allochtone winkeliers die zelf de drugdealers in hun straat te lijf gaan omdat de autochtone politie te lam is om in te grijpen.Dat zijn tenminste venten met kloten aan hun lijf.
Ja, maar die mannen met kloten aan hun lijf kunnen zich dat veroorloven. net omdat ze allochtoon zijn.
Daar de politie, te lam , of te geïndoctrineerd door de "linkse multiculturisten" verduiveld goed weet als ze teveel in de schijnwerpers komen ivm allochtonen, ook zij zeer veel gezeik krijgen vanuit de ivorentorencommitees.

Citaat:
White power, laat me niet lachen.
Het idiote aan deze uitspraak is dat de meeste migranten die hier op't forum zo onder vuur liggen, allemaal "wittekes" zijn. Allemaal kaukasoïden. Geen negreoïden of mongoloïden.
Oud 26 juli 2013, 11:29   #28
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Kunnen is het probleem niet. Maar is het het sop van de kool wel waard? Ik ben niet geïnteresseerd in een paar weken cel en de rest van mijn leven betalen omdat ik zo'n stuk krapul keupel klop.
(..)

En het heeft echt wel iets uitgehaald. Een gepeppersprayede vriendin, een hoop tijd verloren en het orginele slachtoffer dat het nog niet eens doorhad. En de rest, 1 crimineel die 3 straten verder de volgende crapulstreek uithaald, en een andere crimineel die weer een aantekening in zijn dosier krijgt, en een paar uur mag afkoelen in een politiekantoor.
Als iedereen zo redeneert heb je geen sociale kontrole meer en kun je evengoed de samenleving opdoeken. Dan is het elk voor zich. Zelf ben ik nog tussengekomen in vechtpartijen om ze stil te leggen (wat niet zonder risiko was) en heb ik vervelende snotneuzen met haantjesgedrag nog op hun plaats gezet. Sociale kontrole en je mond durven open doen kan heel wat krimineel gedrag voorkomen.

westhoek.jpg
Oud 26 juli 2013, 11:33   #29
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als iedereen zo redeneert heb je geen sociale kontrole meer en kun je evengoed de samenleving opdoeken. Dan is het elk voor zich. Zelf ben ik nog tussengekomen in vechtpartijen om ze stil te leggen (wat niet zonder risiko was) en heb ik vervelende snotneuzen met haantjesgedrag nog op hun plaats gezet. Sociale kontrole en je mond durven open doen kan heel wat krimineel gedrag voorkomen.
Lamme vechtende Vlamingen dus.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2013, 11:34   #30
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Lamme vechtende Vlamingen dus.
Korrektie: Westvlaming. Ik ben geen Groot-Antwerpenaar. In ieder geval ben ik niet zo lam als jou.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 26 juli 2013 om 11:35.
Oud 26 juli 2013, 11:41   #31
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Ik heb zelf meegemaakt -in een tijd dat de Brusselse metro nog niet volledig ingepalmd was door de allochtoon- dat een tienermeisje werd bepoteld (tot en met T-shirtje optrekken en dergelijke) door een paar allochtoonse cultuurverrijkers. NIEMAND in de wagon, toch een 30 man aanwezig, durfde ook maar één vin te bewegen. Ik kookte, vermits ikzelf uiteraard niks kon beginnen tegen die jongens, en ik vreesde dat iedereen mijn ingrijpen enkel met koeieogen zou aanstaren.
Die dag heb ik begrepen -ondertussen zo'n 15 jaar geleden- dat het om zeep is met onze belgische waarden en normen. We zijn gewoon een bende broekschijters die ons laten vernederen en belachelijk maken.
Voor wie het interesseert: twee stations verder zijn de cultuurverrijkers voldaan en gesterkt door hun optreden uit de metrowagon gestapt. Zonder twijfel op zoek naar ander soortgelijk vertier.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2013, 11:45   #32
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als iedereen zo redeneert heb je geen sociale kontrole meer en kun je evengoed de samenleving opdoeken.
Ik redeneer zo niet, en die sociale controle mag men niet meer uitoefenen, alleen de staat mag dat, dat is nu net mijn hele betoog.
En de samenleving opdoeken. Dat gaat niet zolang er 3 mensen in hetzelfde gebied aanwezig zijn.
De samenlevingsvorm veranderen, dat gebeurd constant.
Citaat:
Dan is het elk voor zich.
En dan zijn er slimme jongens die groepjes vormen.
Citaat:
Zelf ben ik nog tussengekomen in vechtpartijen om ze stil te leggen (wat niet zonder risiko was)
Duidelijk pre-GSM tijdperk.
Citaat:
en heb ik vervelende snotneuzen met haantjesgedrag nog op hun plaats gezet.
Dat doe ik ook nog wel eens. ik kan me dat veroorloven, als grote en lelijke kerel
Citaat:
Sociale kontrole en je mond durven open doen kan heel wat krimineel gedrag voorkomen.
Klopt, tot er eentje (zonder GSM) naar de politie loopt en je een aanklacht wegens racisme aan je been lapt.
Oud 26 juli 2013, 11:48   #33
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Ik heb zelf meegemaakt -in een tijd dat de Brusselse metro nog niet volledig ingepalmd was door de allochtoon- dat een tienermeisje werd bepoteld (tot en met T-shirtje optrekken en dergelijke) door een paar allochtoonse cultuurverrijkers. NIEMAND in de wagon, toch een 30 man aanwezig, durfde ook maar één vin te bewegen. Ik kookte, vermits ikzelf uiteraard niks kon beginnen tegen die jongens, en ik vreesde dat iedereen mijn ingrijpen enkel met koeieogen zou aanstaren.
Die dag heb ik begrepen -ondertussen zo'n 15 jaar geleden- dat het om zeep is met onze belgische waarden en normen. We zijn gewoon een bende broekschijters die ons laten vernederen en belachelijk maken.
Voor wie het interesseert: twee stations verder zijn de cultuurverrijkers voldaan en gesterkt door hun optreden uit de metrowagon gestapt. Zonder twijfel op zoek naar ander soortgelijk vertier.
Als niemand durft tussen te komen om die arrogante snotneuzen op hun plaats te zetten, dan moeten ze ook niet klagen dat die iedereen kunnen terrorizeren. Mijn ondervinding in eigen omgeving is dat als het publiek haar macht als meerderheid gebruikt om dit soort gasten op hun donder te geven die meestal niet meer zo'n grote bek hebben. Bij snotneuzen met haantjesgedrag heeft ferm klop terugkrijgen als ze hun meerdere tegenkomen wel degelijk een edukatieve werking. Ook als je met hun vader of moeder gaat praten over hun gedrag hebben die stoere snotneuzen meestal niet meer zoveel praat, want papa en mama kunnen er meestal niet mee lachen (en dan zwaait er wat). Maar als niemand er zich mee wil bemoeien staat dit soort gasten die wél samenspannen natuurlijk sterk. De omstaanders moeten zich gewoon durven verenigen.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 26 juli 2013 om 12:09.
Oud 26 juli 2013, 12:12   #34
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ja, maar die mannen met kloten aan hun lijf kunnen zich dat veroorloven. net omdat ze allochtoon zijn.
Nee, die kunnen zich dit veroorloven omdat ze zich spontaan organizeren en er samen op afgaan.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 26 juli 2013 om 12:12.
Oud 26 juli 2013, 12:17   #35
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Korrektie: Westvlaming. Ik ben geen Groot-Antwerpenaar. In ieder geval ben ik niet zo lam als jou.
Het gaat niet over u maar over die lamzakken die aan het vechten waren.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2013, 17:23   #36
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, die kunnen zich dit veroorloven omdat ze zich spontaan organizeren en er samen op afgaan.
Dat is zelfs niet legaal in België. Vorm met een paar "ouwe Belgen" een spontaan groepje "drughandelaarverjagers" en je zal gauw merken dat de overheid niet van concurentie houd.
Oud 26 juli 2013, 18:24   #37
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoezo, je mag geen kritiek geven op allochtonen? Ik lees al decennialang niks dan kritiek op hen op fora en in de boekskes van het VB. Hou toch op met het arme slachtoffertje uit te hangen.
Wat heeft mijn reactie met het VB te maken?
Waar ben ik slachtoffer van? Geen idee waar je het over hebt.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2013, 18:25   #38
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Het leven op aarde is een eeuwige strijd om dominantie.
Wie niet bereid is te vechten heeft hier in feite niks te zoeken.
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 02:51   #39
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...30722_00667055

Een Libanees met burgerzin helpt een autochtoon blank meisje dat wordt bestolen. Hij rent de dieven achterna en houdt ze tegen. Hij en zijn vriendin krijgen pepperspray in het gezicht. De aanwezige blanke autochtonen zitten erop te gapen en zijn te lam om te komen helpen. En die ondankbare autochtone trien kan met moeite in het politieburo een bedankje geven aan die Libanees met burgerzin die haar te hulp schoot omdat ze dringend naar een feestje moet.

Autochtone blanken zijn lamme en ondankbare hufters. Grote bek in de anonimiteit van een forum, maar te lam om te helpen donderen als het menens wordt. Ze verdienen het om door vergrijzing uit te sterven.
jij weet net zo goed als ik dat je harder gestraft word door de dader van een misdrijf te vatten dan de misdadiger zelf, meestal hebben de daders een kleurtje en krijg je het etiket RACIST opgeplakt ,laten doen behalve als ze aan mijn spullen zitten ,dat hebben er al een paar mogen ondervinden ,ze konden er goed over nadenken terwijl de dokter de draadjes in hunne dievenkop aan het naaien was ,gelukkig was dat in thailand ,waar de daders meestal nog daders zijn en niet in het gekkenhuis ook wel eens belgie genaamd en door sommige op het forum blegie
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 02:54   #40
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
die zitten er dan ook voor in een cordon he slimme jongen
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be