Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 augustus 2004, 10:32   #21
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Ik zie eerlijk gezegd ook niet in wat daar nu zo communautair aan is. Gaan we dit nu gaan doen voor iedereen die ooit werd geadopteerd en iets bereikt?
och, dat knappe meisje voelt zich door en door Vlaams...
anderen voelen zich door en door of gedeeltelijk Vlaams, of Waals, of Belgisch...
en die moeten dat ook mogen...
ik zeg nog eens, men is niet goed of slecht omdat men zich zus of zo voelt...
J.J. Rousseau zegde: "l'homme naît bon, c'est la société qui le corrompt" ofte: de mens wordt als goede geboren, het is de samenleviing die hem of haar bederft (zeer vrijblijvende vertaling...)
Oud 21 augustus 2004, 11:14   #22
alecia
Lokaal Raadslid

alecia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Ik zie eerlijk gezegd ook niet in wat daar nu zo communautair aan is. Gaan we dit nu gaan doen voor iedereen die ooit werd geadopteerd en iets bereikt?
communautair gelul dus...
Ach wat, natuurlijk ben ik fier op Aagje, dikke proficiat, enne, ze springt toch zo schoon, niewaar ?
Oud 22 augustus 2004, 06:58   #23
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alecia
communautair gelul dus...
Ach wat, natuurlijk ben ik fier op Aagje, dikke proficiat, enne, ze springt toch zo schoon, niewaar ?
en ik ben fier op Justine, al is ze Waalse...
en fier op Axel, al is hij Brussels Vlaams-Franstalig...
en fier op Kim Gevaert... en andere Van Branteghems of hoe onze mensen in Athene ook mogen heten...

wat ik goed vond is dat gisteren een athleet de geel-zwarte leeuwenvlag bij het publiek ging weggrissen... op dergelijke manifestatie hoort die vlag absoluut niet thuis
Oud 22 augustus 2004, 10:59   #24
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
wat ik goed vond is dat gisteren een athleet de geel-zwarte leeuwenvlag bij het publiek ging weggrissen... op dergelijke manifestatie hoort die vlag absoluut niet thuis
vertel, dat heb ik niet gezien
Oud 23 augustus 2004, 10:17   #25
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
vertel, dat heb ik niet gezien
op een bepaald ogenblik stond in het publiek een pipo met zo'n geel-zwart leeuwenvlagje te zwaaien... deze keer een enkeling...
en dan is er een van de atleten heengestapt en heeft dat vlgje uit de handen van de zwaaier gegrist en weggedaan...
ik weet niet meer op welke zender dat precies was...
ik heb dat gezien bij het zappen...
maar het deed mij goed want vlaams extremisme heeft niets vandoen op dergelijke spelen...

dat jij het niet gezien hebt kan zijn... maar anderen hier moeten het toch ook gezien hebben... vooral die pro-vlaams-extremisten die het minste scheetje tegen vlaanderen aanklagen...

nadien heb ik dat van dat vlagje ook nog gelezen in een krant in de wachtkamer van de huisarts van wacht waar ik mij zondag heb moeten aanmelden voor een kleine aandoening...
Oud 23 augustus 2004, 10:20   #26
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
op een bepaald ogenblik stond in het publiek een pipo met zo'n geel-zwart leeuwenvlagje te zwaaien... deze keer een enkeling...
en dan is er een van de atleten heengestapt en heeft dat vlgje uit de handen van de zwaaier gegrist en weggedaan...
ik weet niet meer op welke zender dat precies was...
ik heb dat gezien bij het zappen...
maar het deed mij goed want vlaams extremisme heeft niets vandoen op dergelijke spelen...

dat jij het niet gezien hebt kan zijn... maar anderen hier moeten het toch ook gezien hebben... vooral die pro-vlaams-extremisten die het minste scheetje tegen vlaanderen aanklagen...

nadien heb ik dat van dat vlagje ook nog gelezen in een krant in de wachtkamer van de huisarts van wacht waar ik mij zondag heb moeten aanmelden voor een kleine aandoening...
in deze thread heeft snoodaard het ook over een leeuwenvlag en een atleet die die afneemt. maar toch lijkt hij iets anders te hebben gezien...
http://forum.politics.be/showthread.php?t=19205

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2004, 12:21   #27
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
in deze thread heeft snoodaard het ook over een leeuwenvlag en een atleet die die afneemt. maar toch lijkt hij iets anders te hebben gezien...
http://forum.politics.be/showthread.php?t=19205
Ik heb niets gezien maar wel gelezen in de krant.Moest men mijn leeuwenvlag afnemen dan kan men alvast een links-rechts kombinatie op uw gezicht verwachten.

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2004, 12:46   #28
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
Ik heb niets gezien maar wel gelezen in de krant.Moest men mijn leeuwenvlag afnemen dan kan men alvast een links-rechts kombinatie op uw gezicht verwachten.
wat een vertrouwen in eigen kunnen
Oud 23 augustus 2004, 21:04   #29
alecia
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
en ik ben fier op Justine, al is ze Waalse...
en fier op Axel, al is hij Brussels Vlaams-Franstalig...
en fier op Kim Gevaert... en andere Van Branteghems of hoe onze mensen in Athene ook mogen heten...

Kijk Steenbok, - what's in a name -, daar verschillen wij dus hé. Waarom moest dat nu ? Waarom kun je niet verdragen dat een vlaming de prestaties van een waalse kan appreciëren. Denk je nu werkelijk dat deze (vrouw overigens, hoe moedig van dat nationalistisch nazi schermzwijn) persoon speciaal een vlucht heeft geboekt naar Athene en een ticket heeft gekocht voor het tennis om daar een statement te maken ? Ach wat. Zelfs de waalse pers en de walen zelf zijn verbouwereerd... Er is een tijd geweest dat er zwarten op de Olympische Spelen met gebogen hoofd het 'black power' gebaar maakten... die mensen wouden enkel maar zeggen: wij worden gediscrimineerd in ons land omdat we zwart zijn. Wel, wij worden gediscrimineerd omdat we Nederlands spreken. Wij worden a
Oud 23 augustus 2004, 21:07   #30
alecia
Lokaal Raadslid

Standaard

wij worden al zeeeeeer lang gediscrimineerd omdat we Nederlands spreken. Met een hoogtepunt vanaf 1830. België heeft zonder enige schroom het Nederlands willen bannen. Het is zelfs grondwettelijk uitgesloten. Uw kaartje dat elke keer wordt meegezonden doet niets anders dan dat onderstrepen. En begin nu niet over orangisten of zo... Het is een basis-feit.
Oud 24 augustus 2004, 09:24   #31
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alecia
wij worden al zeeeeeer lang gediscrimineerd omdat we Nederlands spreken. Met een hoogtepunt vanaf 1830. België heeft zonder enige schroom het Nederlands willen bannen. Het is zelfs grondwettelijk uitgesloten. Uw kaartje dat elke keer wordt meegezonden doet niets anders dan dat onderstrepen. En begin nu niet over orangisten of zo... Het is een basis-feit.
"Vor minne is de zhètinghe ghehgeven...." dixit Nederlandstalige Assiel Van Ackere, prominent Vlaming als parlementsvoorzitter bij het einde van de dagzitting, toen iemand nog iets wou vragen....
Oud 24 augustus 2004, 09:39   #32
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
Ok dan. Speciaal voor u zal ik ze niet afnemen, maar erop spugen.
Oud 24 augustus 2004, 09:42   #33
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Te zien aan uw niveau zou je die vlag al helemaal niet kunnen afnemen. Zorg er wel voor dat de wind niet tegenzit of ge krijgt uwe zever terug.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 10:37   #34
Dinosaurus
Provinciaal Statenlid

Dinosaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Als je er maar niet mee dweilt...
Dinosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 10:39   #35
Dinosaurus
Provinciaal Statenlid

Dinosaurus's schermafbeelding

Standaard

Steenbok66 schreef:
Citaat:
...vlaams extremisme heeft niets vandoen op dergelijke spelen...
Dus als je vandaag de dag een leeuwenvlag zwaait ben je een extremist?

Wat ben je dan als je een hoofddoek draagt?
Dinosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 11:11   #36
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

De leeuwe vlag is voor de belgicisten zoals een rode doek voor een stier. Wat komen ze er wild van!
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be