![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() t' Was de dochter van een belangrijk iemand. Dan krijgen de flikkenbazen onder hun voeten van de minister, en dat onder-zijn-voeten-geven gaat verder tot helemaal beneden bij de basis-flik. Dan MOETEN ze wel werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt 'm gevonden.. Ronald Janssens dan weer wel. Dáár was, gek genoeg (sic), popo een stuk langzamer.. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 30 juli 2013 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zeg ik niet, dat zuig jij uit je duim.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Ik zeg dat het de hoogste tijd is dat de hoge piefen binnen deze maatschappij geterroriseerd worden door de multiculturele verrijking. Het is namelijk altijd het gewone klootjesvolk die de terreur van de vreemdelingen moet ondergaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eens zien wat u had gezegd mocht dit de dochter van FDW geweest zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het dan ook over de hoge piefen die, in hun beveiligde villawijk, komen leuteren over verdraagzaamheid, multikul en muntthee drinken met Fatima. Daar kunnen we FDW niet van verdenken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En, nee, het maakt niet uit wiens dochter het is, correctie, het zou niets mogen uitmaken...maar het is wèl opvallend dat hier wreed rap werd gereageerd én met de grote middelen.....voor een volwassen persoon. Probeer zelf maar eens een verdwijning van een 'normale' volwassene als verdacht te melden..... ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Indien de moeder als vriendinnen rode of groene politici had, zou dat volgens mij wel eens tot een schok kunnen hebben geleid in het asielopvang/migratie/regularisatie/... beleid. Idem als het in Di Rupo's kringen zou gebeurd zijn. Maar nu?
Open VLD was al niet de grootste voorstander van open grenzen... Weer zo'n typisch geval vind ik: - Russisch of Oostblok (we weten al langer dat vooral Wit-Russen ontzettend gevaarlijk zijn - die mensen hebben daar niet anders geweten als moord, verkrachting, chaos, rebellie, ...) - nog geen bekende bij het gerecht maar toch al verdachte dingen: de nummerplaat, lange tijd niet in orde met zijn papieren, dag geleden nog een overval op een jonge vrouw... Politici weten hoe het zit en wat ze doen... Actie graag voor er nog meer onschuldige slachtoffers vallen!
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 30 juli 2013 om 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het aspect 'dochter van een bekende Vlaming' ... wie de fuck had ooit al gehoord van dat centrum waar haar moeder werkt ? Dat madammeke van het parket gaf mijn inziens op het nieuws duidelijk aan dat er van in het begin onrustwekkende elementen waren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pardon?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Mja ik denk ook dat vooral het feit "onrustwekkende verdwijning" meespeelt. Bij Annick Van Uytsel was de volgende ochtend het nieuws ook al rond. Terecht natuurlijk.
Je moet trouwens weten dat de echte, diepe en grondige zoekactie (heel de parking, de vaart vanbinnen en vanbuiten, de buurt van de afritten, ...) pas gisteren doorzocht is geweest. Op maandag... De verdwijning was van vrijdag op zaterdagnacht... Het enige verschil is, is een extra persbericht dankzij de twitter van Fientje Moerman en daardoor allicht meer media-aandacht. Dat heeft echter niks geholpen... Behalve dan misschien dat de vrouw die de vorige nacht overvallen was, zich sneller heeft gemeld maar zelfs dat lijkt me straf. Ze zal of gecontacteerd zijn geweest, of de politie zal zelf haar persoonsbeschrijving hebben gebruikt. Volgens mij doet het gegeven jonge vrouw met onberispelijke reputatie (geen drugs, geen one-night-stands, ...) + verdwijning in het holst van de nacht altijd alarmbellen afgaan.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 30 juli 2013 om 15:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Maarja, de villa-vrouwen in Knokke waarvan men dreigt met het knippen van de vinger? ... Ze moeten Di Rupo en enkele van zijn Waalse collega's zelf aanvallen denk ik...
![]() |
![]() |