![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() wtf is daar stoer aan?
Neen ik vecht niet als je dat bedoelt. Ik verlaag me daar niet naar. Als ik van je af wil dan ga ik met een paar gram heroine naar de brugstraat. Nee gewoon kijken wat voor marginalen jullie zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitgezonderd het feit dat je na ferme brokken aan een band nog een stuk kan doorrijden met runflats, is er geen enkel voordeel aan verbonden.
Peperduur, lomp zwaar, en in veel gevallen, niet te plaatsen door een lokale bandencentrale. Kwa grip en weer, je moet al bijna een op maat gesneden band laten maken.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zoals je ziet: al een immens verschil met u hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ben evengoed begonnen als productierobot bij decoma in Genk en weet evengoed waar ik vandaan kom. Maar het doel heiligt de middelen om op demper zijn kap te zitten. Citaat:
Laatst gewijzigd door openeye : 11 augustus 2013 om 23:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus omdat je het niet kan vinden met Demper, is de rest maar collateral damage? Als je weet van waar je komt, waarom doe je dan zo negatief daarover? Je spreekt jezelf wederom tegen. Je geeft je uit als de grote self-made man, maar uiteindelijk ben je mentaal gezien nog altijd 16 jaar: "ikke benne beter dan gij"
zeer spijtig.... En om op uw vraag te antwoorden over uw banden: de kans op een klapband met een runflat is normaal gezien groter, gezien de slijtage van uw band zelf groter is. Wanneer de band op zich dan klapt, is er wel een grotere kans dat je de auto onder controle kan houden (vooral voor onervaren bestuurders), je kan dan nog verder "rijden" maar dan is de band en misschien ook de velg naar de kloten. Moraal van het verhaal: het blijft vooral een dure aangelegenheid voor lompe mensen die zelf geen reservewiel kunnen of willen steken, want dat is uiteindelijk nog steeds de beste oplossing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan ook tellen als bedreiging.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Omdat 1: Die mensen in die omgeving geen fluit geven om iets anders dan zichzelf 2: intellectueel gezien niet verder staan dan hun pubertijd 3: Geen enkele kans zien/benutten zichzelf te verbeteren en enige vorm van verbetering van anderen beschouwen als zijnde een aanslag op hun eigen mannelijkheid. Dat noemen ze competief gedrag. Heb ik altijd al gehad en had ik dit niet gehad, dan zat ik niet waar ik nu zit. Je komt nergens met "kom hier en geef me een knuffel" attitude. Arrogantie is spijtig genoeg een van de zaken die je moet aanleren als je iets wil bereiken. Geen enkele kontlikker bereikt buiten een al bestaande bedrijf iets. Gewoon ter info, heb jij een positie in een eigen groot gemaakt bedrijf of ben je een account manager binnen een bestaand bedrijf? Jou attitude lijkt op nummer 2 tbh Citaat:
http://tires.about.com/od/understand...flat-Tires.htm Nooit gereden met runflats |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt een verschrikkelijk lekker wijf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo een vrouw neem je niet om te koken he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wel met banden uitkiezen en plaatsen.
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|