![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De meeste mensen wonen nog liever in Tsjernobyl dan in een moslimland.
En de meeste moslims volgens mij ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() en wat voor verdienste hebben julie zandbakkers daar nu aan ,er zit olie in de grond anders kon je beelden van ezels en kamelen tonen,julie zandbakkistanen kunnen met moeite je eigen gat afvegen ,alles wat je op die foto s zie is gebouwd door indiers,thai, filippinos en anderen ,wij ouwe knarren hebben knokke tenminste zelf gebouwd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat ik hier zie is een mooi strand verpest door jonge mannen met jetskis. Waar zijn de vrouwen?
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar niet langer getreurd, graag verwijs ik U naar de draad 'Onrust in Syrie' in het onderdeel 'Arabische Winter' en relevante topics voor meer indrukwekkende beelden met meer actie, verliest U vooral hier Uw tijd niet. ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 29 juli 2013 om 06:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kerels in het midden van de foto trachten wel even hun beste kant te laten zien.
Please don't touch! en vooral 'ga niet te vlug nu'... ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 29 juli 2013 om 06:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op zich was het me van in de beginne duidelijk dat de TS het niet hoog op heeft met de plaatselijke bevolking. Zeer waarschijnlijk is het iemand die zeer geinteresseerd is in het grondgebied op zich, maar niet zozeer in de lokale bevolking (die werden waarschijnlijk zelfs weggejaagd of kunnen vanwege 'economische & sociale omstandigheden dat gebied zelfs niet in hun wildste dromen bezoeken). Het Westen, hun Arabische bondgenoten & Israel spelen een spel. Ze dachten te winnen... BLOWBACK! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Er wonen meer échte Europeanen en andere buitenlanders in UAE dan de plaatselijke bevolking zelf. Uit een volgende foto sessie zal blijken waarom.
Laatst gewijzigd door Khalid Bin Waleed : 29 juli 2013 om 09:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() waarom zou ik ?de dag dat de olie op is zitten julie terug zandkorrels te tellen en geiten te neuken ,oja dat doen julie nu ook al ,dat geiten neuken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die "Buitenlanders" zijn er letterlijk gastarbeiders, omdat de lokale bevolking nog niet eens een paperclip kan gebruiken.
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef maar een voorbeeld, Yemen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 29 juli 2013 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |