![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, dat is de realiteit
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze geen belastinggeld willen bijdragen om ons christelijk erfgoed te onderhouden, dan mogen ze per direct richting prachtige moskee vertrekken van de meeste mensen hier. en treinstellen en trams gaan maken voor Roger Verhiest.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 oktober 2013 om 14:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Als het u niet aanstaat moogt gij ook per direct den trein op om beter oorden te zoeken als het u zo diep zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik betaal trouwens nog een smee voor die frauderende troep die men "moslimexecutieve" wil noemen, én ik betaal nog eens mee voor jullie megalomane moskeeprojecten in uw nieuw gekoloniseerde steden. Maar geen nood: eenmaal mijn pensioen bereikt bol ik het af. Nog liever geef ik mijn geld uit in Polen of een ander moslimvrij land, dan dat ik het hier ga spenderen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wees gerust, ik blijf tot mijn 65ste.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 oktober 2013 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De grootheid glans en glitter van de moskee's staan toch in schril contrast met waar de gewone mensen wonen in die landen. Ik bedoel degenen die niet een paar bronnetjes zwarte plakkerige vloeistof bezitten. En ja, ik heb al een paar van die landen bezocht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Inderdaad, Circe, die kathedralen zijn ons erfgoed, of wij nu gelovig zijn of niet. Het zegt alles over 'Belgische' moslims hun loyauteit en identificatieniveau met ons land dat ze er niet aan willen meebetalen om die te renoveren. Die 'Grote Moskee' bucht in Brussel mogen ze dan weer per direct platgooien. Ze kunnen daar misschien hun stadion neerpoten in Brussel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De mooiste moskeeën die er zijn, zijn die die in brand staan of gesloopt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zijn dat mooie gebouwen. Ik vind van wel. Daarmee zeg je toch niet dat je de religie die er wordt gepraktiseerd geweldig vindt?
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Los van mijn afkeer van islam, vindt ik moskeeën gewoon niet mooi. Sommige Boeddistische tempels daarentegen wel weer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
*Al is dat een geheel andere discussie; en staat dit dus geheel los van de van de vraag welke moskee mooi is en welke niet.
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Ik heb nog maar 1 keer een moskee van binnen gezien. Dat was in Izmir tijdens een daguitstap. Wat mij vooral opviel was hoe leeg het van binnen was. Geen stoelen, banken, altaar, ... Wel veel mozaiekversieringen.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 25 januari 2021 om 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De Aya Sofia in het oude Constantiopel is daar een goed voorbeeld van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoog tijd dat Jan Fabre er eens eentje gaat inpakken in hesp.