![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Op de identiteitskaarten staat immers niet vermeld of iemand Waal of Vlaming is. De enige manier om te definiëeren of iemand tot een gemeente behoort, is door het bevolkingsregister als uitgangspunt te nemen. Claimen dat alleen de Vlaamse inwoners van randgemeenten mogen stemmen, is dus onmogelijk en ondemocratisch. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zie dus niet goed in waarom ik uw theorie niet zou mogen doortrekken en niet van oordeel zou mogen zijn dat Antwerpen aan de sinjoren, en aan niemand anders, toebehoort?! Wat heeft een Oost-Vlaming in Antwerpen te zoeken?! Citaat:
Citaat:
Citaat:
P.S. Zou het misschien mogelijk zijn om uw onderschrift een héél klein beetje kleiner te maken! Dank bij voorbaat.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. Laatst gewijzigd door Dies : 2 september 2004 om 22:51. |
||||
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De verfransing van Brussel is er gekomen door een evolutie die we nu als racistisch bestempelen. En het feit dat Brussel door die verfransing eigenlijk buiten de Vlaamse natievorming gevallen is, wil niet zeggen dat deze stad geen enkele rekenschap moet geven t.a.v. de nederlandstaligen. Nu kun je natuurlijk liggen vitten op het feit of we over Vlaamse Brusselaars of Brusselse Vlamingen moeten spreken, maar de aanwezigheid van Vlaanderen in Brussel is misschien wel de beste garantie voor de vrijwaren van het Nederlands in Brussel. Het is een fabeltje om te denken dat men Brussel ooit nog terug kan vernederlandsen. En échte tweetaligheid is echter het minste wat Brussel, gezien haar oorsprong, elke Nederlandstalige moet aanbieden. Tenzij je natuurlijk het imperialistisch gedachtengoed van een kolonisator genegen bent. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En kijk maar naar de Romeinse keizers: zij beslisten vaak over leven en dood, en waren daar vaak hard in. Maar hun generositeit kon ook ver reiken.
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#28 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Wij begrijpen elkaar.
#30 |
Burger
|
![]() Great minds... enz.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#32 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Over mijn onderschrift: ik heb het verkleind, maar nu staat er opeens een té kleine versie, waar je op moet klikken om het formaat te zien dat ik instelde. Hoe komt dat? |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik kom nog even terug op mijn onderschrift, ik zal het terug moeten vergroten, tenzij iemand een manier kent om deze ongewenste (en onnodige) verkleining teniet te doen. Laatst gewijzigd door N.J.S.V. Antwerpen : 3 september 2004 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Wilhelmus : 3 september 2004 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
|
![]() Staatsschuld overnemen, OK. Maar niet zonder de Walen er iets voor te laten betalen...
Ik neem aan dat Vlaanderen als tegenprestatie het modernste rollend materieel van de NMBS krijgt. Dat Vlaanderen de modernste apparatuur krijgt van de Federale Politie in Brussel? Vergeet ik nog dingen? Anders lachen ze zich daar in het zuiden weer kapot... |
![]() |
![]() |
#38 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Tegenover Wilhelmus geef ik toe dat mijn vernederlandsingstaktiek wat hoopvol is, maar goed, naar het schijnt doet dat juist leven... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, "inpalmen" is geen correcte term. De meeste Moslims daar waren gewoon bekeerde Serviërs en Kroaten die zich aaneensloten als aparte natie om zich te weren toen de Ottomanen hun schup afveegden op de Balkan. Dat is een evolutie van meer dan een half milennium oud. Het waren de Serviërs die dat wilden "rechtzetten" en het land dat ze eeuwen geleden ooit bezaten gingen heroveren. Laatst gewijzigd door zorroaster : 7 september 2004 om 12:25. |
|
![]() |