![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is de Schoof zot geworden? | |||
Ja jong, begrijpt gij dat nu niet ? |
![]() ![]() ![]() |
4 | 28,57% |
Neen, tenzij dat ik zelf ook zot geworden ben. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 71,43% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbeltopic.
En ja Schoofzak, U bent al een tijdje gek, als U de hypocrisie van het hele systeem nog steeds niet doorhebt.
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() ze zullen meteen alle auto's die niet voor de 400% binnen de lijnen geparkeerd staan een boete van 50 euro uitschrijven, dan zijn de onkosten van het "tochtje" ineens betaald
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() jama ho man, stel da die flikken te snel rijden en geflitst worden... Neen, je bent niet zot. Ale ja als je normaal gedrag verwacht van de regering mss wel, zeker in België. Je zou onderhande moeten weten dat wij express alles moeilijk, ingewikkeld of raar maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Het is om bij te huilen, ons land opgebouwd uit hypocrisie.
Maar het is niet fijn dat je mijn topic probeert te vervangen. Niet dat dat me een fuck interesseert, maar het is niet netjes.
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 17 augustus 2013 om 04:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had zelfs het soepforum 'verkeer en dinges' niet gecheckt ... en wegens "tijdsgebrek" lees ik eigenlijk enkel het soepforum binnenlandse zakken. Nu, mijn grief was voornamelijk gericht tegen de burgemeesters en tegen de flikken. Ze zitten daar te verkondigen dat die ha geen aanvraag gedaan hadden. Dat moet helemaal niet. Ik rijd elke maand rond met de club waar ik aangesloten ben. Soms werken wij ook met wegkapiteins. Dat is voorzien in de verkeerscode. Maar toelaten dat ze zonder helm rijden, te snel rijden, ... hoe is't gods mogelijk ?? En die journalisten: zo weinig kritisch ??? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het stad is van iedereen
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zal, met uw inkomen, toch wel beschikken over een GSM of ander toestel waarmee dit mogelijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ze moesten net extra controles gedaan hebben en die kerels hun moto aanslaan indien ze niet direct betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.raaskalderij.be/2013/01/j...uro-gas-boete/
Hier durven ze wel ons dapper politiekorps. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Club heeft dar trouwens regels voor, diegenen die niet in orde zijn mogen niet in pack rijden. Zodus ja, wat nu?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 17 augustus 2013 om 11:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En prijs u gelukkig De Schoofzak u bent niet gek geworden alleen wat verschoten. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 augustus 2013 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb het over snelheidscontroles,allez zomaar de flitspalen afdekken.Ik hoop dat ze die kakker van een burgemeester omver rijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() En eventuele verkeersovertredingen vanwege de motorrijders zullen blauw-blauw gelaten worden.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar, met het anti-autobeleid dat het Gentse college gekozen heeft te voeren.
Ok het zijn moto's, maar toch... *krabt zich in de haren* |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou nog straffer zijn : wordt morgen een familielid agent dan is deze direct persona non grata in de ganse familie en wordt al het contact verbroken! Mijn zoon is nu al een flikkenhater dus op dat vlak ben ik al gerust. Hij zal geen smurf worden. En over het topic : het bewijs dat ze van die motofreaks schrik hebben. In plaats van vlakaf te zeggen : geen vergunning dus geen doortocht. Maar neen ze nog wat gaan bepamperen. Wat is het volgende? Een vrijgeleide als ze weer ergens wat overvallen gaan plegen? Het is duidelijk dat de politiekers niets te zeggen hebben en buigen voor wat langharig tuig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik volgend weekeind met de motor wat wil rond rijden, stel rond Gent en terug naar huis, aan wie moet ik dan de toestemming vragen?
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Heb deze namiddag het parcours eens gereden tegen 325 km/h.
Beste spannend ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn zoveel clubs die al eens gaan toeren, best leuk om met de motor in groep te rijden. Soms rijden ze ook al eens toertjes voor het goede doel, zelfs met gehandicapten en al achterop. Zo'n onmensen zullen het dan wel niet zijn hé. De maatregelen die genomen worden zijn dus eigenlijk nutteloos ... |
|
![]() |
![]() |