![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() namaste Harriechristus,
Gewoon geniaal hoe je dit schrijft, in literaire zin. Hier zit een bestsellers pen in van micro wezentjes denk ik nu. Jongen, je hebt talent, schrijf aub een goede sensuele roman over je geile bruine microfiele wezentjes met hun kleine kutjes en pikkies, en geef Wieroe als koelie kasten kut kat de hoofdrol erin. Begin hier aub nog vandaag mee, een mooie roman, microfielen universum a tot z. Mail mij als het af is en ik help je om het te publiceren en te verkopen, zo ver als mijn kennis gaat. Ja, je hebt talent gewoon harriechristus, je hele micro wezentjes theorie heeft een kern van waarheid hoor, alleen zou je moeten neuzen in de oude Hindoe apen boekjes in sanskriet, heleboel zijn nu in nl en engels verkrijgbaar. Wij bruine, poezelige hindoeachtige, kleingeschapen (microfiele pikstoornis syndroom) aapmensen hadden vroeger staarten en nu zijn wij verlaagd omdat onze staarten eraf vielen door slecht voer in indiase slums. dewanand |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begin er dan vandaag nog mee, dan kom je voor je dood gaat nog wel eens klaar. Gaat de oude Bijbel vooral over geweld en agressie en sadisme, bij mij komt de seks en het genot en de humor aan bod. Pas dan zijn we rijp om naar de hemel te stijgen. Citaat:
Wel lijken we er nog steeds op en vooral de wetenschap doet zijn best ons dat onder de neus te wrijven. Maar mijn taak is juist de mensapen bewust te maken dat ze eigenlijk Goden zijn. Misschien wel in strijd met al die seks, maar daar moeten we nu eenmaal doorheen om tot de ware eeuwige Liefde op te stijgen, een oud ideaal van mijn voorganger Jezus, wat ik zelf niet ben vergeten. Dit vooral omdat de christenen er nog steeds niks van terecht hebben gebracht. Aldus. |
||
![]() |
![]() |