![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat me vooral opvalt is dat er niet wordt geklaagd over het WK in Qatar waar het nog een stuk slechter is gesteld met niet alleen homo's maar ook vrouwen en andersdenkenden.
Maar Rusland is christelijk dus een gelegitimeerd doelwit en Qatar islamitisch dus vrij van kritiek.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In vrouwonvriendelijke landen, gelden de wetten voor de vrouwen die daar wonen. Waar het hier om gaat is dat bezoekende homo's zich aan de idiote wetten van rusland moeten houden. Ik ben ervan overtuigd dat als de olympische spelen zich in Saudi Arabie zouden afspelen EN de SA regering laat weten dat de bezoekende vrouwelijke athleten niet moeten denken dat ze een auto kunnen huren, of dat ze ten alle tijden een boerka moeten dragen en zich laten vergezellen van een man op straffe van celstraf, dat de reactie van de linkiewinkies dezelfde zal zijn.
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je ook nog iets on topic te melden, of ga je verder blijven trollen? 't Is maar dat we 't weten hé...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk milieu?
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Het is hier al herhaaldelijk gezegd, maar toch wil ik nog eens benadrukken dat ik baal van die 'selectieve' verontwaardiging tegenover homofobie van Rusland. Vooral de houding van de poco's daarin is weer typerend. Nu roepen zij weer op voor een boycot tegen Putin's Rusland, maar ik heb ze nog maar zelden weten reageren t.o.v. de homovervolgingen in het meerendeel van de Afrikaanse landen en het Midden-Oosten. In Iran worden homo's met hunne kop naar beneden van balkons gegooid of doodgestenigd, maar ik heb die 'morele rakkers' van Groen nog nooit weten oproepen Iraanse producten te boycotten of te vragen dit land niet te bezoeken. Hetzelfde voor de houding t.o.v. de meeste andere landen in die regio. Ik vind de 'verontwaardigde' reacties dus nogal hypocriet. Het spreekt voor zich dat ook ik walg van de Russische houding, maar laten we dan aub wat consequent zijn. Maar ja, Rusland is geen moslimland, want die laatsten moeten we uiteraard te vriend houden volgens de poco's, anders zijn we natuurlijk weer 'racistisch' bezig volgens hen.
Mijn voorstel: ofwel houden die bewuste verontwaardigde Belgische politici gewoon hun mond, ofwel moeten we inderdaad ook het WK voetbal van 2022 gaan boycotten, het lijkt me sterk moest er tegen dan een progressieve holebiwetgeving in woestijnstaat Qatar bestaan. By the way, in Rusland wordt je als 'homo' enkel maar gepest, in de Arabische wereld is de kans reëel dat je er je leven bij inschiet. Tenzij je natuurlijk alles verdoken blijft doen, daar zijn ze in die contreien immers goed in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Is er nu echt niemand die inziet dat de boycot niet tegen Rusland is gericht, maar tegen de olympische spelen in Rusland?
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 9 augustus 2013 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Dat maakt op zich geen moer uit, feit is dat er sprake is van een hypocriete en selectieve verontwaardiging van voornamelijk politieke lui die zichzelf in het progressieve 'intellectuele' kamp plaatsen, die enerzijds wel willen gaan kussen voor het Russische consulaat in Antwerpen, maar die anderzijds te laf zijn om een gelijkaardige actie voor een moskee te doen en de landen aan te klagen (met veelal de islam als de enige staatsgodsdienst) waar holebi's in koelen bloede en vaak op beestachtige wijze omwille van hun geaardheid worden vermoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze boycot of oproep tot boycot is er alleen maar omwille van geopolitieke redenen.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij lijkt meer te geven om het consequent zijn dan om homoseksuelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In dit geval is de wet veranderd NADAT het land werd gekozen. Een beetje in context blijven aub.
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moraal wordt hier ingeschakeld niet omwille van de moraal zelf. Zoals nota bene meldt, dit heeft niets te maken moraal, dit is misbruik maken van moraal. Dat progressieven in deze val trappen pleit niet in hun voordeel.
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoel je precies? er zit meer achter? het is allemaal een groot complot?
|
![]() |
![]() |