Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 augustus 2013, 17:02   #21
Daimanta
Parlementsvoorzitter

Daimanta's schermafbeelding

Standaard

Wat me vooral opvalt is dat er niet wordt geklaagd over het WK in Qatar waar het nog een stuk slechter is gesteld met niet alleen homo's maar ook vrouwen en andersdenkenden.

Maar Rusland is christelijk dus een gelegitimeerd doelwit en Qatar islamitisch dus vrij van kritiek.
Oud 9 augustus 2013, 17:19   #22
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daimanta Bekijk bericht
Wat me vooral opvalt is dat er niet wordt geklaagd over het WK in Qatar waar het nog een stuk slechter is gesteld met niet alleen homo's maar ook vrouwen en andersdenkenden.

Maar Rusland is christelijk dus een gelegitimeerd doelwit en Qatar islamitisch dus vrij van kritiek.
is dat een referentie ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2013, 17:24   #23
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Ja, dat HOOR ik vaak als ik linkiewinkies confronteer met hun hypocrisie.

Maar wat ik niet ZIE, dat zijn door linkiewinkies georganiseerde boycotts, of zelfs nog maar OPROEPEN tot boycot voor al die landen.
Sorry hoor Karel, ik heb ook een hekel aan linkiewinkies, maar je vergelijking gaat echt niet op.

In vrouwonvriendelijke landen, gelden de wetten voor de vrouwen die daar wonen. Waar het hier om gaat is dat bezoekende homo's zich aan de idiote wetten van rusland moeten houden.

Ik ben ervan overtuigd dat als de olympische spelen zich in Saudi Arabie zouden afspelen EN de SA regering laat weten dat de bezoekende vrouwelijke athleten niet moeten denken dat ze een auto kunnen huren, of dat ze ten alle tijden een boerka moeten dragen en zich laten vergezellen van een man op straffe van celstraf, dat de reactie van de linkiewinkies dezelfde zal zijn.
Oud 9 augustus 2013, 17:24   #24
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het is inderdaad wel heel cynisch, de diepe stilte die er heerst over het lot van homo's in Qatar.
Oud 9 augustus 2013, 17:27   #25
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Ja, dat HOOR ik vaak als ik linkiewinkies confronteer met hun hypocrisie.

Maar wat ik niet ZIE, dat zijn door linkiewinkies georganiseerde boycotts, of zelfs nog maar OPROEPEN tot boycot voor al die landen.
Heb je ook nog iets on topic te melden, of ga je verder blijven trollen? 't Is maar dat we 't weten hé...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2013, 17:30   #26
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:

Alsof dat er wat mee te maken heeft. Het is gewoon een afrekening binnen het milieu.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2013, 17:34   #27
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nota Bene Bekijk bericht
Fry mag zijn ongenoegen uiten over de Russische wetten, maar daar blijft het ook bij. Die wetten komen tot stand door de vertegenwoordigers van het Russische volk, niet door vertegenwoordigers van het buitenland. Rusland dringt ze ook niet op aan het buitenland. Fry daarentegen roept op tot buitenlandse inmenging en chantage.

De Gulden Regel wordt in de diplomatie vertaald als reciprociteit of wederkerigheid. Als Fry niet wil dat andere landen "homofobe" wetten aan zijn land opdringen, hoort hij zich ook niet aan "homopropaganda" (om Poetins term te gebruiken) te bezondigen in andere, niet-westerse landen. Deze "homopropaganda" komt in grote delen van de wereld zo brutaal over dat ze overal contraproductief werkt en misschien zelfs nog meer "homofobe" wetten zal uitlokken. En waarschijnlijk is dat zelfs de bedoeling van westerse strategen die deze homoactivisten uitspelen.

Die strategen, zeg maar de Kissingers en de Brzezinski's van deze wereld, denken op lange termijn en ze denken ook heel dialectisch. Voor hen dient de "homopropaganda" andere doeleinden, zoals westerse invloedsverwerving. Door te polemiseren spelen zij voor- en tegenstanders tegen elkaar uit om hun eigen doel te bereiken. Het Westen staat immers niet alleen voor de "homopropaganda" van zijn liberale ngo's, maar ook voor de grove homofobie en -haat van zijn (Amerikaanse) protestantse sektes en zijn (Arabische) wahabitische bondgenoten. Het verspreidt zo homohaat in vormen die tot dusver nergens ooit bestaan hebben. Kortom, de ontwrichtende dialectiek van Jihad vs. McWorld.

Laat zelfverklaarde westerse democraten als Fry dus misschien eerst maar eens voor eigen deur vegen. Te beginnen met hun bondgenoten Qatar en Saoedi-Arabië, landen die in tegenstelling tot Rusland niet eens een parlement hebben.

Tot Qatar 2022, Stephen Fry?
Wauw! Een dot van een complottheorietje heb je daar in elkaar gebokst... Je zal een graag geziene gast zijn in de draden van Zonbron. Die leeft van complotten. Maar goed, als ik je goed begrijp mag een bekende persoonlijkheid zich niet uitlaten over schendingen van de mensenrechten in landen waar hij niet woont? Sta me toe het daar absoluut oneens mee te zijn.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 9 augustus 2013, 17:34   #28
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Bullshit èn off topic.

Citaat:
Oud 9 augustus 2013, 17:36   #29
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Alsof dat er wat mee te maken heeft. Het is gewoon een afrekening binnen het milieu.
Welk milieu?

Citaat:
Oud 9 augustus 2013, 18:07   #30
freespirit
Minister-President

freespirit's schermafbeelding

Standaard

Het is hier al herhaaldelijk gezegd, maar toch wil ik nog eens benadrukken dat ik baal van die 'selectieve' verontwaardiging tegenover homofobie van Rusland. Vooral de houding van de poco's daarin is weer typerend. Nu roepen zij weer op voor een boycot tegen Putin's Rusland, maar ik heb ze nog maar zelden weten reageren t.o.v. de homovervolgingen in het meerendeel van de Afrikaanse landen en het Midden-Oosten. In Iran worden homo's met hunne kop naar beneden van balkons gegooid of doodgestenigd, maar ik heb die 'morele rakkers' van Groen nog nooit weten oproepen Iraanse producten te boycotten of te vragen dit land niet te bezoeken. Hetzelfde voor de houding t.o.v. de meeste andere landen in die regio. Ik vind de 'verontwaardigde' reacties dus nogal hypocriet. Het spreekt voor zich dat ook ik walg van de Russische houding, maar laten we dan aub wat consequent zijn. Maar ja, Rusland is geen moslimland, want die laatsten moeten we uiteraard te vriend houden volgens de poco's, anders zijn we natuurlijk weer 'racistisch' bezig volgens hen.

Mijn voorstel: ofwel houden die bewuste verontwaardigde Belgische politici gewoon hun mond, ofwel moeten we inderdaad ook het WK voetbal van 2022 gaan boycotten, het lijkt me sterk moest er tegen dan een progressieve holebiwetgeving in woestijnstaat Qatar bestaan. By the way, in Rusland wordt je als 'homo' enkel maar gepest, in de Arabische wereld is de kans reëel dat je er je leven bij inschiet. Tenzij je natuurlijk alles verdoken blijft doen, daar zijn ze in die contreien immers goed in.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2013, 18:24   #31
Nota Bene
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:

Ik lees dit nu maar, maar ik dacht ook spontaan aan Qatar 2022 (zie mijn vorige bericht).
Oud 9 augustus 2013, 18:25   #32
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Is er nu echt niemand die inziet dat de boycot niet tegen Rusland is gericht, maar tegen de olympische spelen in Rusland?

Laatst gewijzigd door Travis66 : 9 augustus 2013 om 18:25.
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2013, 18:26   #33
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Het is hier al herhaaldelijk gezegd, maar toch wil ik nog eens benadrukken dat ik baal van die 'selectieve' verontwaardiging tegenover homofobie van Rusland. Vooral de houding van de poco's daarin is weer typerend. Nu roepen zij weer op voor een boycot tegen Putin's Rusland, maar ik heb ze nog maar zelden weten reageren t.o.v. de homovervolgingen in het meerendeel van de Afrikaanse landen en het Midden-Oosten. In Iran worden homo's met hunne kop naar beneden van balkons gegooid of doodgestenigd, maar ik heb die 'morele rakkers' van Groen nog nooit weten oproepen Iraanse producten te boycotten of te vragen dit land niet te bezoeken. Hetzelfde voor de houding t.o.v. de meeste andere landen in die regio. Ik vind de 'verontwaardigde' reacties dus nogal hypocriet. Het spreekt voor zich dat ook ik walg van de Russische houding, maar laten we dan aub wat consequent zijn. Maar ja, Rusland is geen moslimland, want die laatsten moeten we uiteraard te vriend houden volgens de poco's, anders zijn we natuurlijk weer 'racistisch' bezig volgens hen.

Mijn voorstel: ofwel houden die bewuste verontwaardigde Belgische politici gewoon hun mond, ofwel moeten we inderdaad ook het WK voetbal van 2022 gaan boycotten, het lijkt me sterk moest er tegen dan een progressieve holebiwetgeving in woestijnstaat Qatar bestaan. By the way, in Rusland wordt je als 'homo' enkel maar gepest, in de Arabische wereld is de kans reëel dat je er je leven bij inschiet. Tenzij je natuurlijk alles verdoken blijft doen, daar zijn ze in die contreien immers goed in.
Waarom moeten mensen consequent zijn?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2013, 18:28   #34
freespirit
Minister-President

freespirit's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Is er nu echt niemand die inziet dat de boycot niet tegen rusland is gericht, maar tegen de olympische spelen in Rusland?
Dat maakt op zich geen moer uit, feit is dat er sprake is van een hypocriete en selectieve verontwaardiging van voornamelijk politieke lui die zichzelf in het progressieve 'intellectuele' kamp plaatsen, die enerzijds wel willen gaan kussen voor het Russische consulaat in Antwerpen, maar die anderzijds te laf zijn om een gelijkaardige actie voor een moskee te doen en de landen aan te klagen (met veelal de islam als de enige staatsgodsdienst) waar holebi's in koelen bloede en vaak op beestachtige wijze omwille van hun geaardheid worden vermoord.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2013, 18:31   #35
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat maakt op zich geen moer uit, feit is dat er sprake is van een hypocriete en selectieve verontwaardiging van voornamelijk politieke lui die zichzelf in het progressieve 'intellectuele' kamp plaatsen, die enerzijds wel willen gaan kussen voor het Russische consulaat in Antwerpen, maar die anderzijds te laf zijn om een gelijkaardige actie voor een moskee te doen en de landen aan te klagen (met veelal de islam als de enige staatsgodsdienst) waar holebi's in koelen bloede en vaak op beestachtige wijze omwille van hun geaardheid worden vermoord.
Oud 9 augustus 2013, 18:32   #36
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Is er nu echt niemand die inziet dat de boycot niet tegen Rusland is gericht, maar tegen de olympische spelen in Rusland?
Deze boycot of oproep tot boycot is er alleen maar omwille van geopolitieke redenen.
Oud 9 augustus 2013, 18:34   #37
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom moet men zonodig consequent zijn?

Jij lijkt meer te geven om het consequent zijn dan om homoseksuelen.
Oud 9 augustus 2013, 18:34   #38
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Sorry, de olympische spelen in Qatar worden even hard geboycot. Misschien zelfs harder. Denk je nu echt dat met zulke wetten geen rekening wordt gehouden als die landen kandideren.
In dit geval is de wet veranderd NADAT het land werd gekozen.
Een beetje in context blijven aub.
Oud 9 augustus 2013, 18:36   #39
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Waarom moet men zonodig consequent zijn?

Jij lijkt meer te geven om het consequent zijn dan om homoseksuelen.
De moraal wordt hier ingeschakeld niet omwille van de moraal zelf. Zoals nota bene meldt, dit heeft niets te maken moraal, dit is misbruik maken van moraal. Dat progressieven in deze val trappen pleit niet in hun voordeel.
Oud 9 augustus 2013, 18:37   #40
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
De moraal wordt hier ingeschakeld niet omwille van de moraal zelf. Zoals nota bene meldt, dit heeft niets te maken moraal, dit is misbruik maken van moraal. Dat progressieven in deze val trappen pleit niet in hun voordeel.
Wat bedoel je precies? er zit meer achter? het is allemaal een groot complot?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be