![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai zeg, Salah weet dat "extremistisch atheisme" (sic) nogal te bestrijden. De Grote Smurf zal trots zijn.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat het een extreem atheïst geen bal kan schelen waar de anderen in geloven, zolang zijn eigen rechten maar gevrijwaard blijven. Een atheïst zal dus enkel in actie komen als zijn rechten geschonden worden, en wat is dan de oorzaak?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
The statement emphasized the fact that atheist extremists were often acting on behalf of local residents by creating grassroots groups, but the real masterminds preferred to remain in the dark.En dan is het bericht ook nog zogenaamd op "feiten gebaseerd". Achterlijk retoriek dus. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Piero : 23 augustus 2013 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar geen extreme atheist , die fysiek vandalisme begaat , anders kan je vervolgd worden ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel (mis)daden mogen tellen voor vervolging.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah , ok
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() Zeg, hebben jullie nog steeds niet door dat Salah een trol is die enkel reacties probeert uit te lokken?
De persoon achter deze nick speelt een typetje, het zou me trouwens echt niet verwonderen moest dit FC zijn, mss. een heeft deze personnage een licht verschillende meningsovertuiging en vertoont niet hetzelfde niveau van intellect van z’n vorige typetjes maar dat is volgens mij gespeeld. De zelf-destructieve manier waarop die continu speelt met de grens van wat toelaatbaar is in z’n provocaties is wel een zeer herkenbaar kenmerk. De manier van antwoorden doet trouwens ook soms denken aan die andere trol/banneling/witwasser, eerwaarde dr. Codfried. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als hij zich zou bezig houden met daden van religieus extremisme dan zou hij gemakkelijk 100 draden per dag kunnen openen. Het is de grootste plaag die de mensheid heeft getroffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rusland kiest voor een repressieve methode, die minder risico's kent, maar die mijn goedkeuring niet wegdraagt. Ik hou meer van de democratische methode van Chávez, die daar ook de prijs (verschillende pogingen tot staatsgreep, afzettingsreferendum, ...) voor wilde betalen. Chávez was echt een uniek man.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Te weten: "keizer en kerk, twee handen op één buik!" Net zoals in de islam. Maar ja, van die godsdienst kan men het nog begrijpen. Deze godsdienst loopt 500 jaar achter. Maar Rusland, dat land zou toch beter moeten weten. Dat is net zoals die onzinnige strijd van de Russische overheid tegen de homofilie. Poetin is gedoemd om op zijn bek te gaan, want de emancipatie van de homo's is niet meer tegen te houden. Noch door de patriarch van Rusland en zijn popen, noch door de nieuwe Russische tsaar Vladimir Poetin. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 augustus 2013 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() Als zelfverklaarde apatheïst zal het mij een worst wezen wat de reli-gekken denken, religie is van geen belang. Het enige wat een staat hoort te doen is een verbod op religieuze indoctrinatie bij kinderen opleggen en een volledige scheiding van kerk en staat voorzien.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() De staat dient zich te moeien met de kerk, net om die indoctrinatie te vermijden. Verboden opleggen, reguleren, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang de openbare orde niet in het gedrang komt dient de staat zich met geen enkele religie te bemoeien. |
|
![]() |
![]() |