Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juli 2013, 13:00   #21
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik begrijp niet waar je de energie vandaan haalt om hier in één bericht zoveel onzin uit te kramen ...
Dat is maar als een compliment te beschouwen. Wanneer krijgen we van ons aller quercus een mooi stukje proza op dit forum ?

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2013, 13:04   #22
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik werk vandaag op de kop af 41 jaar,hoe lang moet ik nog werken volgens sommige?
Liefst tot je doodvalt duveltje, dan moeten ze je geen pensioen meer uitbetalen en heb je heel je leven afgedragen voor de gemeenschap.

Zo zal het in de toekomst horen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2013, 13:05   #23
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano Bekijk bericht
Een eerbaar politicus minder.
2
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 26 juli 2013, 13:06   #24
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Van de moment dat zij overbodig werden (ROSSEM) of een bedreiging voor een traditionele partij konden betekenen (LDD) verdwenen zij even snel van het scherm en smolt hun aanhang weg.
Ik vind dat JM Dedecker proportioneel nog altijd teveel aan de bak komt op de VRT. Evenzo voor onbenullen zoals Mertens. JP Van Rossem zijn eigen kieskeurigheid staat hem in de weg om meet regelmaat op TV te komen.

Waarom is Rood zo weinig op TV geweest ?

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2013, 13:07   #25
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik vind dat JM Dedecker proportioneel nog altijd teveel aan de bak komt op de VRT. Evenzo voor onbenullen zoals Mertens. JP Van Rossem zijn eigen kieskeurigheid staat hem in de weg om meet regelmaat op TV te komen.

Kuch SPa kuch.
Oud 26 juli 2013, 13:09   #26
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Hoe naïef van hem te denken dat het wél zou lukken. Heeft die dan werkelijk niets begrepen van het Belgische systeem, de kleinlinkse bekrompenheid en de angst van de Vlamingen voor iets te radicaals?
Dat het niet zou lukken, konden we hem op een blaadje geven. Waarom lukt een links-Vlaamse partij niet, rond Meervoud en de V-SB, bijvoorbeeld?

Om krek dezelfde redenen.

Hij gooit dus de handdoek. Tja, dat kan ik hem niet kwalijk nemen.
Je bent er voor of er tegen, maar die man ging tenminste voor zijn principes, tegen de machtshongerige lijn van de eigen partij in.
Hij was helaas niet ranzig genoeg, zoals een JM Dedecker.
De meeste apolitieke mensen kennen hem niet eens, kwam vrijwel nooit op TV.
Weer een bevlogen politicus minder door het smerige Belgische politieke systeem.

Mijn respect heeft ie alleszins.

Oud 26 juli 2013, 13:11   #27
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht

Omdat ie in de rapen van Spa had gescheten?

O nee, dat zou betekenen dat Lieten en co iets te maken zouden hebben met zijn schitterende afwezigheid op het medium.

Dat kan dus niet, op de Reyerslaan zetelen immers geen partijkaarten.

Oud 26 juli 2013, 13:14   #28
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Goed jongen, trek nu uw bovenlip over uw hoofd en leg u terug in de hoek.
En nu een volwassen reactie aub
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be