Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 augustus 2013, 16:22   #21
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Pas maar op, als ze erkend wordt, dan trekt ze die met terugwerkende kracht.

Niet vergeten, je bent in Belgie, waar de parvenu's baas zijn.
Albert heeft al dikwijls met spijt in het hart gedacht dat ie hem destijds maar beter krachtig had terug ge'werkt'.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2013, 18:18   #22
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Voor het zingen de kerk uitgaan Schoof?
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2013, 19:45   #23
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Et alors ?
Je ne sais pas !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2013, 23:15   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik heb nog nooit gehoord van een procedure om iemand te erkennen als je broer/zus, laat staan de helft daarvan.

Boeksespraat zeker ?

.
Allez jong, je hebt toch zeker door wat hier de bedoeling van is?
Je snapt toch wel waarom Flipke daar niet eerder aan gedacht heeft?
Dit is niet eens Flipkes idee maar dat van zijn kabinetchef.

Deze truc dient alleen om de populariteit van een door de Vlaamse meerderheid ongewenste troonzitter op te krikken. Hij hoeft zijn halfzus daar niet eens officiëel voor te erkennen. Er wordt simpelweg gehoopt dat Flipkes "menselijke gebaar" het nodige effect sorteert. En dat zal bij een aantal sukkels nog lukken ook.
Oud 21 augustus 2013, 06:22   #25
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Allez jong, je hebt toch zeker door wat hier de bedoeling van is?
Je snapt toch wel waarom Flipke daar niet eerder aan gedacht heeft?
Dit is niet eens Flipkes idee maar dat van zijn kabinetchef.

Deze truc dient alleen om de populariteit van een door de Vlaamse meerderheid ongewenste troonzitter op te krikken. Hij hoeft zijn halfzus daar niet eens officiëel voor te erkennen. Er wordt simpelweg gehoopt dat Flipkes "menselijke gebaar" het nodige effect sorteert. En dat zal bij een aantal sukkels nog lukken ook.
Er was daar dat bericht dat de Phphillip de laatste jaren nog amper gesproken had met zijn père. Het gaat daar niet goed in de famille.

Ik denk dan eer dat onze roi Phphillipe een pad in de korf van zijn vader, èn ook van zijn moeder, wil zetten.

Het idee kan niet komen van zijn kabinetschef omdat zulke procedure simpelweg niet bestaat. En dus zou die slimme mens wel een ander woord uitgekozen hebben.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2013, 06:31   #26
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

too little too late
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2013, 07:49   #27
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Wat zijn de gevolgen van het erkennen van halfbroers en halfzussen? zou Delphine nu mee mogen delen in de erfenis?

Ik denk niet dat kinderen mogen beslissen of papa's leuter nu in deze of gene vagina heeft gezeten en of ze de gevolgen daarvan dan als kind moeten "erkennen".

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2013, 08:17   #28
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Er was daar dat bericht dat de Phphillip de laatste jaren nog amper gesproken had met zijn père. Het gaat daar niet goed in de famille.

Ik denk dan eer dat onze roi Phphillipe een pad in de korf van zijn vader, èn ook van zijn moeder, wil zetten.

Het idee kan niet komen van zijn kabinetschef omdat zulke procedure simpelweg niet bestaat. En dus zou die slimme mens wel een ander woord uitgekozen hebben.

.
Dat de belgische koninklijke familie niet alleen de meest disfunctionele ter wereld is, maar dat ze allemaal een slag van de molen hebben en elkaar het licht in de ogen niet gunnen weet ik ook wel. De meest bekende royaltywatchet liet dat optekenen. Er zal dus wel iets van kloppen.

Je zou beter moeten lezen wat ik schreef. Ik heb nergens gesproken over een procedure, maar wel van een "menselijk gebaar". Dit met als enige doel de populariteit van de nieuwe troonzitter op te krikken.
Oud 21 augustus 2013, 08:20   #29
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Wat zijn de gevolgen van het erkennen van halfbroers en halfzussen? zou Delphine nu mee mogen delen in de erfenis?

Ik denk niet dat kinderen mogen beslissen of papa's leuter nu in deze of gene vagina heeft gezeten en of ze de gevolgen daarvan dan als kind moeten "erkennen".
Het enige, welbedoelde gevolg is: de populariteit van een onpopulaire debiel een andere richting uit (proberen te) sturen.
Oud 21 augustus 2013, 10:19   #30
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Dezelfden die hier nu al jaren zitten te bleiten omdat Albert II zijn onwettige dochter niet erkende, zitten nu wéér te bleiten omdat de huidige koning wèl stappen onderneemt om zijn halfzus te erkennen... Wat een bende triestigaards zijn jullie toch.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2013, 10:25   #31
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Dezelfden die hier nu al jaren zitten te bleiten omdat Albert II zijn onwettige dochter niet erkende, zitten nu wéér te bleiten omdat de huidige koning wèl stappen onderneemt om zijn halfzus te erkennen... Wat een bende triestigaards zijn jullie toch.
dit is helemaal van de pot gerukt.

Broers en zussen KUNNEN geen halfbroers of zussen "erkennen" om de zeer eenvoudige reden dat er niks te erkennen valt zolang de papa weigert te erkennen dat Delphine ZIJN dochter is.

Het is - zoals Knuppel zegt - gewoon een charme offensief. Maar het zou wel leuk worden als broers en zussen �* volonté wat halfbroertjes en halfzussen gaan "erkennen" zonder dat de papa daar zijn eigen verantwoordelijkheid voor heeft opgenomen.

Ik ga Laurent erkennen als mijn halfbroer. Eens zien wat er voor mij gaat inzitten dan.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 21 augustus 2013, 10:37   #32
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Broers en zussen KUNNEN geen halfbroers of zussen "erkennen" om de zeer eenvoudige reden dat er niks te erkennen valt zolang de papa weigert te erkennen dat Delphine ZIJN dochter is.

Het is - zoals Knuppel zegt - gewoon een charme offensief. Maar het zou wel leuk worden als broers en zussen �* volonté wat halfbroertjes en halfzussen gaan "erkennen" zonder dat de papa daar zijn eigen verantwoordelijkheid voor heeft opgenomen.

Ik ga Laurent erkennen als mijn halfbroer. Eens zien wat er voor mij gaat inzitten dan.
Dat zou wel iets zijn om een soort van actiegroep voor op te richten, we erkennen dan Flip als onze grote broer.

Maar Blijkbaar heeft Flip geen hulp nodig om zich belachelijk te maken.
Oud 21 augustus 2013, 10:43   #33
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het gaat om het principe, circe, niet om de juridische consequenties...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2013, 10:56   #34
zebrapad
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Wat maakt het allemaal uit.
Voor de fabrikanten van koekendozen zou het niet de eerste keer zijn dat zij op verzoek van het paleis de nieuwe doos moeten uitstellen.
http://www.express.be/sectors/nl/ret...len/143864.htm
zebrapad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2013, 11:04   #35
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Op 3 september, dus heel binnenkort, komt het proces in eerste aanleg voor dat Delphine heeft aangespannen tegen niet alleen haar vader, maar ook tegen Filip, en Astrid. Niet tegen Laurent want dat schijnt de enige te zijn die het niet nodig vond om "stappen te zetten" om zijn halfzus te erkennen.

Flipke heeft intussen, tegen alle verwachtingen in, zijn wens in vervulling zien gaan en is, eindelijk, op de troon geraakt. Als prins kon het hem zo te zien niet echt verdommen dat zijn halfzus een proces tegen hem inspande. Als koning wordt dat echter een vervelende zaak.

Flipperke is niet bepaald als groot licht geboren. Hij kon als prins ook niet beschikken over de hersencapaciteit van een topdiplomaat zoals Frans van Daele. DIE leidt niet alleen Flipperkes kabinet maar ook Flipperke zelf.

Ik vrees dat Delphinneke geen genoegen zal nemen met een erkenning door halfbroer nummer twee. Ook niet al nam hij intussen de scepter over van de onverlaat die weigert om haar als zijn dochter te erkennen. Delpinneke wil in de eerste plaats door haar ouwe heer erkend worden. Waarom weet ik niet, maar dat heeft ook geen belang. Ze heeft recht op erkenning en gebruikt het.
Het is wel zo dat de grond waarop ze Flipke in haar proces betrok vervalt door de "stappen die hij onderneemt".

Ik heb niet de indruk dat het uit menselijkheid is dat Flipke zijn eerste stappekes op dat vlak onderneemt, maar uit puur eigenbelang. Het doet zijn toch al belabberde populariteit geen goed dat hij, luttele weken nadat hij in zeven haasten tot koning werd gebombardeerd, het nieuws haalt omdat hij een van de gedaagden is in een proces.
Oud 21 augustus 2013, 11:10   #36
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
wat heeft Filip daarmee te zien ?
Incest
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2013, 11:10   #37
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Het gaat om het principe, circe, niet om de juridische consequenties...
neen, het gaat om een charme offensief. IEDEREEN wéét dat Delphine de dochter van Albert is, ze lijkt als twee druppels water op haar oma Astrid.

Dat Phlup dan gaat zeggen dat hij dat ook vindt heeft niks te betekenen, maar is een charme offensief.

Oud 21 augustus 2013, 11:32   #38
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
neen, het gaat om een charme offensief. IEDEREEN wéét dat Delphine de dochter van Albert is, ze lijkt als twee druppels water op haar oma Astrid.

Dat Phlup dan gaat zeggen dat hij dat ook vindt heeft niks te betekenen, maar is een charme offensief.
Oud 21 augustus 2013, 11:51   #39
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Op 3 september, dus heel binnenkort, komt het proces in eerste aanleg voor dat Delphine heeft aangespannen tegen niet alleen haar vader, maar ook tegen Filip, en Astrid. Niet tegen Laurent want dat schijnt de enige te zijn die het niet nodig vond om "stappen te zetten" om zijn halfzus te erkennen.

Flipke heeft intussen, tegen alle verwachtingen in, zijn wens in vervulling zien gaan en is, eindelijk, op de troon geraakt. Als prins kon het hem zo te zien niet echt verdommen dat zijn halfzus een proces tegen hem inspande. Als koning wordt dat echter een vervelende zaak.

Flipperke is niet bepaald als groot licht geboren. Hij kon als prins ook niet beschikken over de hersencapaciteit van een topdiplomaat zoals Frans van Daele. DIE leidt niet alleen Flipperkes kabinet maar ook Flipperke zelf.

Ik vrees dat Delphinneke geen genoegen zal nemen met een erkenning door halfbroer nummer twee. Ook niet al nam hij intussen de scepter over van de onverlaat die weigert om haar als zijn dochter te erkennen. Delpinneke wil in de eerste plaats door haar ouwe heer erkend worden. Waarom weet ik niet, maar dat heeft ook geen belang. Ze heeft recht op erkenning en gebruikt het.
Het is wel zo dat de grond waarop ze Flipke in haar proces betrok vervalt door de "stappen die hij onderneemt".

Ik heb niet de indruk dat het uit menselijkheid is dat Flipke zijn eerste stappekes op dat vlak onderneemt, maar uit puur eigenbelang. Het doet zijn toch al belabberde populariteit geen goed dat hij, luttele weken nadat hij in zeven haasten tot koning werd gebombardeerd, het nieuws haalt omdat hij een van de gedaagden is in een proces.
Neeneenee, je hebt 't helemaal mis.

Delphinneke had enkel 'n rechtszaak aangespannen tegen Filip en Astrid, niet tegen Albert, daar hij als koning onschendbaarheid genoot, ook niet tegen Laurent, niet om de reden die jij vermeldt, maar omdat mama Paolo ook al eens naast de pot gepiest heeft, met 't bekende resultaat, bij de lorre zal geen overeenkomend DNA gevonden worden.

Na de totaal onverwacht snelle postjeswissel is er 'n nieuwe procedure opgestart ter vervanging van de lopende procedure, enkel tegen Albert, daar hij niet meer geniet van onschendbaarheid, maar Filip wèl!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2013, 12:06   #40
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Niet d�*t principe circe.

't Principe dat Albert z'n buitenechtelijke dochter niet wou erkennen, velen hier woest maakte.

en

Nu dat Filip haar wel wil erkennen, zij 't niet juridisch, want dat kan hij niet, is 't nog/alweer niet goed.

P.S.; ik zie helemaal geen gelijkenis met Astrid, Delphine is als 2 druppels water haar moeder.

Haarinplant, ogen, neus, mond, wangplooi, kin...
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be