![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Welke Nederlandse partij heeft u voorkeur? | |||
CDA |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,38% |
Europa Transparant |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,13% |
PvdD |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
PvhN |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nieuw Rechts |
![]() ![]() ![]() |
9 | 19,15% |
PvdA |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,26% |
GroenLinks |
![]() ![]() ![]() |
8 | 17,02% |
NCPN |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,38% |
VCP |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Respect.nu |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ChristenUnie/SGP |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,26% |
LPF |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,64% |
D66 |
![]() ![]() ![]() |
10 | 21,28% |
VVD |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,26% |
Leefbaar Europa |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Democratisch Europa |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
RS |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
LDP |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
VIP |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,26% |
Aantal stemmers: 47. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Extreem rechtse partijen genoeg in Nederland:
NVU: Nederlandse Volks-Unie http://www.nvu.info/ ][ Afgekeken van de nazistische partij DVU in Duitsland NA: Nationale Alliantie http://www.nationalealliantie.com/ ][ WP-partij Nieuw Rechts http://www.nieuwrechts.nl/indexnr.html ][ De naam zegt het zelf, derde weg-partij NNP Nieuwe Nationale Partij http://www.nnp.nu/ ][ zelfde stroming als NR LPF Lijst Pim Fortuyn http://www.lijst-pimfortuyn.nl/ ][ die kent wel iedereen Laatst gewijzigd door Praetorian : 18 augustus 2004 om 15:08. |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]()
En zelfs als de Belgen z'n ondergang schreeuwen, Vlaanderen is sterker dan duizenden eeuwen, Vlaanderen is niet dood, Vlaanderen zal leven, Vlaanderen doet Belgie barsten en beven, weg met die bastaard de Belgische staat, Vlaanderen is alles wat nog bestaat, Vlaanderen mijn volk, mijn vlakkeland, Vlaanderen is mijn vaderland |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() Hierboven is niet de officiële website maar een informatieve pagina, het juiste webadres kon ik niet vinden.
En zelfs als de Belgen z'n ondergang schreeuwen, Vlaanderen is sterker dan duizenden eeuwen, Vlaanderen is niet dood, Vlaanderen zal leven, Vlaanderen doet Belgie barsten en beven, weg met die bastaard de Belgische staat, Vlaanderen is alles wat nog bestaat, Vlaanderen mijn volk, mijn vlakkeland, Vlaanderen is mijn vaderland |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Dat komt omdat de partij niet meer bestaat.
|
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
De NVU is inderdaad een openlijke neonazi-partij die zelfs voor de andere drie te extreem is. De LPF is geen extreemrechtse, maar een populistische partij. Er zijn geen directe banden tussen de LPF en klassiek extreemrechts. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() ik denk dat ik op sp of groen-links zou stemmen, of op de pvda. de pvda eerder als strategische stem, omdat ze van de grote partijen mij het meeste aanstaat [font=Garamond](en natuurlijk voor het kontje van wouter bos
![]() ik ken alleen de grote lijnen van de nederlandse partijen, ik ken de verschillen tussen de linkse partijen niet, dus kan ik niet echt een keuze maken. |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() Nieuw Rechts /NNP!
- rechts conservatieve nationalistische partij, die me betrouwbaar lijkt. - veel overeenkomsten met het Vlaams Blok |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() VVD/CDA of een van die rechtse partijtjes denk ik.
Wat zijn hun standpunten mbt bindend referendum, immigratie en de EU? (En zijn de VVD en CDA beetje een betrouwbare partijen?) Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 18 augustus 2004 om 22:53. |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() [quote='DarkSoul[NL]']Je ziet een WPWW vlag, heeft niks met nazi's te maken.
yeah right ![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Vreemdeling
|
![]() [quote=Timmeke]
Citaat:
Michiel is homo, en NVU is anti homo. NR is pro joods christelijk en de NVU is tegen joden in de Nederlandse samenleving, je verhaal slaat dus helemaal nergens op! Ga aub een boek schrijven ofzo ![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() Overigens heb je nog steeds geen antwoord gegeven. Jij zegt dat hij goed bevriend is met kusters, wat is je bron nou?
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk persoonlijk dat KAFKA niet hetzelfde is als het linkse tuig van de AFA Laatst gewijzigd door Sinistra : 21 augustus 2004 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Tja, voor mij mag het Groenlinks zijn. Hoewel ik ook sympathie heb voor SP, PvdA en zelfs CU en D66.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() ![]() Ik zou kiezen voor de SGP (Staatkundig Gereformeerde Partij). |
![]() |
![]() |
#40 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat: