![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Serieus blijven hé! Met een spiegelken en gekleurde marbollen zijn de zwartjes niet meer content zulle. Die zwarte "Motherfuckers" hebben meestal ne complete juwelenwinkel aan hun gangstalijf hangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geval 2: racisme. (Winkelier bekijkt huidskleur) Simpel. Racisme is een bepaalde vorm van discriminatie.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 18 augustus 2013 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een winkelier is niet verplicht om u te bedienen, en hoeft daar aan niemand verantwoording voor af te leggen.
Een (ver)koop moet een wederzijdse vrije overeenkomst zijn. Al dat gejank over racisme is in deze private aangelegenheid simpelweg niet op zijn plaats. Meer zelfs: het moet kunnen. Dat zou althans zo zijn in de ideale vrije samenleving. Jammer genoeg leven we in een politiek correcte dictatuur. We moeten dus een beetje faken om er onderuit te raken.
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer winkeliers klanten uitsluiten op basis van ras of herkomst doorbreken ze de vrijheidsgedachte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door de overheid en haar diensten moeten de mensen gelijkberechtigd en gelijk behandeld worden.
Maar in een vrije samenleving moet de relatie van personen onderling gestoeld zijn op de vrije overeenkomst (logisch) Dat houdt in dat jij niet verplicht bent om iedereen gelijk te behandelen. Dat houdt in dat je het recht behoort te hebben om te discrimineren. Je trouwt met wie je wil, je verkoopt je huis aan wie je wil, je bedient in je horecazaak wie je wil. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
we hadden er lang over gedaan om te kiezen wat we wilden, maar de knoop was doorgehakt en eigenlijk was al beslist wat we wilden. ik ging dus met mijn echtgenote naar die garage, eigenlijk om te tekenen en de aankoop af te ronden. ik kwam echter recht uit de tuin, met welliswaar propere maar toch werkkleren, en ok, op mijn 'tuinschoenen' ... zo'n soort tuinklompen ... die Mercedesverkoper was ongeinteresseerd, bot en amper bereid iets te tonen ... wel hij heeft niks verkocht, we zijn van daar recht naar Volkswagen gereden en hebben nog diezelfde middag , zij het onze tweede keuze, gekocht. ... wel spijt van gehad ... ttz k had naar een andere Mercedes garage moeten rijden natuurlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een winkel is een privee-terrein, waar de eigenaar beslist wie er binnen mag. Althans zo behoort het in een vrije maatschappij te gaan. Citaat:
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 20 augustus 2013 om 08:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan compensatie eisen (gratis verwarmde zetels, parkeerhulp, en levenslang navigatie-updates)
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Bewijs hiervoor is dat op winkel parkings gewoon de verkeerswet telt. Je kunt natuurlijk uw deuren dichthouden en die niet meer vrij toegankelijk maken, maar veel klanten zal je dan niet over de vloer hebben. Citaat:
Als je koopwaar in een vrij toegankelijke ruimte te koop legt, presenteer je uw koopwaar om gekocht te worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U verziekt de koopervaring van andere klanten. Die verkoper intresseert het geen reet of ge al dan niet geld hebt, zijn voornaamste bezorgdheid is het imago van zijn winkel te behouden.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een café-baas mag je ook toegang weigeren (tenzij om eens te plassen geloof ik)
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige vragen zelfs 30€-cent tot 50 €-cent voor enkel WC-gebruik !! Ik zat in mijn stamkroeg , en ja , daar heb ik het al geweten , dat ze al iemand er uitzette , zoals: - Als je TE zat bent , of teveel tamtam maakt , en je bent nog nooit in die kroeg geweest !! - een persoon , in zijn eigen woonplaats in elk cafe was die al buitengesmeten , dat zei die zelf .... dus .... Maar: http://www.juridischforum.be/forum/viewtopic.php?t=3793
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 20 augustus 2013 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Is dat niet fijn? Dan kan je die direct onderscheiden van andere zwarte 'motherfuckers' die Shakespeare kunnen reciteren of Puccini aria's zingen. Handig toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een potentieele koper komt op de stand van Porsche en wordt daar afgescheept door een verkoper wegens zijn sjofel uiterlijk. Vervolgens ging hij naar de stand van Rolls-Royce waar men hem wel vriendelijk ontving. De verkoop werd gesloten maar de verkoper wou toch enige zekerheid of de man de auto wel kon betalen voor men het contract ondertekende. Hij belde naar de bank die de koper opgaf waar men hem verzekerde dat de man indien hij wilde heel de stand van Rolls-Royce kon opkopen. ![]() Toen dit bekend geraakte en aan de oren van de invoerder van Porsche kwam mocht de norse verkoper zijn C4 komen afhalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
En van mercedes naar volkwagen rijden? Aja ik ben naar ferrari gaan kijken, in werkledij. Maar ze keken mij buiten en ik ben een renault gaan kopen ![]() |
||
![]() |
![]() |