![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() met het probleem van de overbevolking zal er vroeg of laat wel een europese richtlijn komen om maar 1 kind (of x aantal kinderen) te mogen baren en dan is dat probleem opgelost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() We moeten gewoon doen zoals Marokko doet. gisteren op de radio wisten ze te vertellen dat Marokko een 30-tal Afrikanen had onderschept die op weg waren naar Europa.
Ze hebben ze opgepakt en gewoon terug de grens over gezet !!! Wablief ????? RACISTEN !!!!!!! Die vuile racistische Marokkanen toch. Ik eis een boycot we voeren geen Marokkaansen meer in totdat ze zelf illegale vreemdelingen toelaten op hun grondgebied. Vergeet ik nu niet ergens het woord 'appelsien' ? Bwa alle gekheid op een stokje we zouden dus best gewoon wachten tot de Marokkanen hier de meerderheid halen. Dan zal het rap gedaan zijn met die illegalen die naar hier komen. Gewoon terugsturen zullen we doen ja.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu eens een serieuze repliek aub ... Bij mijn weten is de IJzerwake de afscheuring van de IJzerbedevaart, en is het VB de afscheuring van de vroegere VU. Het lijkt me dus duidelijk wie hier steeds "verdeeldheid" zaait ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Cijfer 2: idem Cijfer 3: bron? Cijfer 4: U vergeet erbij te zeggen hoeveel er zijn goedgekeurd. Pas dan kan je een uitspraak doen over immigratie. Immigratie heeft helemaal niets te maken met de hier reeds aanwezige vreemdelingen. Dat wordt nogal eens vergeten. Kan U misschien ook een url geven voor cijfers 2 en 3?
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Ik dacht dat iemand de bron van elk cijfer gegeven had ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Of zegt dat alles over immigratie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Vreemdeling
|
![]() De informatie van Binnenlandse Zaken en het Commissariaat-generaal voor de Vluchtelingen komt van parlementaire vragen van Guido Tastenhoye en Bart Laeremans.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Enne, immigratie is huidige instroom. De hier reeds aanwezige vreemdelingen zijn een gevolg van een eerdere instroom. Wie zegt dat immigratie vandaag de dag een probleem is, verwijst dus normaal gezien naar de instroom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier bestaat er dan ook een hele goeie reden om de oogjes goed dicht te houden. Het Vlaams Blok kan, mag en zal in geen geval gelijk hebben.... Pardon.... gelijk krijgen.
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat er geen problemen zijn met vreemdelingen die hier niet zijn ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2. Sinds wanneer gaat het hier om het Blok? Ik dacht dat het Stevaert was die een uitspraak over immigratie had gedaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De uitspraak van Stevaert ging over immegratie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |