Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2013, 20:08   #21
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
Toch raar, want dan zou de volledige verticale balk in het grijs moeten staan. Een opdeling in grijs en wit wil zeggen dat er nog een stuk van de tekst onderaan niet zichtbaar is.....
Maar ik denk dat we elkaar niet goed begrijpen....die verticale balk waarover ik het heb staat op ongeveer 1/4 van de rechterrand van het scherm. Rechts daarvan heb je dat volledig witte vlak, links daarvan heb je onmiddellijk de teksten van die categorieën 'veel gestelde vragen'.
Dat ik nu toch geen printscreen kan maken van dat spel....
Ge moet op da knoppeke duwen waarop staat : print screen...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2013, 20:13   #22
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Ge moet op da knoppeke duwen waarop staat : print screen...
allé, 'k zie dat 'k verkeerd geschreven heb : 't moet zijn : dat ik nu toch wel HIER geen printscreen kan PLAKKEN, zeker ? (mijn pc heeft zo van die eigenaardigheden die ik niet meer kan bijsturen..... Ooit eens een serieuze crash gehad en ik kan het enkel maar corrigeren als ik gans 't systeem vernieuw....en daarvoor heb ik geen goesting)
Oud 3 augustus 2013, 20:20   #23
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
allé, 'k zie dat 'k verkeerd geschreven heb : 't moet zijn : dat ik nu toch wel HIER geen printscreen kan PLAKKEN, zeker ? (mijn pc heeft zo van die eigenaardigheden die ik niet meer kan bijsturen..... Ooit eens een serieuze crash gehad en ik kan het enkel maar corrigeren als ik gans 't systeem vernieuw....en daarvoor heb ik geen goesting)
Hebde gene Pritt? Ik heb zo van die klein papierkes die ik overal op mijn scherm kan plakken maar da's ontzettend vervelend als ge aan't gamen bent. Dus als ge zo'n heel blad wilt plakken gaat ge daar spijt van krijgen hoor...
Oud 3 augustus 2013, 20:22   #24
Klojo eerste klas

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simply the best Bekijk bericht

Verder scrollen is echt onmogelijk (of ik moet eens in mijn monitor kruipen om te zien dat het daar ergens niet blijft steken ).

Mijn printscreen scrollt trouwens automatisch de volledige webpagina.
(snagit versie 11... moet je eens proberen
http://www.techsmith.com/snagit.html)
efkes dat programma bekeken...interessant, maar voorzover ik het begrijp moet je dat scrollend kader selecteren en als je dat doet krijg je enkel de inhoud van dat kader en niet de rest van wat er op je scherm staat...en wat er dus wèl te zien is op jouw printscreen.....of begrijp ik het (weer) verkeerd ?
Oud 3 augustus 2013, 20:24   #25
Klojo eerste klas

Standaard

Citaat:
Hebde gene Pritt? Ik heb zo van die klein papierkes die ik overal op mijn scherm kan plakken maar da's ontzettend vervelend als ge aan't gamen bent. Dus als ge zo'n heel blad wilt plakken gaat ge daar spijt van krijgen hoor...
Heb ooit eens zo van die grote post-its gehad en met 2 van die gevallen zou mijn scherm wel bedekt zijn.....maar hoe krijg ik de schermafbeelding op die post-its ? En moet ik dan voor of na het plakken van die dingen op die knop duwen ?
Meer nog, waar zit ergens een gleuf of zoiets waar ik die papierkes kan doorduwen om ze door te mailen/posten ?

Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 3 augustus 2013 om 20:25.
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2013, 20:25   #26
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb ooit eens zo van die grote post-its gehad en met 2 van die gevallen zou mijn scherm wel bedekt zijn.....maar hoe krijg ik de schermafbeelding op die post-its ? En moet ik dan voor of na het plakken van die dingen op die knop duwen ?
Kunt ge dat niet afprinten op zo'n ding?
Oud 3 augustus 2013, 20:29   #27
simply the best
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch raar, want dan zou de volledige verticale balk in het grijs moeten staan. Een opdeling in grijs en wit wil zeggen dat er nog een stuk van de tekst onderaan niet zichtbaar is.....
Maar ik denk dat we elkaar niet goed begrijpen....die verticale balk waarover ik het heb staat op ongeveer 1/4 van de rechterrand van het scherm. Rechts daarvan heb je dat volledig witte vlak, links daarvan heb je onmiddellijk de teksten van die categorieën 'veel gestelde vragen'.
Dat ik nu toch geen printscreen kan maken van dat spel....
'k zie zjust dat die verticale balk blauw wordt als je er met je muis op staat....
Hier een printscreen met de door u bedoelde scrollbar volledig tot onderaan.
(tussen haakjes ik werk dit jaar juist 30 jaar met een computer en ontwerp websites ).

Probeer dit programma eens:

http://www.techsmith.com/snagit.html (gratis uit te testen)

Nadat je een printscreen gemaakt hebt stuur je de afbeelding naar bv http://imageshack.com/
en kopieer dan de link en gebruik die dan in dit forum.

Laatst gewijzigd door simply the best : 3 augustus 2013 om 20:36.
simply the best is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2013, 20:29   #28
Klojo eerste klas

Standaard

Citaat:
Kunt ge dat niet afprinten op zo'n ding?
Post-it plakt, hé (enfin, toch voor een stukske). En dan mijn printer vanbinnen volgeplakt met die dingen ? Nee, bedankt... Maar toch vriendelijk om het voor te stellen...
Oud 3 augustus 2013, 20:32   #29
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Post-it plakt, hé (enfin, toch voor een stukske). En dan mijn printer vanbinnen volgeplakt met die dingen ? Nee, bedankt... Maar toch vriendelijk om het voor te stellen...
Dan plakt ge die reuzegrote post-it en ge plakt da eerst op een gewoon a4-blad hé
Oud 3 augustus 2013, 20:32   #30
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
(tussen haakjes ik werk dit jaar juist 30 jaar met een computer en ontwerp websites ).

Nadat je een printscreen gemaakt hebt stuur je de afbeelding naar bv http://imageshack.com/
Hij wou u juist uitleggen wat een muis is...
Oud 3 augustus 2013, 20:34   #31
Klojo eerste klas

Standaard

Citaat:

Hier ? Waardadde ?
Had je nu eens vanaf 't begin gezegd dat je een informaticus was, dan had ik al die moeite niet moeten doen om uit te leggen waar die scrollbar staat, hé...enfin, toch graag gedaan, natuurlijk.
Maar ik snap toch niet dat het onderste stuk van dat scrollkader niet zichtbaar is, bij mij nochtans wel, hoor.
En wat dat imagedinges betreft...kan je mij eens uitleggen hoe ik daar een printscreen op krijg ? Ze vragen mij te 'browsen', maar waar staat die printsreen op mijn harde schijf dan wel ? Toch enkel maar op mijn 'ergens' te wachten tot ik het plak ? Ik duidelijk geen informaticus....
Oud 3 augustus 2013, 20:38   #32
simply the best
Banneling

Standaard

Citaat:
Hier ? Waardadde ?
Had je nu eens vanaf 't begin gezegd dat je een informaticus was, dan had ik al die moeite niet moeten doen om uit te leggen waar die scrollbar staat, hé...enfin, toch graag gedaan, natuurlijk.
Maar ik snap toch niet dat het onderste stuk van dat scrollkader niet zichtbaar is, bij mij nochtans wel, hoor.
En wat dat imagedinges betreft...kan je mij eens uitleggen hoe ik daar een printscreen op krijg ? Ze vragen mij te 'browsen', maar waar staat die printsreen op mijn harde schijf dan wel ? Toch enkel maar op mijn 'ergens' te wachten tot ik het plak ? Ik duidelijk geen informaticus....
Oud 3 augustus 2013, 20:41   #33
simply the best
Banneling

Standaard

Citaat:
Hier ? Waardadde ?
Als je een printscreen genomen hebt dan schrijf je die naar uw harde schijf (met extensie jpg of gif). In imageshack ga je dan naar die plaats op uw harde schijf; je kiest het formaat en stuurt het op. Daarna ga kiest je de link en plakt die in de editor van dit forum en klaar is kees.
Oud 3 augustus 2013, 20:49   #34
Klojo eerste klas

Standaard

Citaat:
Als je een printscreen genomen hebt dan schrijf je die naar uw harde schijf (met extensie jpg of gif). In imageshack ga je dan naar die plaats op uw harde schijf; je kiest het formaat en stuurt het op. Daarna ga kiest je de link en plakt die in de editor van dit forum en klaar is kees.
Laat maar vallen, nu zie ik (ook op je eerste post) die volledig printscreen staan (ik moet duidelijk toch eens een nieuwe pc gaan halen ) Maar, hoe kan het ook anders, als ik het vergroot zie ik enkel nog wazige letters en zelfs met een vergrootglas is er niks aan te ontwarren....
Bij mij zie je in het :
Contact met de vrt
Nieuws te melden
Een copie aanvragen
Werken/stage/...
Scholieren en studenten
Reageren op een programma
Een persbericht sturen 4e kader links :
Ik heb een programmavoorstel
Contact met VRTredacties/webmasters

Maar......ik zie in totaal maar 9 kaders, terwijl jij er vééél meer hebt.
Misschien eenvoudiger om toch maar te telefoneren ?????
Oud 3 augustus 2013, 20:50   #35
Klojo eerste klas

Standaard

Citaat:
Hij wou u juist uitleggen wat een muis is...
En 'k zou beginnen met een niet-krolse muis, sorry, niet-scrollse muis....
OK, verder denk ik niet dat we nog gaan geraken...ik ga er vandoor....

Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 3 augustus 2013 om 20:51.
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be