![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De vraag is: is homofilie een keuze? of ben je gewoon zo (geboren).
Als het geen keuze is, en je met die gevoelens opgescheept zit, hoe kan dat dan een 'zonde' of strafbaar zijn. Dan kan je ook een reden vinden om alle mensen met (als voorbeeld gesteld) natuurlijk rood haar strafbaar te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De seksualiteit is aangeboren. Overgaan tot een daad is alleen een keuze.
Net zoals het ook een keuze is om je beide benen te gebruiken . Je kunt immers ook gewoon op een been voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus bestaan er landen, en mensen met de mening dat je, door iets waar je niet aan kunt doen (en ook niets mee doet), toch per definitie een misdadiger bent.
Laatst gewijzigd door DewareJakob : 30 juli 2013 om 13:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zolang we nog te doen hebben met een stel achterlijken van dit soort, zal het niet gaan op deze aardkloot. Zal het nooit gaan. Laatst gewijzigd door system : 30 juli 2013 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat het merendeel van de katholieke Kerk toch nog een wenkbrauw optrekt als het om homo's gaat, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar deze discussie is er niet om te janken over dat woord is het wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt me toch niet zo ingewikkeld... Je kan homoseksualiteit (de zondige daden) niet loskoppelen van de homoseksuele mens. Als je de homoseksuele daden uitschakelt, heb je ook geen homoseksuele mensen meer, nietwaar? Hypocriet dus.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Speculatie? Iran lijkt me anders de bitterharde realiteit. En toen de katholieke kerk het bij ons voor het zeggen had in de Middeleeuwen, was het hier maar net hetzelfde. Meer nog, als men bedenkt dat paus Pius IX de joden in 1850 terug naar hun getto joeg in Rome, dan weet men welk vlees men in de kuip heeft met die sjarels. De kerk is nu verdraagzaam geworden, zo heet het. Vergeet het! De kerk is net zo onverdraagzaam als vroeger. En de uitspraken van paus Franciscus bewijzen dat weer eens. Laatst gewijzigd door system : 30 juli 2013 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom is het niet hypocriet. Maar daarom niet minder achterlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn meer van zulke geloofsgeloven !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Bullshit.
![]() |
#39 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom zouden heteroseksuele mensen zonder heteroseksuele daden moeten leven? Heteroseksuele daden zijn, onder voorwaarden, geen zonde. Heeft niets te maken met de vraag. Citaat:
Dat verschil bestaat alvast voor hetero's, of is voor homo's liefde enkel seks?
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 30 juli 2013 om 18:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Katholieke Kerk en de Heilige Stoel bestonden al voor het Ancien Regime.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 30 juli 2013 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |